تلگرام صفحه ۱۷

۰
0
زمان مطالعه: 12 دقیقه

ماهی 2 تلگرام صفحه 17

آیا می دانستید ماهی حبابی(Blobfish) عنوان زشت ترین حیوان جهان را به خود اختصاص داد.ماهی حبابی در آب های دریاچه های تاسمانی در استرالیا زندگی می کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

مغازه تلگرام صفحه 17

پرت ترین مکانی درجهان که درآن مغازه احداث شده “پینگ جیانگ” چین است ، دراین منطقه که مرتفع و تماما صخره است مغازه ای درارتفاع ۱۰۰ متری برای فروش موادغذایی به صخره نوردان ایجاد شده است .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

فیلمی زیبا از گیلاس خوردن راکون .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

خیار تلگرام صفحه 17

پزشکان تغذیه توصیه می کنند برای دیرتر تشنه شدن و تامین آب مورد نیاز بدن این نوشیدنی ها را بخورید.

شربت گلاب : مقداری گلاب را با آب مخلوط کنید و این شربت را بنوشید، نوشیدن گلاب خنک، گرمی درون را از بین می‌برد و بدن را تقویت می‌کند.

شربت آبلیمو : آبلیمو، کمی شکر و آب؛ با همین ترکیب ساده می‌توانید آب زیادی در بدنتان ذخیره کنید.

شربت خیار و سکنجبین : تعدادی خیار را رنده کنید، کمی سکنجبین داخل لیوان بریزید، خیارهای رنده شده را به آن اضافه کنید و سپس آب و لیموترش بریزید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

دهکده تلگرام صفحه 17

عکس بالا مربوط به دهکده کایزرسبرگ (Kaysersberg) یکی از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری فرانسه می باشد به دلیل اینکه روستایی بکر و آرام می باشد و طبیعت آنجا دست نخورده باقی مانده است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

ویدیو بالا تلاش قورباغه برای بلعیده نشدن توسط مار است و مار با سماجت زیاد حاضر نیست به راحتی از این طعمه دست بکشد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

سس تلگرام صفحه 17

کمپانی فولکس واگن غیر از تولید اتومبیل، سوسیس و سس گوجه فرنگی نیز تولید می کند. سود فروش سوسیس و سس کچاپ فولکس واگن از میزان فروش اتومبیلهای آن بسیار بیشتر است!

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

روباه تلگرام صفحه 17

جالب است بدانید یکی‌ از تیزترین گوش های درندگان متعلق به روباه است، این حیوان می تواند صدای تیک تاک یک ساعت مچی را از ۴۰ متری بشنود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

گرمسار1 تلگرام صفحه 17

تصویر زیبای بالا ‏غار نمکی گرمسار است و آن ستون های عظیم همه نمک هستند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

پتو کشیدن روی سر1 تلگرام صفحه 17

کشیدن پتو روی سر، عادتی اشتباه و خطرناک است.

به گفته پزشکان کشیدن پتو روی سر باعث آسیب های مغزی می شود زیرا در این حالت تجمع دی اکسید کربن افزایش یافته و منجر به کم شدن اکسیژن خون می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

شیر دریایی از ترس طعمه شدن نهنگ ها به قایق تفریحی که به صید ماهی مشغول بودند پناه آورده است و نهنگ ها همچنان منتظر هستند…

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

غمگین1 تلگرام صفحه 17

آقایان جلوی گریه خود را نگیرید.

بر اساس تحقیقات پزشکان، یکی از دلایلی که سکته قلبی در مردان بیشتر است این است که مردان احساسات خود را کمتر بروز می دهند، زن ها بطور میانگین ۴۷ بار و مردها تنها ۷ بار در سال گریه می کنند

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

باغ گل2 تلگرام صفحه 17

تصویر بالا عکسی زیبا از باغ گلی در هلند است.کشور هلند با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰۰ هزار هکتار باغ گل بزرگترین صادر کننده گل در سرتاسر جهان محسوب می شود.در اواسط ماه می اوج زیبایی و رنگ آمیزی طبیعت را در باغ ها و مزارع لاله های هلند می توانید تجربه کنید. هم اکنون بیش از ۱۰۰ نوع گل لاله در سرتاسر جهان طبقه بندی شده است.تمام گونه های لاله ها در سرما مقاوم هستند و می توان آن ها را در پاییز، حوالی مهر و آبان کاشت و از گل آنها در بهار استفاده نمود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

ماهی سیکلید (سیچلاید) و مراقبت از نوزادان به روشی عجیب
سیکلید ، ماهیانی هستند که در موقع لزوم در جریان نگهداری از تخم یا لاروها آن‌ها را در دهان خود قرار می‌دهند. این گونه از سیکلیدها دارای ساختار اصلاح شده در حلق خود می‌باشند که به صورت کیسه کوچکی تعبیه شده است و در زمان نیاز جهت انتقال و نگهداری بدون خطر و امن تخم یا بچه‌ها در درون دهان حالت منبسط پیدا خواهد کرد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

741 تلگرام صفحه 17

پاپ کورن از بهترین و سالمترین تنقلات است .

پزشکان تغذیه می گویند خوردن پاپ کورن باعث استحکام استخوانها، عضلات و پوست شده و به هضم غذا کمک می کند و همینطور برای دندانهای انسان نیز مفید است. پاپ کورن کلسترول خون را تنظیم می کند و بهترین جایگزین برای چیپس و پفک است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄. 6369 تلگرام صفحه 17

پزشکان می گویند مصرف بی‌رویه و نادرست آنتی بیوتیک به بروز بیماری‌های عفونی مقاوم به انواع آنتی بیوتیک‌ها منجر می شود، این عفونت‌های مقاوم به انواع آنتی بیوتیک‌ها در نهایت باعث مرگ بیمار خواهد شد، حتما آنتی بیوتیک را در صورت تجویز پزشک مصرف کنید و مطابق با دستور پزشک دوره درمان خود را کامل کنید، مصرف ناقص آنتی بیوتیک بر خلاف نظر پزشک موجب عدم بهبودی کامل و عوارض بیماری عفونی خواهد شد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

واکنش جالب پرنده به آموزش های صاحب خود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

نور تلگرام صفحه 17جشن دیوالی از قدیمی ترین فستیوالهای هند می باشد که به جشن نور معروف است این جشن بمدت پنج روز ادامه دارد و تاریخ اجرای آن به زمان های پیش از میلاد بازمی گردد و منشا آن حماسه هندی رامایانا است که همه جا پر از نور و چراغ است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.ظرف تلگرام صفحه 17

ظرف چوبى که در تصویر بالا می بینید، اولین محصول شرکت SONY را نشان میدهد که یک ظرف برقی بوده است.این محصول به دلیل نقص فنى کاملا شکست خورد اما طراحان SONY نا امید نشدند تا به جایگاه امروز رسیدند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

پدر و عموی این کودک دو قلو هستند وقتی عینک خود را جا به جا می کنند عکس العمل این کودک خیلی دیدنی است .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

گرگ9 تلگرام صفحه 17

زیست شناسان می گویند گرگ ها حیواناتی بسیار مفید هستند که اکوسیستم و جغرافیای مناطق را حفظ می کنند ، اگر گرگ ها نباشند با افزایش جوندگان، گیاهان و فضای سبز کاهش یافته و با بیابان زایی، گرد و غبار نیز افزایش می یابد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

آب انگور تلگرام صفحه 17

برای تسکین میگرن‌تان آب انگور بنوشید.

اگر دچار میگرن هستید و به دنبال راهکار طبیعی برای تسکین دردتان می‌گردید، آب انگور جواب شما است. میگرن اساساً از عدم تعادل در هورمون‌های مغز ناشی می‌شود. آب انگور به عنوان ضد درد عمل نمی‌کند، بلکه به عنوان پیشگیری وارد عمل می‌شود. به محض اینکه احساس کردید در آستانه‌ شروع حمله‌ میگرن هستید، مقداری آب انگور بنوشید.آب انگور سرشار از ویتامین C، ویتامین A، و ویتامین B2 است که می‌تواند از بروز میگرن پیشگیری کند. ویتامین B2 که به نام ریبوفلاوین نیز معروف است عاملی برای درمان میگرن محسوب می‌شود، به تعدیل هورمون‌های مغز کمک می‌کند و به عنوان خنثی کننده‌ای برای کاهش سطح آهن در خون عمل می‌کند که می‌تواند علت میگرن باشد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

فیلم بالا مربوط به یک اتفاق زیبا در یک کافی شاپ است که یک گنجشک تکه های کیک مشتری را از روی بشقابش برای جفت خود می برد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

هتل تلگرام صفحه 17

این ساختمان رنگارنگ که در تصویر بالا می بینید با نام “اولین هتل جهانی” first world hotel در مالزی قرار دارد و اولین هتل آپارتمان است که با ۷۳۵۱ اتاق بزرگترین هتل تاریخ و جهان می باشد ، از سال ۲۰۰۶ تاکنون جمعیتی به اندازه ۳۶ میلیون نفر دراین هتل اقامت کردند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.پوست مرغ تلگرام صفحه 17

پزشکان تغذیه می گویند پوست مرغ و جگر را به هیچ وجه نخورید.

پوست مرغ به کبد آسیب می زند ، زیرا مواد شیمیایی افزوده برای رشد سریع مرغ در بال و گردن آن انباشته می شود و جگر مرغ مملو از آنتی بیوتیک هایی است که به مرغ می زنند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

پیاده روی ماهی‌ها !

آناباس تستودینئوس به گروهی از ماهیان آب شیرین گفته می شود که زیرگروه خانوادهٔ آناباس هستند. این گروه از ماهیان می‌توانند تا چند روز بدون آب زنده بمانند و همچنین می‌توانند آب را برای جستجوی دیگر برکه‌ها ترک کنند.و تا رسیدن به برکه بعدی در خشکی حرکت کنند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

بنز تلگرام صفحه 17

محققان تکنولوژی شرکت بنز در آلمان موفق به ساخت نوعی بنز شدند که، صوتی به نام صوت صورتی تولید می کنند این صوت هنگامی که ماشین درشرف تصادف است ازبلندگوهای ماشین پخش می شود و صدای شدید تصادف را بلاک می کند تا گوش شما آسیب نبیند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

شکم تلگرام صفحه 17
پزشکان تغذیه می گویند چند عادت بد غذایی که باعث بزرگ شدن شکم می شوند نوشیدن منظم نوشابه های گازدار ، دیر غذا خوردن در شب ، غذا خوردن به هنگام عصبانیت ، کم خوابیدن و داشتن استرس ، دریافت ناکافی پروتئین است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

نکته جالب توجه در مورد پروانه مونارک این است که جانداری به این کوچکی چگونه مسیر حرکتش را تشخیص می دهد؟! زیست شناسان می گویند پروانه مونارک همچون سایر حشرات چشم مرکب دارد و می تواند نور خورشید را تشخیص دهد.نور خورشید روی سلول های عصبی پروانه اثر گذاشته و با پردازش های مغزی می تواند جایگاه خورشید را در آسمان تعیین کرده و مسیر خود را بیابد.بدیهی است که در جهت یابی مونارک ، نور خورشید نقش کلیدی دارد. بنابراین تنها در روز قادر به جهت یابی و مهاجرت است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

گل گیاه تلگرام صفحه 17

عکس بالا تصویری زیبا از گل گیاه سیب زمینی است?

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

نهار2 تلگرام صفحه 17

جالب بدانید ، خوردن نهار بعد از ساعت ۳ موجب افزایش دور شکم ،چاقی و دیابت می‌شود،به گفته پزشکان بدن ما پس از ساعت ۳ انسولین کمتری جذب کرده و چربی و قند مواد غذایی که می‌خوریم در بدن تجمع بیشتری پیدا می‌کنند که این چربی اضافه در دور کمر جمع می شود. صرف ناهار پس از ساعت ۳ بعد از ظهر روند کاهش وزن را به کلی مختل می‌کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

صحنه آهسته جالب و دیدنی از لحظه آب خوردن سگ

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

ویتامین1 تلگرام صفحه 17

بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد وجود سطح بالایی از ویتامین‌ B12 در خون می‌تواند با افزایش خطر مرگ زودهنگام مرتبط باشد، میزان مصرف توصیه شده روزانه ویتامین B12 برای افراد بالای ۱۴ سال ۲.۴ میکروگرم است و با توجه به شرایط سلامتی جسم شما ممکن است این نیاز تغییر کند و هرگونه تغییر در میزان مصرف آن باید با مشورت پزشک باشد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

آبشار5 تلگرام صفحه 17

تصویرزیبای بالا، آبشار سفیدآب است که در شهرستان الیگودزر قرار گرفته است؛ آب از درون رشته کوه اُشترانکوه می‌گذرد و از ارتفاع ۷۰متری به پایین می‌ریزد.جالب است بدانید این آبشار یکی از سالمترین آب‌های معدنی منطقه را دارد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

قدرت باورنکردنی چنگال خرچنگ!

جالب است بدانید خرچنگ ها در اثر بالا رفتن سن نمی میرند و با سالخورده شدن، قوی تر هم میشوند زیرا یک آنزیمی در بدن آن ها هست که DNA آنها رو بازسازی می کند

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

ترسناک2 تلگرام صفحه 17

طبق تحقیقات پژوهشگران ، تماشای فیلم ترسناک می تواند تعداد گلبول های سفید خون انسان را افزایش داده و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

خانه داری1 تلگرام صفحه 17

طبق مطالعات جدید انجام کارهای خانه داری میتواند اثری مشابه با دویدن ، پیاده روی و شنا داشته باشد،اینکار علاوه بر سلامت قلب ، طول عمر را نیز زیاد می کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

مهندسین پرتغالی ، این گودال عجیب را در سد کمپریدای پرتغال پدید آورده‌اند تا آب سد، سر ریز نشود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

سیب4 تلگرام صفحه 17

به گفته متخصصان تغذیه سیب عوارض نوشابه را به شدت کاهش می دهد به همین دلیل افرادی که روزانه زیاد نوشابه می خورند برای کاهش مضررات نوشابه سیب هم زیاد بخورند زیرا سیب دارای ویتامین هایی مفید برای معده و استخوان است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

صدا1 تلگرام صفحه 17

افرادی که از صداهایی مثل جویدن، هورت کشیدن، نفس کشیدن، فین کردن، سوت زدن دیگران عصبی میشوند، به صدابیزاری مبتلا هستند .طبق تحقیقات بخش مسئول احساسات در مغز این افراد بیش از حد فعال است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

آزاد راه‌های چین به کشورهای غرب آسیا.
این آزادراه ها در مسیرهای حیرت انگیز و خیره کننده در اعماق کوه و دریاچه و جنگل ساخته شده است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

مورچه1 تلگرام صفحه 17

جالب است بدانید تقریباً تمام مناطق کره زمین مورچه دارد و مورچه ها می توانند در هر منطقه ای با هر آب و هوایی زیست کنند و بر اساس تحقیقات زیست شناسان، مورچه ها تنها در مناطقی مانند جزایر دور افتاده و غیرقابل دسترسی، وجود ندارند . این موجود ۱۵–۲۰٪ موجودات خشک زی زمین را تشکیل می‌دهد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

جوانه1 تلگرام صفحه 17

برای افزایش وزن کودک به او جوانه گندم بدهید.

پزشکان می گویند جوانه گندم بسیار مغذی است و بدلیل دارا بودن کالری بالا برای افزایش وزن شیرخوار عالی است.شما می توانید جوانه گندم را در هر غذایی که برای کودک تهیه می کنید اضافه کنید. جوانه گندم یک شیرین کننده فوق العاده سالم برای انواع غذاها است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

صاحبش بهش گفته می خوام ازت عکس بگیرم ژست گرفتنش خیلی جالبه !

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

بستنی تلگرام صفحه 17

خطرناک ترین و تندترین بستنی جهان در اسکاتلند ساخته شده است ، این بستنی به قدری تند است که هنگام ریختنش در ظرف دستکش می‌پوشند و برای خوردنش باید سند امضا کنید که مرگتان با خودتان است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

جغد 8 تلگرام صفحه 17

عاشق ترین پرنده!

این گونه از جغد(جغد انبار) نام دارد.آنها به عاشق ترین پرندگان معروف هستند اگر جفت آنها بمیرد به افسردگی بسیار عمیق مبتلا شده و گاهی از غصه می میرند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

بند بازی وحشتناک ! این آقا روی دریاچه ای که پر از تمساح بند بازی می کنه .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

قلب88 تلگرام صفحه 17
پزشکان برای تست سریع تشخیص سلامت قلب به نکاتی اشاره می کنند :

چند دقیقه ساکت و آرام بنشینید، سپس با انگشت اشاره و انگشت میانی ضربه های نبض گردنتان را به مدت ۶۰ ثانیه بشمارید نتیجه شمارش شما چیست ؟ ۶۰ ضربان نبض یا کمتر در هر دقیقه، نشان میدهد که قلب شما در عالی ترین شکل و عملکرد خود است ، ۶۰ الی ۸۰ ضربان قلب در هر دقیقه، نشان می دهد که قلبتان از نظر عملکردی در وضعیت متوسط قرار دارد ، بیش از ۸۰ ضربان نبض در هر دقیقه، نشان می دهد که قلبتان به سختی کار می کند و ممکن است که لازم باشد با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

6336 تلگرام صفحه 17
زیست شناسان می گویند :

هشت پاها به قدری باهوش هستند که در باغ وحش ها و آکواریوم های عمومی معمولا پازل در اختیار آنها قرار می گیرد تا حوصله شان سر نرفته و کسل نشوند!

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

وقتی صاحبش می یاد سمتش ببینید چه ذوقی میکنه

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

ککک تلگرام صفحه 17
لوازم آرایشی تاریخ گذشته را دور بیندازید.
پزشکان پوست و زیبایی می گویند : در صورت استفاده از کرم پودرهای مایع،رژگونه و پنکک تاریخ گذشته منافذ پوست شما را باکتری ها مسدود می کنند وباعث التهاب، جوش وآکنه می شوند.به هیچ عنوان لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

ماهی تلگرام صفحه 17
چرا خوردن ماهی برای پوست مفید است؟
پزشکان تغذیه می گویند خوردن ماهی؛ یک دفاع طبیعی است در مقابل حمله زیر پوستی اسیدهای چرب که از پوست شما محافظت می‌کند. مجموعه‌ای از امگا۳ دارد که از دیواره سلول‌ها در مقابل حمله رادیکال‌های آزاد که توسط اشعه ماورای بنفش تولید می‌شوند دفاع می‌کند، بهترین اقدام شما قرار دادن ماهی در لیست غذایی‌تان است بهتر است حداقل دو بار در هفته از ماهی استفاده کنید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

 

روانشناسان می گویند برای اینکه حسادت بین فرزندان با تفاوت سنی کم از بین برود و روابط خوبی داشته باشند به آنها حس مراقبت از همدیگر آموزش داده شود ، در فیلم بالا فرزند بزرگتر برای برادر کوچک خود کتاب میخواند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

تخم کوسه تلگرام صفحه 17

عکس بالا یک نوع از عجیب ترین تخم های آبزیان ،کوسه شاخدار است ،این کوسه تخم های مخروطی شبیه پیچ میگذارد تا بتواند تخم ها را در سطح های شناور آب ها حفظ کند .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

666 تلگرام صفحه 17

مردی در مکزیک جزیره شناوری را با استفاده از ۱۰۰هزار بطری پلاستیکی ساخته است!
این جزیره شامل یک خانه،دو حوضچه و یک فواره است که با انرژی خورشیدی کارمی کنند و امکان اتصال به اینترنت هم دارد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

رودخانه صورتی رنگ کشور پرو که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و به رودخانه خون هم شهرت دارد .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

زن مو مرد تلگرام صفحه 17روانشناسان می گویند :

بلندی و کوتاهی صدا از احساسات خبر می دهد ، زن ها اگر مجذوب کسی شوند با صدای پایین تر و آرام تر صحبت می کنند در حالی که مردان برعکس هستند و در صورت علاقه با صدای بلندتری حرف می زنند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

سر درد تلگرام صفحه 17پزشکان طب سنتی بعد از تحقیقات روی چندین بیمار که به سر درد مبتلا بودند چندین نکته جالب در مورد بهبود سردرد گفتند :

نوشیدن دم‌نوش زنجبیل و بابونه ، آب بنوشید ، از کمپرس سرد استفاده کنید استفاده از کمپرس سرد یا یخ بر روی گردن، سر یا شقیقه التهاب را کاهش می‌دهد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

دوربین سوپر میکرو تا حالا دیده بودید ؟ ببینید چه جوری بافت کفش را نشان می دهد .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

گاو 1 تلگرام صفحه 17
عکس بالا مربوط به سنگین وزن ترین گاو دنیاست که با ۲ تن وزن در انگلستان زندگی می کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

——

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…