کمد دیواری پذیرایی

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید پذیرایی است.
کمد دیواری پذیرایی

در این مطلب قصد داریم تا در مورد انواع مختلف مدل کمد دیواری پذیرایی به همراه کاربردها و ویژگی‌های آن‌ها و همچنین تفاوت‌های آن‌ها صحبت کنیم. با مجله دلتا همراه شوید.

از بین وسایلی  که در قسمت‌های  مختلف خانه قرار دارند، کمددیواری نقش بسیار کاربردی، مفید و موثری در خانه‌ها دارد، به این علت که این نوع کمد، فضایی از محیط اصلی خانه را اشغال نمی‌کند و در عین حال با طبقات و فضایی که در اختیار دارد می‌‌توان در آن‌ها وسایل مختلف زیادی را جای داد و در خانه نظم بیشتری برقرار کرد . همچنین به خلوت‌تر شدن خانه نیز کمک زیادی می‌کند.

کمد دیواری پذیرایی

برای انتخاب مدل کمد دیواری پذیرایی باید مانند کمددیواری اتاق‌خواب، حساسیت زیادی به خرج دهید و همه فاکتورهای مورد نظر را قبل از خرید در نظر بگیرید.  اگر کمددیواری در جای درستی از خانه قرار گرفته باشد کمک زیادی به چیدمان دکوراسیون منزل هم می‌کند.

 کمددیواری‌ها در هر خانه‌ای جزو عناصر بسیار مفید و موثر محسوب می‎شوند، مخصوصاً اگر خانه‌ای انباری یا قسمت مجزا برای قرار دادن وسایل نداشته باشد.

طرح و رنگ کمد دیواری پذیرایی

 خوشبختانه طراحان و تولیدکنندگان با توجه به نیاز مشتری برای کمد دیواری پذیرایی، تنوع طرح، رنگ و سبک این کمدها را افزایش داده‌اند و شما با هر میزان بودجه‌‌ای که در اختیار دارید و هر سلیقه، می‌توانید در نهایت کمد مد نظر خود را انتخاب کنید.

می‌توانید با انتخاب کمددیواری مناسب، علاوه‌بر نظم دادن به خانه، فضا را زیباتر و جذاب‌تر کنید. می‌توان گفت که مهم‌ترین هدف مدل کمددیواری اتاق پذیرایی، برقراری نظم و‌ترتیب در دکوراسیون داخلی منزل است.

 اما برای خرید کمددیواری پذیرایی باید ویژگی‌ها و موارد گوناگونی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کمددیواری

ویژگی‌های کمددیواری مناسب

موقع انتخاب توجه کنید که کمد شما دارای چهار چوب فلزی باشد زیرا چهارچوب‌های فلزی استحکام بسیار بیشتری دارند و اگر حتی به صورت دوبله هم از ام دی اف در ساخت چهار چوب استفاده شده باشد، باز هم چهارچوب‌های فلزی مقاومت بیشتری دارند.

وقتی که وسایل زیادی داخل کمددیواری شما قرار داشته باشد تفاوت و برتری چهارچوب‌های فلزی بیشتر مشخص می‎شود.

در کمددیواری‌های پذیرایی که از نوع ریلی است یراق‌آلات اهمیت بسیار زیادی دارد؛ پس در انتخاب محصول با کیفیت توجه زیادی داشته باشید.

قیمت کمد دیواری

قیمت کمددیواری‌ها بستگی زیادی به مدل کمد دیواری پذیرایی دارد و شما باید با توجه به فضایی مورد نظر و بودجه‌ای که در اختیار دارید برای سازنده مشخص کنید که کمددیواری خود را در چه ابعادی و با چه تعداد طبقه و کشو می‌خواهید.  با توجه به اطلاعاتی که شما می‌‌دهید قیمت نهایی مشخص می‌شود.

 متریال کمد دیواری

در انتخاب کمددیواری کیفیت اهمیت بسیاری دارد و چون یک وسیله کاربردی است و مدام با آن سر و کار دارید، هرچه کیفیت آن بالا‌تر باشد مدت زمان بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه دوباره بعد از چند وقت نخواهید داشت. پس در خرید کمددیواری پذیرایی باید به جنس، طرح و رنگ و موارد این چنینی توجه زیادی داشته باشید.

 ابعاد کمد دیواری پذیرایی

معمولاً ارتفاع کمددیواری‌ها را تا زیر سقف در نظر می‌گیرند. توجه داشته باشید که برای کمددیواری اگر بخواهید درلولایی را به در ریلی تبدیل کنید طول کمد در ارتفاع ضرب می‌شود و متراژ آن به حساب می‌آید.

اگر تمایل داشته باشید که در قسمت بالای کمددیواری پذیرایی شما یکسری باکس‌هایی هم برای قرار دادن چمدان‌ها و وسایل بزرگتر که خیلی در دسترس نیستند قرار دهید از شما هزینه جدا از ساخت کمددیواری گرفته می‌شود.

کمد دیواری پذیرایی

کمد دیواری پذیرایی چند منظوره

با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانواده‌ها در خانه‌های کوچک و نقلی زندگی می‌کنند، خیلی از آن‌ها تمایل دارند که کمددیواری‌شان طوری باشد که تخت و کمد در یک قالب ساخته  و در نهایت صرفه‌‌جویی در فضای خانه انجام شود و در مواقعی که نیاز به رختخواب ندارند در دیوار جمع شود تا بتوانند از فضای خانه استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…