دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

وام ۴۰میلیونی مسکن مهر

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مشتریان خوش حساب مسکن مهر می‌توانند ۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای تعمیرات و نوسازی دریافت کنند.
وام 40 میلیونی مسکن مهر

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن ضمن اعلام ارائه تسهیلات به انبوه سازان و ابلاغ آن به شعب بانک مسکن ، از وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر برای نوسازی با سود ۱۸ درصد خبر داد.

به گزارش مجله دلتا محمد حسن علمداری درباره افزایش تسهیلات به انبوه سازان اظهار داشت: انبوه سازان حرفه‌ای که از فناوری‌های نوین در ساخت استفاده می‌کنند می توانند در شهر تهران ۲۵۰ میلیون تومان، در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت با نرخ ۱۸ درصد دریافت کنند. تسهیلات در نظر گرفته شده برای سایر انبوه سازان نیز در شهر تهران ۲۰۰ میلیون تومان، شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۱۸۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد است.

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با بیان اینکه این تسهیلات تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان قابل انتقال به خریدار است گفت: انبوه سازانی که تسهیلات دریافت می‌کنند در زمان ساخت برای پرداخت اقساط تنفس دارند.

وی درخصوص وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر نیز ادامه داد: هم‌اکنون برخی از واحد‌های مسکن مهر نیاز به بازسازی و تعمیرات دارد و مشتریان خوش حساب بانک مسکن می‌توانند با خرید اوراق، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.

مسکن مهر پرند

افزایش تسهیلات ساخت بافت فرسوده

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن بیان کرد: تسهیلات در بافت فرسوده در شهر تهران ۲۵۰ میلون تومان و سایر شهرها ۲۲۰ میلیون تومان شده است، اما نرخ این تسهیلات در تهران تا سقف ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها تا سقف ۴۰ میلیون تومان،  ۹ درصد و مابقی با کارمزد ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

علمداری ادامه داد: افرادی که به صورت انفرادی در بافت فرسوده اقدام به ساخت می‌کنند می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه فعلا برنامه‌ای برای افزایش تسهیلات صندوق پس انداز یکم نداریم گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی امضا شد، افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند در اولویت دریافت تسهیلات با نرخ ۸ درصد در سایر بافت‌ها و ۶ درصد در بافت فرسوده قرار می‌گیرند.

علمداری افزود: بانک مسکن سامانه‌ای اینترنتی درخواست تسهیلات راه اندازی کرده است و متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود امور مربوط به تسهیلات را اینترنتی و بدون مراجعه به بانک انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی  “صفر ؛ تعداد معاملات پیش فروش آپارتمان” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۳:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds