انتخاب ست لباس زنانه مناسب

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب ست لباس زنانه روزمره مناسب اهمیت زیادی دارد، چون مدت زیادی در طول روز آن را می‌پوشید.
لباس زنانه

انتخاب مانتو

قبل از انتخاب مانتو به دو نکته مهم دقت کنید؛ اول فرم بدن خود را بشناسید و بعد به رنگ پوست و مویتان توجه کنید و ببینید کدام رنگ‌ها بیشتر به شما می‌آید. سپس با توجه به قد و فرم اندام‌، سراغ مانتوهایی بروید که شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد و پس از پیدا کردن رنگ مناسب، مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

شال زنانه

انتخاب شال

وقتی به دنبال یک ست مناسب هستید، به جای انتخاب از بین مدل‌های شال و روسری مجلسی جدید، باید سراغ مدل‌های ساده‌تر بروید. برای مثال روسری نخی را جایگزین روسری ابریشمی کنید، از رنگ‌هایی مانند طلایی و نقره‌ای که رسمیت بیشتری دارند استفاده نکنید و در عوض سراغ رنگ‌های ملایم‌تر بروید.
اگر می‌خواهید برای ست لباس زنانه روزمره تابستانی شال تهیه کنید، ببینید کدام یک از رنگ‌های خنک و شاد به رنگ پوست شما می‌آید و در مورد ست زمستانی از شال یا روسری‌های ضخیم‌تر با رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنید.

اگر مانتوی شما طرح‌دار است، شال یا روسری ساده و اگر مانتو ساده است، شال طرح‌دار انتخاب کنید. دقت داشته باشید رنگ شال علاوه بر مانتو باید به تناژ رنگ پوست شما هم بیاید.

 

کیف و کفش زنانه

انتخاب کیف و کفش

انتخاب کفش مناسب برای ست لباس زنانه بستگی به این دارد که حال و هوای لباس شما بیشتر به سمت نیمه رسمی باشد یا اسپرت. برای یک ست اسپرت می‌توان از جدیدترین مدل کتانی و کفش ورزشی استفاده کرد. استفاده از کفش‌های آل استار یا کتانی‌های ساده هم از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید در کنار یک شلوار اسپرت، مانتو یا تونیک ساده و روسری زیبا بپوشید. در این حالت بهتر است از کیف یا کوله اسپرت یا یک کیف ساده زنانه بزرگ استفاده کنید.

اما وقتی ست اسپرت نباشد، انتخاب انواع کالج، کفش عروسکی و صندل در فصل‌های گرم و نیم بوت و بوت در فصل‌های سرد سال پیشنهاد می‌شود.

 

اکسسوری زنانه

انتخاب اکسسوری

یکی از نکات مهمی که می‌تواند به استایل روزمره شما جذابیت بیشتری دهد، انتخاب اکسسوری یا زیورآلات مناسب است. هماهنگی بین اجزای ست لباس روزمره با اکسسوری ضروری است.

تا جایی که امکان دارد سراغ مدل‌های براق و نگین‌دار نروید؛ استفاده از این مدل‌ها برای ست شب و استایل رسمی و نیمه رسمی مناسب است نه استایل روزمره.

اگر قرار است از اکسسوری سنتی استفاده کنید، باید با سایر اجزای لباس‌ها هم‌خوانی داشته باشد. برعکس این قضیه هم صدق می‌کند؛ یعنی بهتر است با یک ست کلاسیک، از زیورآلات کلاسیک استفاده کنید.

به رنگ اکسسوری‌ دقت کنید. در تابستان سراغ رنگ‌های روشن، شاد و خنک و در زمستان سراغ رنگ‌های تیره و گرم بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با اصول انتخاب اکسسوری “نکات انتخاب زیورآلات” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…