خرید خانه در منطقه ۱۱ و ۱۲ زیر ۳۰۰ میلیون!

۰
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرید خانه همواره جز اولین اولویت های هر خانواده ای محسوب می شود. خانه ای دنج و آرام که بتواند حس امنیت و آرامش را در  خانواده بوجود آورد و زمینه های رشد و پویایی را فراهم کند.

در این گزارش از سری گزارش های مجله ملکی دلتا قصد داریم تا شما را با جدیدترین آپارتمان ها و شرایط خرید خانه در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران آشنا کنیم.

منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران جز بخشهای مرکزی شهر تهران به حساب می آیند و تشکیل محلات قدیمی این دو منطقه سابقه دیرینه ای دارند. منطقه ۱۱ پایتخت دارای بافت قدیمی و سنتی است که با مساحتی بسیار وسیع با ۴ ناحیه  و ۱۷ محله در قلب تهران واقع شده است.

به گزارش مجله دلتا،این منطقه از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابانهای وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابانهای شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی و میدان حق شناس محدود می شود و خرید خانه در این مناطق حوزه دسترسی محلی وسیعی را دربر می گیرد.

منطقه ۱۲ نیز همچون منطقه ۱۱ به علت داشتن مراکز علمی، نظامی و سیاسی بیشماری در حوزه خود جز مراکز مهم برای خرید خانه در این شهر محسوب می شود و خرید آپارتمان در آن می تواند اقدامی خوب و موثر به حساب آید. این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب، از سمت جنوب به خیابان شوش از سمت شرق به خیابان ۱۷ شهریور و از سمت غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی منتهی می شود.

موقعیت های خرید خانه در منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران:

 

مشاهده جزئیات آپارتمان ها:

خرید خانه

برای تماشای اطلاعات و جزئیات دقیق آپارتمانهای نامبرده و موارد دیگر حتما در ایــــــنجـــا کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان در هروی، یک انتخاب هوشمندانه!

زندگی در محیطی خوش آب و هوا با خرید آپارتمان در چیتگر!

با خرید آپارتمان نوساز در گیشا خانه دار شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…