کت و شلوار مشکی و پیراهن مناسب آن

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید در کت و شلوار مشکی بدرخشید، باید بدانید چه پیراهنی را با آن ست کنید.
کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی، اصلی‌ترین لباس کلاسیک کمد آقایان است. مشکی رنگ همه زمان‌ها است و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. اگر این رنگ کت و شلوار را با پیراهن رنگی نامناسب بپوشید، قطعا ظاهری کسل‌کننده و خموده پیدا می‌کنید. با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با انتخاب رنگ مناسب پیراهن، تیپی جذاب با کت و شلوار مشکی داشته باشید.

پیراهن سفید

پیراهن سفید

ظاهر شما با کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید هیچ‌وقت بد نمی‌شود. اما ممکن است این ظاهر خوب را با انتخاب رنگ اشتباه برای کراوات از بین ببرید. برای یک ترکیب رنگ سنتی مانند سفید و سیاه، از کراواتی با رنگ‌های کلاسیک استفاده کنید. کراوات شطرنجی با چارخونه درشت و چارخونه ریز با رنگ‌هایی مانند مشکی، سبز زمردی، قرمز تیره، بنفش سیر و آبی روشن، گزینه مناسبی است. به یاد داشته باشید از پارچه های براق دوری کنید، زیرا این نوع پارچه‌ها برای کراوات توجه ناخواسته دیگران را به سمت شما جلب می‌کند.

پیراهن آبی با کت و شلوار مشکی

پیراهن آبی

یک پیراهن آبی روشن نسبت به همتای کلاسیک سفید خود، گزینه جاندارتری است. سعی کنید اکسسوری های خود را از نوع طرحدار مشکی و سفید انتخاب کنید. به این صورت رنگ‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهد. همچنین کراوات ساده با ترکیب پیراهن آبی با کت و شلوار مشکی عالی می‌شود. تن‌های تیره آبی هم برای پیراهن خوب است. بنابراین آبی لاجوردی و نیلی روشن برای این رنگ کت و شلوار مناسب است.

پیراهن صورتی

پیراهن صورتی

پیراهن صورتی به شما فرصت خوبی می‌دهد تا از کراوات‌های مکمل نهایت استفاده را ببرید. رنگ یاسی، صورتی، آبی روشن، مشکی، سورمه‌ای یا حتی شرابی ترکیب رنگ مناسبی را نشان می‌دهد. راز جذاب نشان دادن ترکیب این رنگ کت و شلوار و پیراهن صورتی در استفاده از پارچه‌های جوان‌پسند است. این ترکیب باعث می‌شود ظاهر جوانی داشته باشید.

پیراهن بنفش

به طور معمول رنگ بنفش یکی از بهترین گزینه‌ها برای این این رنگ کت و شلوار است. اگر بنفش انتخابی روشن‌تر باشد، آزادی عمل بیشتری برای انتخاب کراوات مناسب دارید. کراوات‌های صورتی با ظاهری متفاوت می‌تواند مناسب باشد، اما مطمئن شوید زیاد جلب توجه نکند. رنگ آلبالویی تیره، بنفش و ارغوانی روشن هم با رنگ بنفش کمرنگ ترکیب جالبی دارد. پوشیدن تن‌های تیره‌تر بنفش کمی سخت است، اما اگر با کراوات‌های طرح‌دار سنتی و با مدل‌های شبه بافتنی که به کراوات بُعد می‌دهد استفاده شود، شیک‌تر است.

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی با همین رنگ کت و شلوار، مناسب مجالس بسیار رسمی است که می‌توان آن را با کراوات‌هایی با رنگ و طرح مختلف ست کرد. بهتر است پیراهن مشکی ساده و مات بوده و براق نباشد. پوشیدن این رنگ پیراهن مناسب جوان‌ها است و بهتر است افراد مسن پیراهن مشکی با این رنگ کت و شلوار نپوشند.

پیشنهاد مطالعه: برای  آشنایی با اصول ست کردن انواع کت و شلوار “با کت و شلوار سورمه‌ای چه پیراهنی بپوشیم؟ “ را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. مهدی

    ۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ

    خیلی خوب بود، ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…