چند اشتباه مردان در لباس پوشیدن

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اشتباه آقایان در لباس پوشیدن باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند برای آنها می‌شود.
اشتباه آقایان در لباس پوشیدن

بسیاری از مردان با وجود اینکه هزینه و زمان زیادی برای انتخاب لباس خود صرف می‌کنند، نمی‌توانند نتیجه دلخواه  را بگیرند چون دچار اشتباهاتی در لباس پوشیدن می‎شوند. با مجله دلتا همراه باشید تا با چند اشتباه آقایان در لباس پوشیدن آشنا شوید.

استفاده از بند شلوار و کمربند

بند شلوار و کمربند، هر دو برای نگه داشتن شلوار طراحی شده است؛ به همین سبب نباید همزمان از هر دو استفاده کنید. نکته مهم‌تر از پوشیدن هر دو در یک زمان این است که استفاده از هر دوی اینها ظاهر مربعی شکل به شما می‌دهد.

اشتباهات لباس پوشیدن

ناهماهنگی شلوار و جوراب

بیشترین و رایج‌ترین اشتباه آقایان در لباس پوشیدن ناهماهنگ بودن شلوار و جوراب است. اغلب مردان وسوسه می‌شوند کفش و جوراب خود را هماهنگ کنند، اما این کار اشتباه است. جوراب معمولا یک لباس زیر محسوب می‌شود و قرار نیست دیده شود. جوراب باید رنگی هماهنگ با شلوار داشته باشد.

پوشیدن پیراهن با یقه‌های ایستاده

یکی از اشتباهات رایج دیگر، پوشیدن پیراهن با یقه‌های ایستاده است. این کار ناخوشایند است و ظاهری شلخته و نامرتب به شما می‌دهد.

اشتباهات رایج آقایان در لباس پوشیدن

اشتباه بستن دکمه های جلیقه، پیراهن و کت و شلوار

در مورد کت‌ها و جلیقه‌ها چند قانون کلی وجود دارد. اول اینکه نباید تمام دکمه‌های کت را بست، مگر اینکه چهار دکمه‌ای باشد. معمولا دکمه‌های کت‌های دو دکمه‌ای در بالای لباس و کت‌های سه دکمه‌ای در وسط لباس است.

برخی مواقع ممکن است طراحان لباس آخرین دکمه را ببندند و یقه را تا کنند، اما بهتر است شما این کار را نکنید چون در تیپ‌های معمول از این روش استفاده نمی‌شود.

معمولا در جلیقه دکمه آخر را باز می‌گذارند که چندان مناسب نیست. سعی کنید هنگام پوشیدن جلیقه، دکمه‌های پایینی آن را ببندید.

رنگ کفش و کمربند

اگر می‌خواهید خوب لباس بپوشید، رنگ کفش را با کمربند ست کنید. لازم نیست این دو حتما از یک جنس اما بهتر است یک رنگ باشند. مثلا نباید یکی سیاه و یکی قهوه‌ای باشد. البته رنگ‌های روشن و کفش‌های چند رنگ در این قانون نمی‌گنجد، اما در کل هنگام انتخاب کفش و کمربند باید به دنبال رنگ‌های هم خانواده و هماهنگ و حتی در پر رنگی و کم رنگی آنها هم دقت داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای اشنایی با اصول ست کردن کت و شلوار مشکی با انواع پیراهن “کت و شلوار مشکی و پیراهن مناسب آن” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۴۴ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۳:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…