دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

مستاجران تا پایان خرداد واحد مسکونی را تخلیه نکنند

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مطابق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا،‌قراردادهای اجاره مسکن به مدت 2 ماه با همان شرایط قبلی و بدون افزایش نرخ اجاره بها تمدید شده‌‌ است.
مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا

معوان وزیر راه و شهرسازی از جدیدترین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای حمایت از مستأجران خبر داد و اعلام کرد مستاجران می‌توانند تا پایان خرداد واحد مسکونی را تخلیه نکنند.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید ۶ ماهه قراردادهای اجاره مسکن را به این ستاد نداده بود و در واقع در کمیته‌های کارشناسی این عدد (۶ ماه) را قید کرده بودند و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی اصل تمدید اجاره‌نامه بود که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان جابجایی مستأجران به ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ارائه شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه، مستاجران می‌توانند تا پایان خردادماه در واحد مسکونی اجاره‌ای بمانند و موجران نمی‌توانند از آنها بخواهند واحد را تخلیه کند. در این زمینه قوه قضاییه نیز حکم تخلیه را به موجران نمی‌دهد. مطابق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ‌قراردادهای اجاره مسکن دو ماه با همان شرایط قبلی و بدون افزایش نرخ اجاره بها تمدید شده‌‌ است.

محمودزاده همچنین با اشاره به جدیدترین وضعیت پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن، ‌اظهار کرد:‌ قرار بر این است که تا آخر اردیبهشت ماه، ۵۰۰ هزار نفری که از طریق سامانه طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند،‌ پالایش شوند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در استان‌ها بحث‌های مربوط به فرم «ج» ثبت‌نام کنندگان در حال انجام است. این کار با سرعت در جال انجام بوده و امیدواریم در همان تاریخ اعلام شده ۵۰۰ هزار نفر پالایش شوند.

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش‌های ملکی  “آگهی فروش آپارتمان‌های مسکونی” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds