دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آگهی فروش آپارتمان‌های مسکونی

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آینده نامشخص بازار مسکن برخی از سازندگان را مجاب به پیش فروش واحدهای نیمه‌تمام کرده است.
آگهی فروش آپارتمان های مسکونی

نگاهی به آگهی فروش آپارتمان های مسکونی در برخی از محله های شهر تهران از رفتار متفاوت سازنده‌ها به عرضه واحدهای مسکونی نیمه‌تمام به رغم میل باطنی آنها حکایت دارد.

به گزارش مجله دلتا بررسی میدانی وضعیت بازار معاملات مسکن در ۲۲ منطقه شهر تهران نشان می‌دهد از ابتدای سال‌جاری به‌دلیل نامشخص بودن چشم‌انداز بازار مسکن و همچنین سایر بخش‌های اقتصادی، بخش عمده‌ای از سازندگان که پروژه‌های ساختمانی نیمه‌تمام دارند تمایلی به پیش‌فروش واحدهای مسکونی خود ندارند. از دیدگاه سازندگان تورم عمومی و شرایط اقتصاد کلان و همچنین وضعیت سایر بازارهای موازی بازار مسکن به‌گونه‌ای است که شرایط فعالیت در بازار ساخت‌و‌ساز و آغاز پروژه‌های جدید را دشوار می‌کند.

به گفته آنها افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیز از جمله عوامل موثر بر دشوار شدن شرایط اتمام و تکمیل پروژه‌های ساختمانی در سال‌جاری است. از این رو با توجه به تمامی شرایط و پارامترهای اقتصادی موثر بر وضعیت بازار ساخت وساز، بخش عمده‌ای از سازندگان تمایل زیادی به پیش‌فروش واحدهای مسکونی پروژه‌های خود ندارند. با این حال مشاوران املاک در برخی مناطق عنوان می‌کنند تعدادی از سازندگان به‌صورت محدود اقدام به عرضه واحدهای خود به بازار برای پیش‌فروش کرده‌اند.

نکته قابل توجه از دیدگاه مشاوران املاک درخصوص این گروه از سازندگان آن است که قیمت پیشنهادی برای واحدهای آماده پیش‌فروش تفاوت چندانی با واحدهای نوساز منطقه ندارد. این در حالی است که مطابق با عرف‌ بازار پیش‌فروش، به‌طور طبیعی قیمت پیشنهادی واحدهای بازار پیش‌فروش نسبت به واحدهای نوساز منطقه پایین‌تر است.

در جدول زیر تازه‌ترین آگهی فروش آپارتمان های مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی  “قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۱۰۰ متری” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۰:۲۴ ق٫ظ

  2. فتحی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

    مطالب بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds