تلگرام صفحه ۱۶

۰
0
زمان مطالعه: 13 دقیقه

صبحانه تلگرام صفحه 16
صبحانه سلامت شما را تا حد زیادی تضمین می کند.

متخصصان تغذیه برای صبحانه خوردن تاکید بسیاری دارند خوردن صبحانه می‌تواند بدن فرد را تا ۶۰ درصد بیشتر از افرادی که صبحانه نمی خورند سلامت نگه دارد، درصد صبحانه نخوردن خطرحمله قلبی را تا ۲۷ درصد افزایش میدهد، اگه عجله دارید حداقل ۱ آبمیوه طبیعی رو به عنوان صبحانه میل کنید.صبحانه سطح گلوکز که یک کربوهیدرات ضروری برای عملکرد مغز است را در خون شما بازیابی می‌کند ،صبحانه می‌تواند حافظه و میزان تمرکز را بهبود بخشد و همچنین می‌تواند ما را خوشحال‌تر کند؛ زیرا تنش را در بدن ما کاهش داده و همین موضوع باعث بهبود خلق و خوی ما می‌شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

به ترتیب ادای راه رفتن روی پله، پله برقی، پله گرد، آسانسور و چاله در میاره

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

کره تلگرام صفحه 16

کره زمین جواهر نشان به دستور ناصرالدین شاه قاجار ساخته شده؛ در این اثر منحصر بفرد، آبها با زمرد، خشکی با یاقوت و ایران توسط کمیاب ترین الماس مشخص شده است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

98 تلگرام صفحه 16
توصیه مجله آمریکایی به دیدن مسجد صورتی ایران

مسجد نصیرالملک شیراز که بیشتر گردشگران خارجی آن را با عنوان «مسجد صورتی» می‌شناسند، پنجمین مکان پیشنهادشده به ماجراجویان و تجربه‌گرایان در گزارش مجله گردشگری «Condé Nast» پرطرفدار در آمریکا است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

میگوی مانتیس قویترین و سریعترین مشت جهان را نسبت به بدنش دارد.میگوی مانتیس طاووسی یا Stomatopoda بسیار مهاجم است با پرتاب کردن چنگال‌های خود ضربه می‌زند و با این شیوه بدن طعمه را خرد می‌کنند، ضرباتی که به لحاظ سرعت و قدرت در نوع خود بی‌نظیر هستند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

سرچ1 تلگرام صفحه 16

۲ بار سرچ در گوگل به اندازه یک کتری آب جوش CO2 تولید میکند?

جالب است بدانید سرچ در گوگل CO2 تولید می کند و علتش برق مصرفی برای برقراری ارتباط بین شما و گوگل است که با توجه به ۱ میلیارد جستجویی که در گوگل می شود، روزی ۲۰۰ تن CO2 وارد هوا می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

فکر2 تلگرام صفحه 16

طبق تحقیقات دانشمندان، ذهن انسان روزانه ۱۲ تا ۵۰ هزار فکر تولید می‌کند که این بسته به این است که شخص چقدر متفکر است. اکثر این تفکرات هم در مورد محیط اجتماعی و خود ما است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

 

آبشار عظیم و پرقدرت ایگواسو در برزیل که در بین عجایب هفتگانه طبیعی دنیا قرار دارد و حتی از آبشار نیاگارا هم پیشی گرفته است.
در سال ۲۰۱۱ و هنگامی که اسامی عجایب هفتگانه طبیعی دنیا معرفی شدند نام آبشارهای ایگواسو برزیل یا آرژانتین در این فهرست قرار داشت. با اینکه نام آبشارهای معروف بسیاری را تاکنون ممکن است شنیده باشید، آبشارهایی مانند آبشار نیاگارا اما آبشاری که درون جنگل های آمازون تا مدت ها مخفی بود، هم اکنون به یکی از جذاب ترین و شناخته شده ترین آبشارهای دنیا تبدیل شده است. آبشارهایی که از آن ها به عنوان بلندترین و عریض ترین آبشارهای دنیا یاد می شود و گوی سبقت را از آبشار نیاگارا ربوده است. بلندترین ناحیه این آبشار، ۸۲ متر طول دارد در حالی که بلندترین ناحیه آبشار نیاگارا تنها ۵۰ متر ارتفاع دارد. حتی از نظر عرض نیز، آبشار ایگواسو برزیل ۴ برابر آبشار نیاگارا هستند…

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.جاناتان1 تلگرام صفحه 16

تصویر بالا ، جاناتان پیرترین لاک پشت جهان است او تجربه زندگی در ۳ قرن متفاوت را دارد.

او ۷ پادشاه و ملکه را بر تخت سلطنت بریتانیا، اختراع لامپ حبابی و خودروهای موتوری، تکمیل برج ایفل و اولین آسمان خراش را به چشم دیده است. اما علیرغم این سن حیرت انگیز، جاناتان لاک پشت همچنان فعال بوده و اصلاً از زندگی کردن خسته نشده است،اگر چه جاناتان به خاطر آب مروارید نابینا شده است، حس بویایی اش را از دست داده است و دیگر نمی تواند غذا را تشخیص دهد اما همچنان یک لاک پشت قدرتمند است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

کلم1 تلگرام صفحه 16

محققان باور دارند کسانی که در کودکی کلم مصرف می کنند در پیری هرگز رنگ صندلی چرخ دار را به خود نخواهند دید.کلم استخوان ساز است و باعث بلندی قد کودکان می شود.به کودکانی که به شیر علاقه ندارند کلم بدهید چون منبع غنی از کلسیم است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

فیلمی از ماهی گیری زیر خاک.
نوعی ماهی در افریقا زیست می کند که تا رسیدن فصل بارندگی در ماه های خشک در زیر خاک زنده میماند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

قد1 تلگرام صفحه 16

تحقیقات نشان می دهد قد انسان بعد از ۳۰ سالگى به ازاى هر ۱۰ سال ۱.۲۷ سانتى متر کوتاه تر می شود،محققان می گویند کسانی که جثه کوچکی دارند شانس بیشترى براى حمل ژن خاصى دارند که سرعت پیرى را کاهش میدهد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

کویر1 تلگرام صفحه 16

این تصویر شگفت انگیز که می بینید سیستم جالب آبرسانی به مناطق خشک در ایران باستان بوده است،در ایران باستان از طریق “چاه به چاه” به سرزمین های دیگر آب می رساندند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

پیدا شدن فیل در دریا در حال شنا …
زیست شناسان میگویند این اتفاق نادر و کمیاب است و شاید خبرهایی برای کره خاکی در پی داشته باشد.جالب است بدانید حیوانات می توانند تغییرات زمین شناسی مانند گرم شدن زمین،زلزله و … را زودتر بفهمند و با توجه به آگاهی از این تغییرات ، رفتارهایی نادر از خود نشان می دهند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

وینی1 1 تلگرام صفحه 16

چشم های فوق العاده این سگ رو ببینید ?

وینی،سگی ۳ ماهه است و بیش از ۲۱۱هزار فالوور در اینستاگرام دارد و همه این‌ها به لطف چشمان فوق العاده زیبای اوست. نگاه وینی از وقتی که در سال ۲۰۱۹ به دنیا آمده، توجه زیادی به خود جلب کرده است و بعد از اینکه صاحبش هفته گذشته عکس‌های او را در اینستاگرام منتشر کرد به ستاره شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

کرم صورت1 تلگرام صفحه 16

تصویر بالا قدیمی‌ترین کرِم صورتِ پیداشده در تاریخ است.
این کرم آرایشی را از چربی الاغ ، گوسفند یا گاو ساخته‌‌ اند و در تمام این مدت در ظرف قلعی بدون فاسد شدن باقی‌ مانده است.شگفت‌انگیز است که هنوز رد انگشت‌های کسی که حدود ۲۰۰۰ سال پیش در سرزمین روم از این کرم استفاده کرده‌ است روی کرم دیده می‌شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

اشتباه نکنید این مار نیست ! اینها تعداد زیادی کرم ابریشم پشمی هستند که یک قطار شگفت انگیز درست کرده اند.جالب است بدانید نوعی نخ ابریشم توسط کرم ابریشم تولید می‌شود. کرم ابریشم پیله‌ای را به دور خود می‌تند و زمانی که پیله به اندازهٔ کافی بزرگ شد آن را داخل آب جوش انداخته و می‌جوشانند. در این مرحله کرم داخل پیله می‌میرد و ابریشم از پیله به دست می‌آید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

مسواک1 تلگرام صفحه 16

هر روز قبل از صبحانه مسواک بزنید.

طبق آخرین تحقیقات وقتی قبل از صبحانه دندان ها را مسواک بزنید،عفونت های ناشی از باکتری هایی که شب در دهان رشد کرده اند از بین می روند .علاوه بر آن کسانی که این عادت را دارند پوست بسیار بهتری خواهند داشت.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

تیولا1 تلگرام صفحه 16

تصویر بالا،عکسی از تنها موجود فناناپذیر در جهان است.

تیولا یا عروس دریایی نامیرا، تنها موجود شناخته شده‌ای است که این توانایی را دارد که حالت نابالغی را بعد از اینکه به بلوغ جنسی کامل رسید برگرداند، در نتیجه به آن فناناپذیر گفته می‌شود،این موجود پس از بلوغ برای مواجهه با بحران فناپذیری، گرسنگی و یا حملات حیوانات شکارچی به حالت اولیه خود برمی‌گردد و چرخه‌ی زندگی خود را دوباره از اول شروع می‌کند

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

فیلمی زیبا از ماهی های شب تاب.

دانشمندان به شواهد بسیاری از خاصیت فلوئورسانسی زیستی دست پیدا کرده‌اند. در این تحقیقات بیش از ۱۸۰ گونه از ۵۰ خانواده ماهی‌ها می‌توانند نور را جذب کرده و با رنگ متفاوتی منتشر کنند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

کودک و موبایل1 تلگرام صفحه 16

مغز کودکان مانند آهن ربا امواج موبایل را جذب می کند .

به گفته محققان جذب امواج الکترومغناطیسی توسط مغز کودکان ۱۰ برابر بیشتر از بزرگسالان است، مغز کودکان در هنگام صحبت کردن با موبایل امواج را جذب می کند و باعث ایجاد اختلالات عصبی و استرس می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

مژه1 تلگرام صفحه 16

چشم پزشکان می گویند کم بینایی بدلیل استفاده از مژه مصنوعی، مهم‌ترین خطری است که سلامت چشم‌ها را تهدید می‌کند و همچنین چسبی که برای چسباندن مژه مصنوعی روی پلک‌ها استفاده می‌شود نیز بسیار تحریک‌کننده چشم است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

آلباتروس‌ها بزرگ‌ترین پرندگان دریایی پروازگر هستند و بال‌های بلند و باریک و منقار قلاب‌دار دارند.بال‌های آلباتروس آنقدر قوی است که می‌تواند مدت زیادی بدون بال زدن پرواز کند.جالب است بدانید که در تمام عمرش یک جفت برای خود انتخاب می‌کند و تا انتهای زندگی اش با همان جفت سر می‌کند و اگر جفتش زودتر بمیرد، آلباتروس هیچگاه جفت دیگری انتخاب نمی‌کند و بقیه عمرش را تنها سپری می‌کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

حلزون گاستر تلگرام صفحه 16

تصویر زیبای بالا نوعی حلزون دریایی به نام گاستروپود پوسته پا است و تنها موجود زنده ای است که آهن جامد در اسکلت بدنش وجود دارد و مجهز به سپرهای زرهی آهنی است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

خندیدن8 تلگرام صفحه 16

خندیدن یک نوع فعالیت بدنی هـوازی است.

محققان می گویند ۱۰۰ بارخندیدن مـعادل ۱۵دقیقه فعالیت با دوچرخه می باشد.خنده باعث :کاهش فشارخون،افزایش جریان خون دربدن و افزایش اکسیژن رسانی می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

جالب است بدانید در کشور سوئد جاده ای ساخته شده است که خودروهای برقی را در حال حرکت بتواند شارژ کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

تردمیل 7 تلگرام صفحه 16

عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل !

به گفته روماتولوژیست ها استفاده بیش از حد از تردمیل به سلامتی آسیب می رساند و باعث ساییدگی زانو ، شل شدن عضلات بدن ،کمر درد ، واریس می شود . از دویدن طولانی مدت بر روی شیب های بالا خودداری کنید تا از فشار مضاعف بر روی کمر و زانوها جلوگیری شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

چای سبز تلگرام صفحه 16

چای سبز را چه زمانی بنوشیم و چه زمانی از نوشیدن آن خودداری کنیم؟

به گفته پزشکان تغذیه بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز : نیم ساعت قبل از ورزش کردن برای چربی سوزی و دو ساعت قبل یا بعد از غذا یا بعد از صبحانه است .

و باید توجه کنید که بیش از دو یا سه فنجان چای سبز در روز مصرف نکنید. به چای سبز شیر یا شکر اضافه نکنید ،از نوشیدن چای سبز در شب خودداری کنید زیرا باعث بیخوابی می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

نحوه نیش زدن پشه ها

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

رگیجه تلگرام صفحه 16

به گفته پزشکان سرگیجه دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارت است از :

کم آبی بدن ، غافلگیر شدن ناگهانی و تعجب زیاد ، ایستادن طولانی مدت ، ریتم غیرطبیعی قلب ، مشکل دریچه قلب ، مصرف برخی داروها که بعد از خوردن آن دچار سرگیجه می شوید،ابتلا به سکته مغزی ، از قلم انداختن ناهار.

در زمان سرگیجه خوردن این غذاها ممنوع می باشد : غذاهای شور ، مواد غذایی شیرین شده با قندهای مصنوعی ،گوشت های فرآوری شده و پنیرهای کهنه ، آجیل و دانه ها.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

5633365 تلگرام صفحه 16

یکی از اسرار آمیزترین نقاط ایران دره کول خرسون (دره ارواح)است که با عمق بیش از ۲۰۰ متر در ۳۵ کیلومتری شمال دزفول واقع شده است. در میان دره کول خرسان نهری دایمی در بستر شنی و ماسه ای در جریان است که از چشمه های درون دره سرچشمه می گیرد و در طول مسیر، گاهی تنگه آنقدر باریک می شود که فقط امکان عبور یک نفر را دارد و گاهی آنقدر عریض که می توانید آسمان وسیعی را بالای سر خود ببنید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

یک محیط‌بان کانادایی پس از ۸ سال انتظار چند روز پیش به‌طور تصادفی لحظه‌ بیدار شدن یه خرس گریزلی از خواب زمستانی را فیلم برداری کرده است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

9635 تلگرام صفحه 16

تصویر زیبای بالا نوعی میوه است به نام هالا که در استرالیا و جزایر اقیانوس آرام یافت می‌شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

365 تلگرام صفحه 16

فواید شنا کردن :

به گفته پزشکان شنا کردن ورزشی است که برای سلامتی بسیار مفید است زیرا :سطح گلوکز را طبیعی نگه می دارد،ماهیچه های شکم، بازوها و پاها را تقویت می کند،باعث افزایش حجم ریه برای جذب اکسیژن بیشتر می شود،،سلامت استخوان ها را افزایش می دهد و باعث کاهش فشار خون می شود،جالب است بدانید شنا کردن درهرساعت ۵۰۰کالری می سوزاند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄

پلیس متوجه سگی می شود که در راه رفتن دچار نقص است و به همین دلیل برای عبور از خیابان ماشین ها را نگه می دارد تا سگ به راحتی و بدون ترس از آنجا عبور کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

ریواس 1 تلگرام صفحه 16

گیاه بهاری ریواس:

محققان می گویند گیاه ریواس غنی از فیبر و ویتامین c بوده که در آن پروتئین، قند، کربو هیدرات، کلسیم و ویتامین های A و B ،سدیم و پتاسیم وجود دارد و ریواس دارای خواص دارویی نیز هست :طبیعت آن سرد است ، مقوی ، ملین و کرم کش است ،لوز المعده را وادار به ترشح انسولین کرده و قند خون را کم می کند ،باعث تقویت معده و روده می شود ، سستی و خماری را بر طرف می کند و مسرت بخش است ، برای مریضی هایی مانند وبا و اسهال مفید است ، خون را تصفیه می کند ،ترکیب آن با آبلیمو و مالیدن آن به صورت باعث از بین رفتن جوش و لک میشود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

کولمار تلگرام صفحه 16

تصویر بالا،عکسی زیبا از شهر کولمار (Colmar) در فرانسه است و جالب است بدانید که به ونیز فرانسه شهرت دارد.این شهر به دلیل جذابیت رنگارنگی که دارد مورد توجه گردشگران است .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

اتفاقی نادر و تماشایی از دو قو که پر و بال هایشان به یکدیگر گیر کرده است و چون نمی توانند رهایی یابند، خود را به یک انسان می رسانند تا نجاتشان دهد.??

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

رژیم1 تلگرام صفحه 16

اگر رژیم دارید هیچ وعده غذایی را حذف نکنید.

متخصصان تغذیه می گویند اگر ۱۰ ساعت غذا نخورید بدن به صورت خودکار روی وضعیت ذخیره انرژی قرار می گیرد. در این حالت سوخت و ساز بدن ۴۰ درصد کم می شود. پس اگر رژیم لاغری دارید هیچ وعده ی غذایی ای را حذف نکنید.شمردن کالری های مصرفی در طول روز به کاهش وزن کمک بسیار مهمی می کند. با شمردن کالری ها دقت در خوردن مواد غذایی بالا می رود و بی رویه غذا نمی خورید.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

 

شب بیداری تلگرام صفحه 16

شب بیدار ماندن طول عمرتان را نصف می کند.

تحقیقات دانشمندان عصب‌شناس نشان داده است نداشتن خواب شبانه با به هم ریختن نظم سیستم فیزیولوژیک بدن افراد و ایجاد عادات غذایی نامناسب، در بلند مدت باعث مرگ زودرس می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

جالب است بدانید چشم آفتابپرست توانایی دید ۳۶۰ درجه را دارد و در یک‌زمان می‌تواند هر دو جهت را ببیند و به طور جداگانه و همزمان بر روی دو جسم متفاوت تمرکز کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

موش آهو1 تلگرام صفحه 16

تصویر زیبایی از موش آهو

موش آهو، حیوانی که فقط ۸ کیلو گرم است و محل زندگی اش جنگل های گرمسیری آفریقا، هندوستان و جنوب خاور آسیا است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

دندان1 تلگرام صفحه 16

دندان پزشکان می گویند حتی اگر دندان عقل‌ نهفته هیچ درد یا مشکلی برایتان ایجاد نکند باید بکشید چون در زمانی دیگر مشکل‌‌آفرین می شود،شایع ‌ترین دلایل آن پوسیدگی، عفونت و فشار آوردن به سایر دندان‌‌ها است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

نمایی زیبا از فراز آسمان هاوایی

هاوایی مجمع‌الجزایر بسیار زیبایی در آمریکا است که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. جالب است بدانید جزیره هاوایی تنها جزیره ای در دنیا است که در حال بزرگ شدن است زیرا آتشفشان قله Kilauea از سال ۱۹۸۳ در حال فوران است و به دلیل نشست مواد مذاب آتشفشانی از سال ۱۹۸۳ تا ۲۰۰۲ حدود ۵۴۳ جریب به خاک هاوایی افزوده شده است..

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

اسب2 تلگرام صفحه 16

این عکس ها ، تصویری از اسب های مسابقه است.گردن کج و منحنی آن ها برای این است که اسب ها رو مطیع و مجبور به حرف شنوی کنند، یک تسمه به اسم rollkur رو به مدت طولانی طبق عکس می بندند تا ستون فقرات آن ها کج شود و متاسفانه این کار باعث آرتروز و مشکلات زیادی برای اسب‌ها می شود.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

آه کشیدن تلگرام صفحه 16

آه کشیدن برای بدن مفید است.

دانشمندان اعتقاد دارند که آه کشیدن برای سیستم بدن انسان دقیقا همان تاثیری را دارد که دکمه Reset برای سیستم‌ های کامپیوتری دارد.آه کشیدن سبب کاهش خستگی و تسکین مشکلات و اختلالات روحی می‌شود. در واقع آه کشیدن‌های منظم نشان از عملکرد صحیح دستگاه تنفسی به خصوص ریه‌ها دارد. آه کشیدن نوعی نفس عمیق محسوب می‌شود که در سلامتی روحی و جسمی بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

به گفته زیست شناسان در بینی مار حفره ای وجود دارد که می تواند کوچکترین تغییرات دمایی را در قالب تابش های مادون قرمز ردیابی کند و با کمک آن شکارهای خون گرمی مانند جوندگان کوچک را شناسایی کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

فنچ توت فرنگی6 تلگرام صفحه 16

تصویر بالا،عکسی بسیار زیبا از فنچ توت فرنگی است?

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

نمک1 تلگرام صفحه 16

به گفته پزشکان مصرف زیاد نمک باعث سرطان معده، سکته مغزی و قلبی و آسیب به رگ های چشم می شود.مصرف زیاد نمک،کلسیم را از استخوان ها می گیرد و سبب دفع آن از ادرار شده و به پوکی استخوان منجر می شود

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

گربه این خانم بچه اش می میره و خیلی ناراحت بوده،بعد این خانم برای گربه اش یک بچه‌ گربه عروسکی درست می کنه.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

برگ نورانی تلگرام صفحه 16

گیاهی که از برگهایش نور میتابد !

‏محققان گیاهی پرورش داده اند که از برگهای خود نور تابش می کند. برای ایجاد این گیاه، ژن چهار نوع قارچ دارای خاصیت بیولومینسانس را با DAN برگ توتون پیوند داده اند. نقاط نوردهی با افزایش سن گیاه در برگ تغییر می کند و گل گیاه بیشتر از هرجایی نور می دهد. جالب است بدانید از این گیاهان می شود در خانه هم نگهداری کرد .

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

کابوس1 تلگرام صفحه 16

پزشکان می گویند اگر کابوس زیاد می بینید از خوردن مواد قندی و شیرینی و غذاهای تند قبل از خواب خودداری کنید.میزان بالای قند، امواج مغزی کابوس مانند و ترسناک ایجاد می کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

شکموها ??

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

لیوان مسی2 تلگرام صفحه 16

با لیوان مسی آب بخورید.

محققان می گویند مس میکروب های موجود در آب را کشته و آن را کاملا تمیز می کند، همچنین حجم تولید ملانین را که محافظ پوست در برابر تابش خورشید است افزایش می دهد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

فلفل دلمه ای1 تلگرام صفحه 16

اگر به فکر شادابی و سلامت پوست خود هستید از فلفل دلمه ای استفاده کنید.

پزشکان زیبایی می گویند فلفل دلمه ای بهترین خاصیت های ضدچین و چروک برای پوست را دارا است و موجب جوانسازی پوست خواهد شد.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

ساحل ووتومی voutoumi در جزیره کوچک آنتیپاکسوس در کشور یونان است، بهشتی با فضای سبز انبوه در اطرافش، آب های زلال آبی اما نکته ای که زیبایی دوچندان به این جزیره داده است شن های سفید رنگ آن است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

اسب کوچک1 تلگرام صفحه 16

عکس بالا تصویری از کوچکترین اسب جهان است به نام تامبلینا ، قد این اسب ۴۵ سانتیمتر است.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

گوجه فرنگی1 تلگرام صفحه 16

دانه های گوجه فرنگی، جایگزین قرص آسپرین.

محققان در دانه‌های گوجه فرنگی ماده ای کشف کردند که مانند قرص آسپرین می تواند جلوی لخته شدن خون راگرفته وبه گردش طبیعی خون کمک کند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

چه ذوقی کرد?

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

خفاش2 تلگرام صفحه 16

درک جالب خفاش‌ها از شیوع بیماری

جالب است بدانید وقتی بیماری در یک اجتماع خفاش ها شیوع پیدا میکند، خفاش های بیمار از سایر اعضا دور می شوند تا باعث بیماری آنها نشوند.

►●◄►●◄►●◄►●◄►●◄.

——

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…