رازهای یک آشپزخانه شیک و مدرن

۱
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
می‌گویند آشپزخانه، قلب تپنده خانه است. پس باید به فکر زیبا کردن قلب خانه نیز بود.
آشپزخانه مدرن

به گزارش مجله دلتا، آشپزخانه یکی از بخش‌هایی است که افراد  خانواده، اوقات زیادی را در آن سپری می‌کنند باید گفت دلیل اصلی اهمیت داشتن دکوراسیون آشپزخانه شیک لذت بردن تک‌تک افراد خانواده از فضای زیبای آن است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با سنگ مرمر

دکوراسیون آشپزخانه شیک

در طول تاریخ دکوراسیون داخلی همیشه استفاده از سنگ مرمر در طراحی فضای داخلی آشپزخانه جز کارهای بسیار لوکس و شیک قرار داشته است.

طراحی هر یک از اجزای آشپزخانه و ایجاد هماهنگی بین سبک طراحی کابینت و دیگر قسمت‌های آشپزخانه مسئله مهمی است که بسیار در زیبایی نتیجه کار تاثیرگذار است؛ پس اگر از سنگ مرمر استفاده می‌کنید، حتماً به هماهنگی آن با سایر اجزای آشپزخانه توجه کنید.

 نقش صندلی در دکوراسیون آشپزخانه شیک

 

دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن

استفاده از صندلی‌های شیک و لوکسی که برای کابینت جزیره انتخاب می‌شوند، می‌تواند یک دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن را به همراه داشته باشد. پس در انتخاب صدلی‌ها دقت کنید.

کمی زرق و برق به فضای داخلی در دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن اضافه کنید. منظور استفاده از اکسسوری‌های زرق و برق دار حتماً لوسترها یا میزهای سلطنتی درخشان نیستند.

می‌توانید فقط وسایل ساده، مثل تزیینی‌هایی از جنس مس استفاده کنید.. بدون اینکه درخشندگی زننده در فضا ایجاد شود با استفاده از فلز مس، هم از این متریال محبوب در دکوراسیون مدرن استفاده شده و هم فضا، شکل دیگری به خود خواهد گرفت.

نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه شیک

آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه به خصوص اگر فضا تاریک باشد، اهمیت زیادی دارد. اگر در فضای داخلی آشپزخانه نور کم یا نورگیر و پنجره‌هایی در ارتفاع زیاد یا در سقف دارید، می‌توانید از فلزهای براق برای طراحی رویه کابینت استفاده کنید.

فلزات براق و صیقلی از جمله متریال‌های محبوب در طراحی دکوراسیون مدرن هستند. می‌توانید برای ایجاد فضایی لوکس و منحصر به فرد از این فلزات برای کابینت‌ها استفاده کنید. با این روش فضای داخلی آشپزخانه نیز بزرگتر و دلبازتر دیده می‌شود.

استفاده از گیاهان آپارتمانی

استفاده از گیاهان آپارتمانی

فضای سبز از مشخصه‌های طراحی دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن است. با استفاده از گیاهان طبیعی و سبز رنگ، قدرت و زندگی تازه ای در فضای دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن ایجاد کنید.

استفاده از گیاهان سبز علاوه‌بر اینکه روح تازه‌ای به خانه شما می‌بخشد، محیط خانه و آشپزخانه شما را بسیار لوکس و مدرن می‌کند.

 هر دکوراسیون آشپزخانه ساده ای با ترکیب رنگ سبز نما و جلوه خاصی را به خود می‌گیرد.

نصب لامپ‌های آویزی در آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه شیک

شاید انتخاب لوستر را همیشه از میان همان مدل‌هایی که در ویترین مغازه‌ها دیده ایم، انجام داده باشیم. اما لامپ‌های آویزی که خلاقیت زیادی در دکوراسیون مدرن برای ساخت آن‌ها وجود دارند می‌توانند انتخابی منحصر به فرد باشند.

آویختن دو لوستر آویزی زیبا و مدرن در یک آشپزخانه که دکوراسیون آن ترکیبی از چوب طبیعی باشد، از جزئیاتی هستند که زیبایی فضای داخلی را دو چندان می‌کنند.

استفاده از فرش‌های زیبا

فرش در آشپزخانه

مسلماً استفاده از فرش دقیقا در قسمت زیرین صندلی‌های کابینت جزیره آشپزخانه ایده خوبی نیست. در خیلی از موارد هم کمبود فضا می‌تواند دلیل اصلی برای استفاده نکردن از فرش باشد.

با این حال اگر فضای بزرگ و کافی در اختیار دارید، استفاده از یک فرش یا قالیچه زیبا دقیقاً در قسمت مرکزی یا در محل سرو غذا در آشپزخانه می‌تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون ببخشد.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه شیک

رنگ یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است که اگر در کنار رنگ‌های مکمل استفاده شود، جلوه‌ای زیبا به فضا می‌دهد. به‌همین دلیل توصیه می‌کنیم در انتخاب رنگ و‌هارمونی‌ای که باید با سایر وسایل و باقی بخش‌های خانه داشته باشد، وسواس به خرج دهید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…