نرخ اجاره و هزینه اقامت در شهر کازان روسیه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهر کازان روسیه میزبان فوتبال دوستان ایرانی در جریان دیدار دو تیم ملی ایران و تیم ملی اسپانیا در چهار چوب مسابقات جام جهانی فوتبال خواهد بود.

شرکت “بوکینگ” به انگیزه مسابقات جام جهانی فوتبال که از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ ژوئیه در روسیه برگزار می شود برای اقامت فوتبال دوستان ایرانی در شهر کازان پیشنهادهای زیادی را ارائه کرده است .

کازان روسیه

به گزارش مجله دلتا به نقل ازاسپوتنیک، هزینه اجاره برای اقامت در مدت ۳۰ روز به طور متوسط ۱۲۵ هزاردلاربرآورد شده است .

اجاره بها گرانترین محل در کازان روسیه که در فاصله ۲.۵ کیلومتری ازکرملین واقع شده است در مجموع ۲۴۹ هزار دلارخواهد بود.
ارزانترین اجاره بها اقامتگاه درکازان برای مدت یک ماه ۶۷۵ دلار است .بنا بر این گزارش اجاره بها اقامت درهاستل برای هر نفر شبی ۷ دلارخواهد بود.
همچنین ویلایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع را می توان به  قیمت ۱۹۳۱ دلار درماه اجاره کرد.
دربیش از۴۰ پیشنهاد شرکت «بوکینگ» همچنین صبحانه رایگان خواهد بود.

گرانترین آپارتمان هایی که هواداران فوتبال در زمان مسابقات جام جهانی-۲۰۱۸ در روسیه اجاره خواهند کرد در کالینینگراد، مسکو و سارانسک به ثبت رسیده اند.

قیمت یک شب اجاره بها آپارتمان در کالینینگراد از ۱۲ تا ۱۰۰ هزار روبل (در تاریخ سوم ماه مه ۲۰۱۸ نرخ دلار ۶۳ روبل در ازای هر دلار)، در مسکو و سارانسک از ۱۵ تا ۱۰۰ هزار روبل ، در شهر راستوف کنار دن از ۱۲ تا ۷۰ هزار روبل و سامارا از ۱۵ تا ۶۰ هزار و نیژنی نوگورود از ۱۰ تا ۶۰ هزار روبل به ثبت رسیده است.

هواداران و دوستداران فوتبال همچنین می توانند آپارتمان هایی در سوچی با قیمت تا ۵۰ هزار روبل و در ولگاگراد و سن پیترزبورگ از ۳۰ تا ۳۵ هزار روبل در روز اجاره کنند..

مسابقات جام جهانی فوتبال از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸(۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر۱۳۹۷) در ۱۲ استادیوم در ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزارخواهد شد.
این گزارش حاکی است ،در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز ۱۵ ژوئن( ۲۶ خرداد) در سن پترزبورگ درمقابل مراکش بازی خواهد کرد. تیم ملی ایران سپس درتاریخ ۲۰ ژوئن(۳۰ خرداد) در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا روبه رو خواهد شد و همچنین در تاریخ ۲۵ ژوئن(۴ تیر)، بازی نهایی ایران درمقابل پرتغال درمرحله نخست جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سارانسک برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…