کابینت جزیره ای در آشپزخانه شما

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت جزیره علاوه بر این که زیبایی بسیار زیادی دارد و متفاوت و جذاب است، فضای کار بیشتری را نیز برایتان مهیا می‌کند.
کابینت جزیره متحرک

در دنیای امروزی که خانه‌ها کوچک و کوچک‌تر می‌شوند، انعطاف‌پذیری در دکوراسیون یکی از ایده‌های ناب و مطرح در دنیاست که باعث ایجاد تغییر و دگرگونی در ساختار چیدمان منزل می‌شود. دکوراسیون‌های متغیری مانند مدل کابینت جزیره ای متحرک می‌تواند قلب خانه، یعنی آشپزخانه را حسابی تغییر دهد. با این مطلب مجله دلتا همراه باشید و از ایده‌هایی که در خصوص چیدمان منزل و جزیره در آشپزخانه مطرح می‌شود، بهره ببرید.

کابینت جزیره ای

۱. طراحی یک کابینت جزیره متفاوت

می‌توانید مدل کابینت جزیره متحرک‌ را از جنس استیل ضدزنگ، چوبی و یا کاشی سفید انتخاب کنید. لزومی ندارد که کابینت جزیره شما مانند مدل‌های صنعتی آن تک‌رنگ باشد، می‌توانید از رنگ‌های اشباع شده و یا چاپ‌های گرافیکی استفاده کنید.

ساخت جزیره در آشپزخانه

۲. استفاده از رنگ مشکی در طراحی کابینت جزیره متحرک

رنگ مشکی یک رنگ بسیار مناسب برای ایجاد کنتراست یا تضاد رنگی در دکوراسیون خانه است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر اجزای خانه گذاشته و آن‌ها را لوکس‌تر کند. بنابراین اگر قصد دارید به خانه خود کمی رنگ بدهید، می‌توانید از رنگ مشکی برای کابینت جزیره خود استفاده کنید.

خرید کابینت آشپزخانه

۳. تلفیق چوب و فلز در طراحی مدل کابینت جزیره متحرک

ترکیب چوب و فلز می‌تواند فضای آشپزخانه را بسیار جذاب‌تر و مدرن‌تر کند. در آشپزخانه‌های مدرن و صنعتی امروزی از تلفیق چوب و فلز در طراحی دکوراسیون کابینت بسیار استفاده می‌کنند. اگر هزینه‌های اقتصادی طراحی آشپزخانه برایتان مطرح نیست، می‌توانید ابتدا کفپوش خانه را تغییر داده و در کنار آن از تلفیق فلز و چوب برای طراحی مدل کابینت جزیره متحرک آشپزخانه خود استفاده و فضا را گرم‌تر و شیک‌تر کنید.

کابینت جزیره در آشپزخانه مدرن

۴. استفاده از کابینت جزیره متحرک، تغییر در سبک دکوراسیون داخلی

اگر در طراحی دکوراسیون منزل خانه از سبک روستایی یا روستیک استفاده کرده‌اید و خانه‌ای ساده اما جذاب دارید؛ باز هم می‌توانید با طراحی مدل کابینت جزیره متحرک، سبک خانه خود را جذاب‌تر کنید و کمی هم به سمت دکوراسیون مدرن پیش ببرید. مخصوصا اگر آشپزخانه و محل جزیره، نقطه کانونی منزل شما باشد.

۵. طراحی بزرگ‌ترین مدل کابینت جزیره

اگر در آشپزخانه محدودیت فضا ندارید و بزرگی کانتر کابینت مشکلی در رفت و آمدتان ایجاد نمی‌کند، می‌توانید به طراحی مدل کابینت جزیره متحرک در سایز و ابعاد بزرگ‌تر فکر کنید. این جزیره بزرگ فضاهای خالی آشپزخانه را پر کرده و در عین حال کارایی بسیار خوبی هم دارد.

دکوراسیون آشپزخانه

۶. رعایت نظم و نظافت در کابینت جزیره متحرک

کابینت‌های جزیره باید همیشه ظاهری تمیز، براق و منظم داشته باشند. برای نظم داشتن می‌توانید در طراحی مدل کابینت جزیره متحرک، چند طبقه پیرامون آن قرار دهید تا وسایل اضافی را در طبقات آن بگذارید و به این طریق رویه کابینت همیشه منظم و عاری از شلوغی و نامرتبی باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون آشپزخانه، “دکوراسیون آشپزخانه، بدون اشتباهات رایج” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…