دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت آپارتمان‌های ۶۰ متری در تهران

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از فعالان بازار مسکن معتقدند با وجود رکود چشمگیر بازار مسکن در فروردین‌ماه، انتظار می‌رود میزان معاملات در اردیبهشت روند افزایشی داشته باشد.
وضعیت بازار مسکن در اردیبهشت 99

بررسی وضعیت بازار مسکن در اردیبهشت ۹۹ نشان می‌دهد با وجود همزمانی اردیبهشت با ماه رمضان و با توجه به میزان پایین معاملات در نخستین ماه سال ۹۹، در اردیبهشت نبض بازار مسکن تندتر بزند.

به گزارش مجله دلتا آمار حدود ۱۲۰۰ مورد معاملات مسکن در فروردین امسال نشان داد از هر سه نفری که به طور طبیعی انتظار می‌رفت در این ماه نسبت به خرید مسکن اقدام کنند، دو نفر به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا از معامله انصراف داده و بازار مسکن را موقتا ترک کردند. نتیجه این وضعیت افت شدید معاملات مسکن بود که در آمار رسمی نیز منعکس شد.

فعالان بازار مسکن تعطیلی بنگاه‌های ملکی در فروردین و نیز بی‌میلی تهرانی‌ها به جست‌وجوی ملکی در شرایط خطر ابتلا به کرونا را عامل این افت بی‌سابقه عنوان می‌کنند اما در عین حال انتظار دارند بخشی از کسانی که خریدار واقعی مسکن هستند و پیش از شیوع ویروس کووید-۱۹ مشغول جست‌وجو در بازار مسکن پایتخت بوده‌اند، معاملات خود را به اردیبهشت که شرایط فعالیت کسب و کارها قدری طبیعی‌تر شده و وحشت از ابتلا به این ویروس اندکی تقلیل یافته است، منتقل کنند.

اگر اینطور باشد، وضعیت بازار مسکن در اردیبهشت ۹۹ از حالت رکودی فروردین‌ماه خارج خواهد شد و این موضوع در آمار رسمی ماهانه قابل ردیابی است. هم‌اکنون نیز درپی بازگشایی بنگاه‌های ملکی از ابتدای اردیبهشت‌ماه، شمار جست‌وجوگران بازار ملک که به بنگاه‌ها مراجعه می‌کنند، برای واسطه‌های ملکی تا حدودی دلگرم‌کننده است؛ هر چند گفته می‌شود خریداران مصرفی ملک در بازار فعلا بسیار کم‌تعداد هستند.

در جدول زیر نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان های تا ۶۰ متر مربع در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان 60 متری تهران

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “آپارتمان‌های ارزان قیمت در تهران” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. آرش

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۰۱ ب٫ظ

    قیمتها خیلی بیشتر از این حرفها شده که با چندتا تماس با مشاوران املاک خودمون به این نتیجه میرسیم.واقعا هیچ نظارتی نیست

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds