سوچی ،در انتظار یک میلیون هوادار فوتبال!

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهر سوچی  روسیه ، در روزهای برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ یک میلیون هوادار فوتبال را میزبانی می کند.

رئیس شرکت روس توریسم می گوید:درروزهای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیش از یک میلیون توریست به منطقه کراسنودار سفر خواهند کرد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اسپوتنیک؛ اولگ سافونف گفت:«سوچی ودرواقع تمام منطقه کراسنودار به منطقه ای جذاب برای گردشگران روس و خارجی تبدیل شده است».

سوچی

وی با بیان اینکه ،سوچی ازشهرهای پرجاذبه روسیه است که همواره رویدادهایی مهم را میزبانی می کند افزود :درسال ۲۰۱۸ سوچی میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال خواهد بود و ما پیش بینی می کنیم که بیش از یک میلیون گردشگر و طرفدار فوتبال به این منطقه سفرکنند.

از سوی دیگر، «ونیامین کوندراتیف» رئیس منطقه کوبان نیزمی گوید: امنیت گردشگران، اولویت اصلی مقامات منطقه است.

اوتصریح کرد: به جرات می توان گفت که استراحتگاه های منطقه کراسنوداریکی ازامن ترین مکان های دنیا ونتیجه تلاش سازمان هایی است که اجرای قانون رابرعهده دارند ودرواقع کارووظیفه روزانه آنهااست ومقامات این منطقه نتیجه تلاش های مجریان قانون را به روشنی می بینند.رئیس منطقه کوبان تاکید کرد:بدون هیچ تهدید رویدادهای مختلف بین المللی با حضورگسترده و همه جانبه مردم درشهرها ی منطقه برگزار می شود.

مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه هم در گفت و گویی با خبرگزاری اسپوتنیک از تعداد بسیارتوریست های ایرانی در زمان برگزاری جام جهانی در روسیه خبر داده است .

به گفته سفیر ایران، حضور تیم ایران در سه شهر سنت پترزبورگ، سارانسک و کازان اقدامی بسیار مهم است. تماشاگران ایرانی هم از ایران، روسیه و سایر کشورها برای طرفداری از تیم ملی فوتبال به این سه شهر سفر می کنند. بنابراین اقدام های فرهنگی مناسبی در این باره در نظر گرفته شده چرا که این رویداد نه فقط یک رویداد ورزشی بلکه یک حادثه فرهنگی است.

به عقیده وی، بسیاری از ایرانیان مقیم خارج ازکشور از جمله آمریکا و اروپا نیز برای تماشای دیدار بازی های فوتبال ایران در روسیه حضور می یابند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۴خرداد تا ۲۴تیر۱۳۹۷) در۱۲ استادیوم در۱۱ شهرروسیه ازجمله مسکو،کالینین گراد، سن پترزبورگ،ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف ،سوچی و یکاترینبورگ برگزارخواهد شد.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…