نوشیدنی های طبیعی لاغری و چربی سوز

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رژیم‌های مختلف، تمرینات ورزشی و انواع و اقسام روش‌ها را امتحان کرده‌اید تا اندامی خوش‌فرم و زیبا داشته باشید؟ حال این بار نوشیدنی‌های چربی‌سوز را در برنامه غذایی خود بگنجانید و نتیجه آن را ببینید.
نوشیدنی های چربی سوز

با استفاده از میوه‌ها و سبزیجات می‌توان انواع نوشیدنی های چربی سوز و سالم را تهیه کرد که باعث کاهش وزن و لاغری می‌شوند. در واقع نوشیدنی‌های گیاهی، طبیعی و سالم باعث افزایش متابولیسم و هضم سریع غذای شما شده و در کاهش وزن به شما کمک می‌کنند. در این مطلب مجله دلتا قصد داریم به معرفی ۵ معجون لاغری خانگی بپردازیم و روش تهیه این نوشیدنی های چربی سوز را به شما آموزش دهیم.

چربی سوز قوی شکم

۱. آب جعفری

آب جعفری یکی از معروف‌ترین نوشیدنی های چربی سوز است؛ اما باید بر طبق روش خاصی مصرف شود تا نتایج مثبت خود را نمایان سازد. برای تهیه این معجون، جعفری‌ها را ریز خرد کرده و سپس کمی آب‌لیموی تازه و مقداری آب به آن اضافه و به مدت ۵ روز ناشتا میل کنید‌. خوردن این نوشیدنی طبیعی هر روز صبح با معده خالی باعث سوزاندن چربی‌های بدن می‌شود. بعد از مدت زمان تعیین شده، ۱۰ روز به بدن خود استراحت دهید و این نوشیدنی را نخورید و مجددا برنامه را ادامه دهید.

خواص جعفری

۲. آب زنجبیل

زنجبیل علاوه بر خواص بی‌شماری که برای سلامتی بدن دارد، در کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های دور شکم نیز بسیار موثر است. در واقع تاثیر زنجبیل در کنترل وزن و هضم مناسب غذا و احساس سیری سریع‌تر، بسیار عالی بوده و مانع از چاقی می‌شود. برای تهیه این نوشیدنی لاغری باید اول زنجبیل‌ها را در یک ظرف به همراه کمی آب به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. بعد از کمی سرد شدن ۲ قاشق غذاخوری عسل و ۳ قاشق غذاخوری آب پرتقال یا مقداری آب لیمو به آن اضافه و میل کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با خواص آب زنجبیل، “آب زنجبیل را قبل از صبحانه بنوشید” را مطالعه کنید.

زنجبیل برای لاغری

۳. نوشیدنی دارچین و عسل

ترکیب دارچین و عسل یکی از عالی‌ترین معجون‌های لاغری است که باعث کاهش سریع وزن شما خواهد شد. می‌توانید هم صبح ناشتا این نوشیدنی طبیعی را میل کنید و هم هر شب قبل از خواب بنوشید. تنها لازم است که کمی پودر دارچین را به همراه آب گرم بگذارید تا دم بکشد و بعد از سرد شدن کمی عسل به آن اضافه و میل کنید.

۴. اسموتی تمشک

یکی دیگر از نوشیدنی های چربی سوز اسموتی تمشک است. میوه تمشک دارای مواد معدنی خاصی است که باعث کاهش اشتها در افراد شده و خیلی سریع سبب لاغری می‌شود. ترکیب این میوه مقوی و سالم به همراه لیمو ترش که خود نیز بسیار عالی و مفید است، یک معجون فوق‌العاده را ترتیب خواهد داد. لیمو ترش به دلیل دارا بودن ویتامین C و آنتی‌اکسیدان، باعث کاهش چربی‌های شکم و پهلو و سم‌زدایی بدن می‌شود.

نوشیدنی چربی سوز برای باشگاه

شما می‌توانید این اسموتی خوشمزه و سالم را به راحتی در منزل تهیه کرده، هم از طعم عالی آن لذت ببرید و هم به کاهش وزن و تناسب اندام خود کمک کنید. تمشک‌ها را به همراه کمی آب لیمو ترش و مقداری آب در مخلوط‌کن ریخته و مواد را کامل هم بزنید.

۵. آب گوجه فرنگی

گوجه فرنگی به عنوان یکی از معروف‌ترین انواع سبزیجات برای لاغری و زیبایی است. در واقع گوجه فرنگی حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌هاست که هم برای سلامت پوست و لاغری بسیار مفید عمل می‌کند و هم با تامین انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن، سلامتی و شادابی را به دنبال خواهد داشت. برای تهیه این معجون لاغری، کافی است که آب چند عدد گوجه ‌فرنگی تازه را گرفته و با ترکیب کمی آب لیمو ترش میل کنید.

خواص آب گوجه فرنگی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با سبزیجات مفید برای لاغری، “لاغری سریع با آب سبزیجات” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۱۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…