دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آپارتمان‌های ارزان قیمت در تهران

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در برخی مناطق شهر تهران حتی با وجود رشد قیمت مسکن طی دو ‌سال گذشته، امکان خرید آپارتمان‌ با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان وجود دارد.
خرید آپارتمان ارزان در تهران

با افزایش قیمت آپارتمان در پایتخت طی دو سال گذشته بسیاری از متقاضیان همچنان به دنبال خرید آپارتمان ارزان در تهران به آژانس‌های املاک مراجعه می‌کنند. مشاوران املاک می‌گویند با وجود جهش قیمت‌ مسکن هنوز در برخی مناطق شهر تهران آپارتمان‌های ارزان‌قیمت برای خرید وجود دارد.

به گزارش مجله دلتا اگرچه روند رشد قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر و قرار گرفتن میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در کانال ۱۵ میلیون تومان این تصور را در ذهن متقاضیان ایجاد کرده است که امکان خرید آپارتمان ارزان در تهران با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان وجود ندارد، اما به گفته مشاوران و فعالان بازار مسکن، هم‌اکنون در برخی محله‌های شهر تهران آگهی‌های با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان برای فروش ارائه شده‌اند.

به گفته آنها این واحدهای مسکونی عمدتا در میان گروه متراژی کمتر از ۵۰ مترمربع (آپارتمان‌های نقلی) قرار داشته و در محله‌های بسیاری از پایتخت یافت می‌شوند. هر چند تعداد این گروه از واحد‌های مسکونی نسبت به سایر گروه‌های متراژی در بنگاه‌های املاک و سامانه‌های مجازی فروش مسکن کمتر است، اما بی‌تردید این گروه‌ متراژی به‌دلیل آنکه بودجه خرید کمتری نسبت به آپارتمان‌هایی با زیربنای بیش از ۵۰ مترمربع دارند گزینه مناسبی برای بالفعل کردن تقاضای گروهی از خانوارهای متقاضی خرید خانه به ویژه خانه‌اولی‌ها است.

تحقیقات میدانی از این نوع املاک نشان می‌دهد آپارتمان‌های نقلی کمتر از یک میلیارد تومان، از نوساز تا بیش از ۲۵ سال ساخت در تهران وجود دارد.

مشاوران املاک عنوان می‌کنند این گروه متراژی از آپارتمان‌های مسکونی بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‎شوند؛ چراکه قابلیت نقدشوندگی آنها نسبت به سایر گروه‌های متراژی به‌دلیل «پایین‌ بودن بودجه خرید آنها» بالاتر است.

در جدول زیر نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان های کمتر از یک میلیارد تومان ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید آپارتمان ارزان

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “قیمت روز اجاره آپارتمان‌های بزرگ متراژ” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۴:۴۳ ب٫ظ

    قیمت ها به نسبت بالاست

    پاسخ

  2. روزبهانی

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۳ ق٫ظ

    مطلب خوب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds