خرید ویلا در کیش ؛ تعطیلاتی زیبا در ویلای شخصی!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با نزدیک شدن به فصل تابستان بازار خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوای کشور پر رونق می‎شود.
خرید ویلا در کیش

تاکنون به خرید ویلا در کیش فکر کرده‎اید؟

در فصل بهار و تابستان، خرید ویلا و آپارتمان در مناطق شمالی و جنوبی کشور که جزو محدوده‎های خوش آب و هوای ایران هستند به یکی از اولویت‎های مهم مردم تبدیل می‎شود.

خرید خانه در کیش جزو یکی از این اولویت‎ها است که بسیاری از مردم برای کسب آگاهی درباره‎ی خرید آن به سایت‎های مختلف ملکی سر می‎زنند.

 جزیره کیش با طرح بیضی شکل خود یکی از جزایر خلیج فارس است که در گذشته با نام «قیس» خوانده می‎شد. این جزیره‎ی زیبا در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه واقع شده است.

خرید ویلا در کیش

جزیره‎ی کیش دارای ویژگی‎های منحصربه‎فردی است و با آب و هوایی مرطوب و بارانی خود سالانه به‌ طور متوسط، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود می‎کشاند.

 از مهم‎ترین جاذبه‎های این جزیره می‎توان به ساحل مرجانی جزیره، آب انبار سنتی، کشتی یونانی، پارک دلفین، باغ پرندگان، آکواریوم‎های زیبا، شهر باستانی حریره و بسیاری دیگر اشاره کرد.

جزیره‎ی کیش در سال‎های گذشته به یکی از مناطق توریستی پررونق جنوب کشور تبدیل شده است و جذابیت‎های اقتصادی و گردشگری این جزیره باعث شده تا خرید زمین در کیش به انتخابی پرطرفدار برای مردم تبدیل شود.

ویلای کیش

این جزیره‎ی دیدنی دارای مراکز خرید، فروشگاه‎های بی‎شماری مانند بازار پردیس، مرکز تجاری کیش، بازار مرجان و… است که توانسته به یکی از مراکز مهم جذب توریست در کشور تبدیل شود و بهترین موقعیت‎ها را برای خرید ویلا در کیش برای مردم به وجود بیاورد.

اگر شما نیز در سال جاری قصد خرید آپارتمان یا ویلا در کیش را دارید، می‎توانید اطلاعات مورد نیازتان را از سایت املاک دلتا به دست بیاورید و با شناخت دقیق خریدی متفاوت را تجربه کنید.

موقعیت خرید ویلا در کیش:

خرید ویلا در کیشکیش، فاز اف ۲
مساحت بنا: ۱۴۰ متر مساحت زمین: ۲۰۰ متر ۳ اتاق ۶ سال ساختمشاهده جزئیات ملک

۲ دیدگاه

  1. کوروش

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۱۲ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • پیروی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۴۶ ب٫ظ

      سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…