پیش فروش آپارتمان در روسیه ممنوع می شود

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش فروش آپارتمان در روسیه ممنوع می شود. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فرمانی را به اجرا می گذارد که بر اساس آن سازندگان آپارتمان های تجاری و مسکونی در این کشور، فقط در صورت تمام شدن  پروژه هایشان، امکان فروش خواهند داشت.

این قانون در حمایت از مصرف کنندگان تصویب  شده تا جلوی سودجویی سازندگان مسکن در روسیه که افزون بر استفاده از سرمایه خریداران، از وام های بلند مدت بانکی نیز بهره مند می شوند، گرفته شود.

پیش فروش

به گزارش مجله دلتا به نقل از ایسنا، برخی از سازندگان آپارتمان در روسیه به رغم دادن تعهد برای انجام پروژه های خود در کمتر از یک سال، بیش از۸۰ درصد از مبلغ واحد آپارتمانی را به صورت پیش فروش از مشتریان دریافت می کنند و گاهی تا دو سال نیز به تعهد خود عمل نمی کنند.

اجرای این قانون با مخالفت شرکت های انبوه ساز روسی روبه رو شده و رایزنی هایی با مقامات دولتی این کشور در جریان است اما رئیس جمهور روسیه می گوید :که در مورد اجرای این مصوبه تصمیم قطعی خود را گرفته است .

گرانترین آپارتمان های مسکو

در خبری دیگر آمده است که  منطقه مسکوسیتی در پایتخت روسیه همچنان گران ترین آپارتمان های این کشور را از آن خود کرده است.

این منطقه که در کنار رودخانه مسکو ساخته شده ، آسمان خراش های این  شهر را در خود جای داده است و چهره ای جدید و مدرن را از روسیه امروز به نمایش می گذارد.

منطقه مسکوسیتی دارای گرانترین مراکز خرید، دفاتر تجاری و آپارتمان های مسکونی روسیه است که ساخت برج های جدید در آن همچنان ادامه دارد.

بلندترین برج مسکونی اروپا و روسیه، با نام «برج مرکوری» به ارتفاع ۳۴۰ متر در این منطقه قرار دارد.

پیش فروش آپارتمان در مسکو ممنوع می شود

قیمت یک واحد آپارتمان دو خوابه در طبقات پایین این برج ها از ۱.۵ میلیون دلار شروع می شود و فقط یک واحد آپارتمان دوخوابه در طبقات میانی برج به بیش از ۸ میلیون دلار می رسد.

به گفته کارشناسان اقتصادی ،قیمت آپارتمان های منطقه مسکو سیتی فقط در عرض یک سال گذشته بیش از ۷۷ درصد افزایش داشته است .

در این برج ها از بهترین تولیدات ساختمانی در کنار پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا و با تکیه بر سادگی طراحی در عین کاربردی بودن آن بهره گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…