سیاه و سفید، دکوراسیونی مدرن در خانه

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون سیاه و سفید از جمله طرح‌های پر طرفدار امروزی است که می‌تواند ظاهری مدرن به خانه شما ببخشد.
دکوراسیون سیاه و سفید

تا به حال به دکوراسیون سیاه و سفید فکر کرده‌اید؟ یا با دیدن عکس‌هایی جذاب از چیدمان سیاه و سفید مدرن یک آپارتمان جذاب به وجد آمده‌اید؟ حسی سرشار از آرامش یا امنیت یا این که دوست دارید فضای شما مدرن یا کلاسیک به نظر برسد؟ اصلا چطور می‌توان این دو رنگ را در کنار هم طوری به کار برد که فضا هنوز گرم و دوست داشتنی به نظر برسد؟ ما اینجاییم که به شما بگوییم چطور رنگ‌های متضاد سیاه و سفید را در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید تا حس بهتری را تجربه کنید. پس با مجله دلتا همراه باشید.

کاری کنید که تضاد بین سیاه و سفید ملایم‌تر به نظر برسد

دکوراسیون داخلی

به کار بردن کفپوش چوبی کاری می‌کند تا مرزها و تضادها در دکوراسیون سیاه و سفید شما از بین بروند و حسی گرم‌تر در محیط ایجاد شود. از طرفی گرمای رنگ چوب در میان تضاد رنگی شما یک هماهنگی بی‌نظیر به وجود می‌آورد که هم در دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

از کفپوش‌های سیاه و سفید استفاده کنید

دکوراسیون مدرن پذیرایی

استفاده از کفپوش‌ها یا کاشی‌های سیاه و سفید مخصوصا برای آشپزخانه یکی از بهترین ایده‌ها برای اجرای چیدمان سیاه و سفید است. آشپزخانه‌ای با ظاهر کمی عجیب که می‌توانید برای کابینت‌ها نیز از رنگ سفید استفاده کنید و با استفاده از جزیره‌ای مشکی در وسط آشپزخانه، دکوراسیون سفید مشکی خود را تکمیل کنید. برای این که جلوه این آشپزخانه تکمیل شود، بهتر است برای دستگیره‌ها و جزئیات آشپزخانه از رنگ نقره‌ای استفاده کنید. استفاده از کفپوش سفید و مشکی برای پذیرایی هم ایده‌ای جذاب است.

دیوار راه‌راه سیاه و سفید ایده جذابی برای شما است

دکوراسیون پذیرایی سفید و مشکی

استفاده از طرح راه‌راه سیاه و سفید بر روی یک سمت از دیوار منزلتان، می‌تواند نمای کلی دکوراسیون منزل شما را دگرگون کند. تنها موضوعی که باید در مورد این دیوار به آن توجه کنید این است که در این سمت از منزلتان از لوازم تزیینی ساده استفاده کنید و به هیچ عنوان به دنبال شلوغ کردن و تزیینات اضافی در این قسمت نباشید. می‌توانید در ترکیب با رنگ‌ سفید از رنگ‌هایی گرم مثل تن‌های مختلف رنگ چوب در این دکوراسیون استفاده کنید.

آشپزخانه سیاه و سفید، ایده‌ای که با هر سبکی سازگار است

دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از دکوراسیون سیاه و سفید در آشپزخانه هم برای سبک مدرن و هم کلاسیک کاربرد دارد. می‌توانید از کابینت‌های سیاه و سفید استفاده کنید و یا اینکه کابینت‌های سفیدتان را در کنار یک جزیره مشکی کامل کنید و در کنار آن از کف‌پوش چوبی برای گرم‌تر شدن فضا استفاده کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۴:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…