کرم و قهوه ای؛ رنگ مناسب اتاق خواب

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب می‌خواهیم شما را با نکات مهم برای دکوراسیون کرم قهوه‌ای اتاق خواب آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دو رنگ در اتاق خود بهره ببرید.
اتاق خواب کرم و قهوه ای
اگر از طرفداران رنگ‌ کرم و قهوه‌ای هستید، باید بدانید این دو رنگ گزینه‌ای بسیار مناسب برای اتاق خواب است و فضای آن را شیک و منحصربه‌فرد می‌کند. توجه داشته باشید که در کنار رنگ قهوه‌ای از رنگ‌های مختلفی به عنوان رنگ مکمل استفاده می‌کنند که پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، رنگ کرم است. در این مطلب مجله دلتا می‌خواهیم شما را با نکات کلیدی برای دکوراسیون اتاق خواب کرم و قهوه ای آشنا کنیم تا به کمک آن بتوانید رنگ مناسب اتاق خواب را بیابید و به بهترین شکل ممکن از این دو رنگ در اتاق خود استفاده کنید.
دکوراسیون داخلی

۱. اندازه اتاق خوابتان را در نظر داشته باشید

کرم و قهوه‌ای را می‌توان دو رنگ مناسب اتاق خواب دانست؛ اما باید این موضوع را هم بدانید که نحوه استفاده از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای با توجه به اندازه اتاق خوابی که قصد دکوراسیون آن را دارید، متفاوت است. با توجه به این موضوع، بهتر است که دیوارهای اتاق کوچک و یا متوسط را به رنگ قهوه‌ای نقاشی یا کاغذ دیواری نکنید؛ چرا که تیره بودن آن باعث خواهد شد فضای آن کوچک و دلگیرتر به نظر برسد. بنابراین به جای آن، سرویس خواب، روتختی و یا فرش قهوه‌ای رنگ بخرید و در کنارشان از دیوار و پرده‌های کرم استفاده کنید.

اما بر خلاف اتاق کوچک، در اتاق‌هایی که متراژ بالایی دارند، می‌توانید رنگ و یا کاغذ دیواری قهوه‌ای را برای دیوارها انتخاب کنید و از پرده کرم با والان‌های قهوه‌ای و یا روتختی و فرش کرم در کنار آن استفاده کنید.

بهترین رنگ اتاق خواب

۲. ایجاد جذابیت در دکوراسیون اتاق خواب کرم و قهوه ای

توجه داشته باشید که رنگ‌های کرم و قهوه‌ای خنثی هستند و استفاده از آن‌ها ممکن است فضایی یکنواخت و کسل‌کننده در اتاق خواب به وجود آورد. بنابراین یکی از روش‌هایی را که در ادامه آورده‌ایم، برای از بین بردن یکنواختی و ایجاد جذابیت استفاده کنید.

دکوراسیون کرم و قهوه ای اتاق خواب

  • استفاده از طرح و نقش های مختلف

یکی از روش‌هایی که حس یکنواختی رنگ کرم و قهوه‌ای اتاقتان را از بین می‌برد و به فضای آن انرژی می‌دهد، استفاده از وسایل و لوازم دکوری با طرح و نقش‌های مختلف در کنارشان است. برای این کار شما می‌توانید از کوسن‌ها و روتختی‌هایی با طرح‌های زیبا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از بافت و طرح سنگ‌های آنتیک در دیوار پشتی تاج تخت استفاده و فضایی جذاب و منحصربه‌فرد در اتاقتان ایجاد کنید.

  • استفاده از طیف های مختلف رنگ قهوه ای در اتاق خواب

یکی از روش‌های دیگری که طراحان داخلی برای ایجاد جذابیت در اتاق خواب کرم و قهوه ای استفاده می‌کنند، استفاده از سیف‌های مختلف قهوه‌ای در اسباب و وسایل دیگر است. برای مثال می‌توانید طیف‌های تیره و روشن رنگ قهوه‌ای را در کوسن‌های تخت به کار ببرید.

دکوراسیون کرم قهوه ای

  • به کارگیری رنگ های مختلف در دکوراسیون کرم و قهوه ای اتاق خواب

آخرین روشی که برای زیباتر کردن اتاق خواب کرم و قهوه‌ای به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، به کار بردن رنگ‌هایی مانند آبی، سبز، زرد، آجری و بژ در وسایل و اثاثیه دیگر است. به این طریق اتاق از حالت یکنواختی درمی‌آید و با افزودن رنگ‌ها، اتاق شما شاد و انرژی‌بخش می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب

باید بدانید که رنگ کرم و قهوه‌ای، انتخابی زیبا و بدون ریسک است و می‌توانید از آن‌ها در دکوراسیون اتاق خوابتان استفاده کنید. از نکاتی که توضیح داده شد کمک بگیرید تا به صورت اصولی این دو رنگ را به کار ببرید و فضایی زیبا و منحصر‌به‌فرد ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون، “مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون داخلی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…