وام مسکن دوباره ارزان شد

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در اسفندماه سال گذشته روند کاهشی طی کرد و به ۴۷ هزار و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
دریافت وام 240 میلیونی مسکن

به گزارش مجله دلتا قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در اسفندماه سال گذشته از ۵۰ هزار تومان به ۴۷ هزار و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

آخرین قیمت‌ها حاکی از آن است که قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن از فروردین تا اسفند سال گذشته بین کمی بیش از ۴۶ تا کمی بیش از ۴۷ هزار تومان قیمت داشته است؛ به طوری که تسه (اوراق) فروردین، اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۴۶ هزار و ۶۰۰، ۴۶ هزار و ۴۰۰ و ۴۶ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند و قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر، مرداد و شهریور سال ۱۳۹۸ نیز به ترتیب با قیمت ۴۷ هزار و ۱۰۰، ۴۶ هزار و ۹۰۰ و ۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

وام مسکن

مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود؛ بنابراین برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات با هزینه ۹ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان خریداری شود که با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله و ۸۰ ورق به مبلغ ۳ میلیون و ۷۹۲ تومان، این وام ۱۳ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان هزینه برمی‌دارد.

زوج‌های تهرانی نیز برای دریافت وام ۲۴۰ میلیونی مسکن باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن به هزینه ۱۸ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان خریداری کنند که با هزینه ۳ میلیون و ۷۹۲ هزار تومانی وام جعاله برای خرید ۸۰ برگه تسهیلات، در مجموع باید ۲۲ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان پرداخت کنند.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگه با هزینه هفت میلیون و ۵۸۴ هزار تومان خریداری شود. این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که هزینه آن با خرید ۱۲۰ برگه، پنج میلیون و ۶۸۸ هزار تومان می‌شود.

پیشنهاد مطالعه : برای دریافت آخرین اخبار وام مسکن “با وام مسکن ۲۴۰ میلیونی می توان خانه دار شد؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…