دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز آپارتمان در منطقه ۴ تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از کانون‌های عرضه آپارتمان فروشی، مناسب تقاضای مصرفی در بازار مسکن فعلی، منطقه چهار در شرق تهران است.
قیمت آپارتمان در منطقه 4
نگاهی به جدیدترین آگهی‌ها و قیمت آپارتمان در منطقه ۴ تهران نشان می‌دهد که این منطقه همچنان یکی از کانون‌های عرضه آپارتمان مصرفی مناسب برای فروش در بازار مسکن فعلی است.

به گزارش مجله دلتا منطقه ۴ در سال‌های اخیر چه در شرایط رونق و چه در شرایط رکود تقریبا همیشه یکی از دو منطقه پرمعامله شهر تهران بوده که گاهی پیش و گاهی پس از منطقه پنج در جدول رتبه‌بندی مناطق به لحاظ میزان معاملات ماهانه ایستاده است. حتی در بازار متاثر از رکود ثانویه کرونایی نیز که بر رکود قبلی معاملات افزون شده است، دامنه مناسب قیمت آپارتمان در منطقه ۴ نشان می‌دهد که این منطقه در رده مناطق پرتقاضا محسوب می‌شود.

سمت عرضه نیز با توجه به این واقعیت که قیمت‌ها در این منطقه تناسب بیشتری با قدرت خرید متقاضیان مسکن در حال حاضر دارد، در روزهای اخیر تمایل بیشتری نسبت به دیگر مناطق به آگهی کردن واحدهای فروشی نشان داده است. البته بررسی آگهی‌های موجود نشان می‌دهد در این منطقه نیز همچون اغلب مناطق دیگر شهر عمده آپارتمان‌ها کلیدخورده بوده و سازنده‌ها تمایل چندانی به فروش واحدهای نوساز و کلیدنخورده نشان نمی‌دهند.

برخی از واسطه‌های محدوده تهرانپارس مدعی هستند که به ازای هر ۱۰ واحد کلیدخورده و میانسال که مالکان نزد بنگاه‌ها آگهی می‌کنند، شاید فقط یک واحد نوساز در این ایام از سوی سازنده‌ها برای فروش عرضه شود.

بازه قیمتی آپارتمان‌های عرضه شده در این منطقه نیز در حال حاضر عمدتا بین مترمربعی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است. البته قیمت‌های پایین‌تر نادر و مختص فقط برخی از محله‌های منطقه چهار است. در عین حال آپارتمان‌های میان‌سال در محدوده قیمت پیشنهادی ۱۳ تا ۱۷ میلیون تومان در هر مترمربع، پرتعداد است.

در جدول زیر نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه ۴ تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

جدیدترین قیمت آپارتمان

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “قیمت روز اجاره آپارتمان‌های بزرگ متراژ” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds