دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز اجاره آپارتمان‌های بزرگ متراژ

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
واسطه‌های ملکی از وفور عرضه واحدهای مسکونی لوکس و بزرگ متراژ در مناطق شمالی تهران به ویژه منطقه یک خبر می‌دهند.
قیمت روز رهن و اجاره آپارتمان
آپارتمان های بزرگ متراژ که عمدتا در دسته لاکچری‌ها قرار می‌گیرند، به دلیل توانمندی مالی متقاضیان آنها، کمترین حساسیت را نسبت به تحولات قیمت روز رهن و اجاره آپارتمان نشان می‌هند.
به گزارش مجله دلتا آگهی‌های اجاره آپارتمان‌های لاکچری‌ و بزرگ‌متراژ بازار اجاره مسکن در حالی تقریبا در همه ایام سال برای متقاضیان خاص و با درآمد بالا در دسترس است که تغییرات سطح اجاره‌بهای آنها نیز معمولا به دلیل توانمندی مالی قابل توجه متقاضیان آن در مقایسه با سایر واحدهای مسکونی مصرفی و معمولی با جنجال‌برانگیزی کمتری همراه است. در واقع متقاضیان این گروه از واحدها در برابر افزایش نرخ‌ها حساسیت کمتری نسبت به سایر متقاضیان بازار مسکن از جمله متقاضیان آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و میان‌متراژ معمولی و مصرفی در برابر تحولات قیمتی و افزایش نرخ اجاره‌بها از خود نشان می‌دهند.

قیمت روز رهن و اجاره آپارتمان هم‌اکنون به ازای هر مترمربع برای مدت زمان یکساله از چند تا چند ده میلیون تومان متغیر است. حتی در مواردی برخی از این واحدها با اجاره‌بهای ماهانه چند ده میلیون تومانی، به‌عنوان مثال اجاره‌بهای ماهانه ۴۰ تا ۵۰ میلیونی، به بازار عرضه می‌شوند.

واسطه‌های ملکی می‌گویند این واحدها همواره متقاضیان خاص خود را داشته و به وفور در مناطق شمالی تهران به خصوص منطقه یک عرضه می‌شوند. متقاضیان در این بخش از بازار اجاره حتی با مازاد عرضه مواجهند. از این رو می‌توانند از میان تعداد بیشتری از آگهی‌ها اقدام به انتخاب واحد مناسب برای اجاره کنند؛ موضوعی که در عمده موارد در میان آگهی‌های اجاره واحدهای مسکونی مصرفی واقع در محلات معمولی شهر تهران وجود ندارد و مستاجران در این مناطق عمدتا با محدودیت انتخاب مواجهند.

در جدول زیر نرخ پیشنهادی اجاره واحدهای مسکونی لوکس در شمال تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت اجاره آپارتمان

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “آخرین قیمت فروش آپارتمان در تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds