برگزاری کلاس آموزشی«خدمات ارتباط با مشتری» در دفتر مرکزی املاک دلتا

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 کلاس آموزشی «خدمات ارتباط با مشتری» (CRM)  صبح امروز در محل دفتر مرکزی گروه آژانس های املاک دلتا برگزار شد.

به گزارش مجله دلتا، «علیرضا شکوهی» سرپرست بخش سخت افزار گروه املاک دلتا با اعلام این خبر، گفت:« سیستم ارتباط با مشتری از ارکان  مهم یک کسب و کار است که مباحثی همچون چگونگی حضور مشتری، نوع درخواست، فرد پذیرنده درخواست مشتری، فرایندهای طی شده و نتایج بدست آمده را شامل می شود. یکی از نتایج  به کارگیری صحیح چنین سیستمی، بانک اطلاعاتی تماس های ورودی به مجموعه است که در نهایت می تواند به  واحدهای بازرگانی، مارکتینگ و آژانس های املاک دلتا کمک کند».

خدمات ارتباط با مشتری

 شکوهی همچنین افزود: « مدرس این دوره آقای مهندس شریعتی، از متخصصین این حوزه هستند و تعدادی از کارکنان دفتر مرکزی که در واحدهای مرتبط با این موضوع مشغول فعالیت هستند در این کلاس حضور دارند».

او درباره محورهایی که در این کلاس ها مورد بررسی قرار می گیرد نیز گفت:«در خلال این جلسات، مباحثی همچون فرم سازی و چگونگی ارتباط و برخورد صحیح با مشتری تدریس خواهد شد. سعی ما این است که این روال علمی در  آژانس های املاک دلتا پیاده سازی شده و به کار گرفته شود».

شکوهی در پاسخ به این سوال که آیا قبلا کلاس آموزشی با این موضوع در مجموعه املاک دلتا برگزار شده است یا نه افزود:« مشابه  این کلاس چند سال پیش برگزار شد اما غالب افرادی که در آن زمان آموزش دیدند در حال حاضر با مجموعه همکاری نمی کنند. ما برای ترمیم و جایگزینی نفرات موثر و به روزرسانی کارکنان در این زمینه، این کلاس ها را برگزار می کنیم. همچنین برای آموزش های درون سازمانی، راهکارهایی مانند تهیه جزوه آموزشی برای آژانس های تابعه املاک دلتا را نیز دنبال می کنیم اما درباره این مبحث،فعلا برای کارکنان دفتر مرکزی و  به صورت کلاس های حضوری برنامه ریزی کرده ایم».

آژانس های املاک دلتا

سرپرست بخش سخت افزار گروه املاک دلتا در انتها به این نکته نیز اشاره کرد که اگر در آینده ایجاد واحدهای مستقل CRM در آژانس های دلتا عملیاتی شود، قطعا این کلاس ها نیز گسترش یافته و شامل کارکنان CRM آژانس ها نیز خواهد شد.

در همین ارتباط بخوانید:

مشاور موفق از نگاه مدیر املاک دلتا

از آرزو تا واقعیت: درآمد باورنکردنی یک مشاور املاک!

مسکن۵ گل کاشت! ۸۵۰ خوش درخشید،۲×۲ تلاش کرد

برگزاری مراسم تودیع و معارفه تعدادی از همکاران دفتر مرکزی املاک دلتا 

مدیر املاک دلتا: برای پیشرفت،هدف های بزرگ را نشانه بگیرید!

نسیم نـوروز در دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…