دکوراسیون چوبی، طبیعت را به خانه بیاوریم!

۳
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون چوبی در فضاهایی مانند منازل و کافی‌شاپ‌ها استفاده می‌شود و انرژی و زیبایی موجود در طبیعت را به این مکان‌ها منتقل می‌کند.
دکوراسیون داخلی با چوب

چقدر با طراحی دکوراسیون داخلی با چوب آشنا هستید؟ حتما این را می‌دانید که زمان‌های قدیم در ساخت ساختمان‌ها و منازل عناصر و نشانه‌های طبیعت بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد؛ عناصری مانند چوب، سنگ و غیره؛ مواردی که باعث می‌شدند حس آرامش و زیبایی جاری در طبیعت به منازل شخصی نیز القا شود. در این مطلب مجله دلتا با ما همراه باشید تا شما را با دکوراسیون داخلی چوبی بیشتر آشنا کنیم.

دکوراسیون منزل با چوب

دکوراسیون چوبی در طراحی داخلی

امروزه از متریال‌های متفاوتی برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود؛ اما چوب نیز یکی از انتخاب‌هایی است که افراد اهل هنر و کسانی که به طبیعت علاقه دارند، از آن برای دکوراسیون منزل استفاده می‌کنند. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب در مکان‌ها و فضاهای گوناگون نظیر منازل، ادارات، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و غیره کاربرد داشته و با توجه به ایجاد طرح‌های گوناگون روی چوب، زیبایی و نمای قابل توجهی را به فضاهای گوناگون می‌بخشد.

اتاق پذیرایی شیک

  • دکوراسیون داخلی منزل با چوب

در واقع چوب به عنوان یکی از پایه‌ای‌ترین متریال‌هایی است که در ساخت منازل از آن استفاده می‌شده است. برای ساخت درب ورودی منزل، سقف، دیوار، کف، دیوارپوش و … می‌توان از چوب بهره گرفت. با توجه به قابلیت ایجاد نقش و نگارهای گوناگون روی چوب، این متریال می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای طراحی داخلی منازل به شمار بیاید.

دکوراسیون چوبی

تنه‌ درخت در دکوراسیون

حتما دیده‌اید که هنگام ساخت برخی ساختمان‌ها برای احترام به طبیعت درخت‌های حوالی یا مرکز را قطع نمی‌کنند و خانه را در اطراف درخت می‌سازند. این امر علاوه بر احترام به طبیعت و گیاه، زیبایی چشم‌نوازی را به ارمغان می‌آورد. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی یکی از روش‌های جالب دکوراسیون  است.

در طراحی داخلی نیز می‌توان از تنه درخت در دکوراسیون یا تنه درختان رها شده در طبیعت استفاده کرد. تنه درختان و شاخه‌های شکسته می‌توانند در طراحی و ساخت کتابخانه، میز آرایش، ستون یا به عنوان یک وسیله دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

دکوراسیون اتاق خواب با چوب

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با تمیز کردن وسایل چوبی، “برق انداختن وسایل چوبی خانه” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…