۵گام پیشنهادی برایان تریسی برای کاهش استرس+ویدئو

۰
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برایان تریسی، نویسنده۷۴ ساله کانادایی است که به خاطر کتابهایش در حوزه رهبری، راه های موفقیت، مدیریت فروش و استراتژی های کسب و کار شناخته می شود. او در سال۱۹۸۴ شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» را بنیان نهاد.

 فعالیت اصلی این شرکت ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اصول مذاکره، هدف‌گذاری، راهبرد، اعتماد به نفس، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت است. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او همچنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است.

 از تریسی کتابهای زیادی به زبان فارسی منتشر شده که از مهم ترین آنها می توان به « مدیریت بحران»، «کانون تمرکز»، «قدرت بیان» و «قورباغه را قورت بده!» اشاره کرد. تریسی تا کنون ۴بار به ایران سفر کرده و درسمینارهایی با موضوع روانشناسی، موفقیت و مدیریت کسب و کار به سخنرانی پرداخته است.

 در ویدئوی زیر، تریسی ۵ شیوه برای کاهش و مدیریت استرس را ارائه می دهد. این شیوه ها علاوه بر زندگی شخصی، می تواند برای کارکنان و مدیران بنگاه های اقتصادی نیز در هنگام مواجهه با شرایط پیش بینی نشده مفید باشد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…