مراسم تودیع و معارفه تعدادی از همکاران دفتر مرکزی املاک دلتا برگزار شد

۰
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه

 مراسم تودیع مهندس «عباس قاسمی» از همکاران واحد نرم افزار و معارفه تعدادی از همکاران جدید واحدهای مختلف دفتر مرکزی املاک دلتا برگزار شد.در این مراسم، آقای محمد تقوی مدیر آژانس های املاک دلتا و جمع زیادی از کارکنان دفتر مرکزی حضور داشتند. در ابتدای برنامه، تقوی هدف اصلی این جلسه را تقدیر از همکاری صمیمی، صادق و زحمتکش در واحد IT دانست. فردی که که در طول حضورش در مجموعه دلتا بسیار با عشق کار می کرد.

 خداحافظی با مهندس سخت کوش دفتر مرکزی املاک دلتا

به گزارش مجله دلتا، مدیر آژانس های املاک دلتا در این زمینه گفت:« مدتی بود به دلایل کاری احساس کردم که اگر آقای قاسمی در بخش دیگری فعالیت کنند، مفیدتر خواهند بود. از ایشان خواستم کارهای تحلیلی و آمارهای مقایسه ای مربوط به سایت و مجله را به عهده بگیرند.پاسخ آقای قاسمی به درخواست من واقعاً جالب بود. گفتند من برنامه نویس هستم و برای این کار ساخته نشده ام، اما چون خواسته شماست می پذیرم. من از ایشان متشکرم چون ما واقعا به خاطر نبود اطلاعات آماری دقیق در بخش سایت و مجله مشکل داشتیم. شاید اگر صمیمیت و عشق آقای قاسمی نبود، این سمت جدید را نمی پذیرفتند».

اول مراسم تودیع و معارفه تعدادی از همکاران دفتر مرکزی املاک دلتا برگزار شد

تقوی در ادامه گفت:«آقای قاسمی دو گزارش بسیار خوب در این مدت تدوین کرده و ارائه دادند.من در جلسات ارائه آن ها حضور داشتم که گزارش های  بسیار مفیدی بود. اما احساس کردم که این کار برایش کم است. من گاهی برای برخی از دوستان تصمیماتی می گیرم که پشت این تصمیم ها، فکر و استدلال هست. در پس این تصمیم،فقط نیاز من و مجموعه مهم نیست بلکه نیاز خود فرد هم اهمیت دارد چون به آینده همکارانم فکر می کنم».

 تقوی در توضیح این مطلب افزود:«ایشان به عنوان یک برنامه نویس متخصص، از مباحث و فعالیت های IT فاصله گرفته بود. می دانید که اگر  مدتی از کارهای فنی دراین حوزه  دور باشید،کم کم مهارت خود از دست می دهید. در زمینه تحلیل آمار هم نظر ایشان درست تر بود و من  دیدم که افراد دیگری هم می توانند در این جایگاه قرار بگیرند.اما من همواره از ایشان تصویر انسانی صادق، کوشا و حرفه ای را در ذهنم دارم و خواهم داشت. من بیش از همه شما از این قطع همکاری ناراحتم. برای همین خواستم تا از ایشان تقدیر شود چون با انسان های حرفه ای و لایق باید با احترام برخورد شود».

مهندس عباس قاسمی هم  پس از تشکر از مدیر مجموعه و حاضرین در جلسه، صحبت های خود را با این جمله آغاز کرد که:« متاسفانه در دنیای امروز ما مرد خیلی کم است ولی من در دلتا، مرد زیاد دیده ام. از ابتدای فعالیت من آقای تقوی و آقای  مهندس حسنی محبت زیادی به من داشتند که از هر دوی این عزیزان تشکر می کنم. همچنین از مدیرانی همچون آقای شکوهی و افقی به خاطر محبت هایشان و احساس مسئولیتی که داشتند سپاسگزارم.در صف کارمندان مجموعه هم از همه دوستان از جمله آقایان بهلولی، وارطانیان و بیات ممنونم  چرا که درس های زیادی از همه این عزیزان گرفتم».

دوم مراسم تودیع و معارفه تعدادی از همکاران دفتر مرکزی املاک دلتا برگزار شد

 او در ادامه افزود:«درباره نکته ای که آقای تقوی گفتند هم باید بگویم که کاری که به من سپرده می شد را فقط با کلمه«چشم» انجام می دادم و این به خاطر اعتماد کاملم به تجربه مدیریتی ایشان بود. در این پست جدید، من نیروی سازمانی و زمان کمی داشتم اما تلاشم را کردم تا برای شرکت فرد مفیدی باشم. امیدوارم فرد جدید که بتواند این وظیفه را با موفقیت انجام دهد.

 قاسمی در انتها گفت:« از تمام دوستانم در مجموعه دلتا می خواهم که با عشق و صمیمت، پشتیبان آقای تقوی باشند و با بهره گیری از تجربه و افکار ایشان که یک «بیزنس من» واقعی هستند این مجموعه را به تعالی برسانند. امیدوارم گروه آژانس های املاک دلتا به درجات بالاتری برسد و این حاصل نمی شود مگر با همکاری واحدهای مختلف و پرهیز از کارهای پراکنده و بی هدف. در پایان  از همه همکاران عزیز می خواهم که اگر از من دلگیری دارند، بدانندکه ناخواسته بوده و مرا ببخشند.

 پس از صحبت های مهندس قاسمی، آقای تقوی اظهارداشت:« من قلباً متاثرم  و امیدوارم آقای قاسمی حتما  همکاران شرکت را مانند خانواده خود بداند و به ما سر بزند. درباره ایشان خبرهای خوبی به من دادند که گویا  ظاهرا از برخی دانشگاه ها و شرکت ها برای تدریس و کار به ایشان پیشنهادات خوبی شده است. یکی از دانشگاه های خارجی هم برای ادامه تحصیل از ایشان دعوت شده است. من از این بابت بسیار خوشحالم و مطمئنم که ایشان آینده درخشانی خواهند داشت».

 در ادامه، تقوی  با اعطای تقدیرنامه، پاداش نقدی و هدیه ای به رسم یادبود، از مهندس قاسمی تقدیر به عمل آورد.

مدیر اداری جدید گروه دلتا معرف شد

 معرفی «مهندس باقر نژاد» به عنوان مدیر اداری و منابع انسانی دفتر مرکزی املاک دلتا بخش دیگر این مراسم بود. تقوی ابراز امیدواری کرد با حضور وی مشکلاتی که در این حوزه داریم حل شود.

باقرنژاد هم در سخنان کوتاهی گفت:«امیدوارم بتوانیم با هم در راستای چشم انداز سازمان گام های موثری برداریم. تک تک اعضای یک شرکت می توانند در پیشبرد اهداف مجموعه موثر باشند.احتمالاً بحث «اثر پروانه ای» راشنیده اید که اگر پروانه ای در چین بال بزند و پرواز بکند،ممکن است از اثر بال های آن در نیویورک طوفان شود. در هر سازمانی حتی آن کسی که کوچکترین کار را انجام می دهد می تواند در پیشرفت یا پسرفت آن سازمان موثر باشد. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم طوفانی را در جهت بهبود و رسیدن به اهدافمان داشته باشیم».

دفتر مرکزی املاک دلتا

دکتر«ابراهیم  یوسفی» همکار جدید دیگری بودند که در این مراسم معرفی شدند. تقوی با اعلام این که آقای یوسفی فارغ التحصیل معماری از انگلیس است، گفت:« معتقدم ایشان در بحث معماری های خاص سایت و بخش ویدئو که به ساختمان، معماری و طراحی ارتباط دارد،می توانند کمک زیادی به ما بکنند. با حضور ایشان باید در بخش معماری خاص و ویدئو از سایت های مشابه بالاتر باشیم.  ضمن این که در فضاهای آژانس ها از جمله اتاق های قرارداد و بعضی از اتاق های دفتر مرکزی از نظر چینش و تزئینات کمبودهایی داریم که آقای یوسفی می تواند در این بخش هم منشا اثر باشد».

 در همین ارتباط بخوانید:

مشاور هنری هلدینگ دلتا: هم مقصریم، هم قربانی!

 یوسفی هم در صحبت های کوتاهی با اعلام این که از همکاری با مجموعه پویای دفتر مرکزی املاک دلتا احساس خوبی دارد و آن را افتخاری بزرگ می داند، ابراز امیدواری کرد که لایق اعتماد مدیر مجموعه و همکاران باشد.

یوسفی 1 مراسم تودیع و معارفه تعدادی از همکاران دفتر مرکزی املاک دلتا برگزار شد

 مهندس «ابوذر علی خمسه» همکار جدید واحد سخت افزار هم سخنران بعدی این جلسه بود. پیش از صحبت های وی، آقای تقوی به مزاح گفت:«آقای خمسه از چند امتیاز خاص برخوردارند که شاید مهم ترینش شباهت ظاهری  به من باشد و این برای آقای شکوهی در واحد سخت افزار هم یک امتیاز است!».

تقوی در ادامه افزود:«اما نکته مهم تر این است که ایشان اولین نفری است که من در جریان مصاحبه استخدامی دیدم معدل دیپلم ریاضی اش۲۰ بود و این واقعا برای من جالب بود و جای تحسین دارد».

مهندس خمسه هم باتشکر از اعتماد آقای تقوی گفت:«در همه سازمان ها واحد سخت افزار واحدی است که همه کارکنان به آن نیاز دارند و در عین حال معمولاً از خدمات آن ناراحت اند. این ناراضی بودن هم بیش ازآن که به کیفیت و توانایی این واحد مربوط باشد، ریشه های فرهنگی و کاری دارد. کارمندان معمولاً دوست ندارند خوب یاد بگیرند و حتی رفع مشکلات کوچک و عادی فنی را هم به سخت افزار می سپارند. این مطلوب نیست، چون باعث می شود توانایی ها پایین بیاید. اگر کارکنان، توانایی خود را ارتقا داده و حداقل از پس مشکلات عادی سیستم های خودشان بر بیایند،خواهند دید که واحد سخت افزار هم بهتر می تواند به آنها خدمات بدهد».

خمسه مراسم تودیع و معارفه تعدادی از همکاران دفتر مرکزی املاک دلتا برگزار شد

 خمسه در انتهای صحبت هایش گفت:«امیدوارم کار و زحمت دوستان واحد سخت افزار در دفتر مرکزی املاک دلتا، بیشتر دیده شود و من هم به سهم خودم بتوانم در روند رسیدن به موفقیت، کمکی به شما و مجموعه بکنم».

 در پایان آقای تقوی ضمن تشکر از کارکنان دفتر مرکزی املاک دلتا که باعشق و صمیمت در مسیر رسیدن به هدف گذاری تعیین شده، کار می کنند بار دیگر بر اهمیت برنامه ریزی و تلاش همه واحدها برای رسیدن به این هدف تاکید کرد.

 در همین ارتباط بخوانید:

از آرزو تا واقعیت: درآمد باور نکردنی یک مشاور املاک!

مسکن۵ گل کاشت! ۸۵۰ خوش درخشید،۲×۲ تلاش کرد

مدیر املاک دلتا: برای پیشرفت،هدف های بزرگ را نشانه بگیرید!

جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن ۵»

نسیم نوروز در دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…