۲ هزار واحد خالی مسکن مهر

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس، مالکان ۲ هزار واحد تکمیل‌شده مسکن مهر هنوز در واحدهای خود ساکن نشده‌اند.
واحدهای مسکن مهر پردیس

به‌رغم ثبت‌نام و خریداری تمام واحدهای مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱، ۸، ۹ و ۵ توسط متقاضیان، هم‌اکنون عدم تمایل آن‌ها به سکونت یا اجاره دادن این واحدها مشکلات بسیاری برای شرکت عمران شهر جدید پردیس ایجاد کرده است.

به گزارش مجله دلتا مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تعداد زیادی از واحدهای تکمیل شده مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده، اظهار داشت: واحدهای خالی از سکنه در بلوک‌ها و فازهای مختلف مسکن مهر پردیس موجود است که مالکان آنها تمایلی به سکونت و یا اجاره دادن واحدهای مسکونی خود ندارند. برای رفع این مشکل، تامین خدمات روبنایی و زیر بنایی برای ایجاد رفاه بیشتر متقاضیان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. در مرحله بعد با استفاده از ساز و کار حقوقی برای سکونت مالکان واحدهای تکمیل شده اقدام جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مراجعه نکردن متقاضیان برای دریافت دفترچه اقساط یکی دیگر از مشکلات ما با مالکان مسکن مهر در پردیس بوده که متعاقبا مشکلات مالی بسیاری ایجاد کرده است. به محض صدور مصوبه شورای مسکن، متقاضیان موظف به دریافت دفترچه اقساط خواهند شد.

شهر جدید پردیس مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن اشاره به توقف موقتی ساخت و سازها با شیوع ویروس کرونا بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۱۶ نفر نیروی فعال در مسکن مهر پردیس با رعایت نکات ایمنی مشغول به کار هستند، تعداد نیروها نسبت به سال گذشته با وجود بیماری کرونا سه برابر شده است.

شایان ذکر است در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود. حال با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس حدود ۴۵ هزار واحد مسکونی شهر جدید پردیس تکمیل و به بهره برداری رسیده و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ قرار دارد. باقی مانده واحدها پس از رفع مشکلات حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…