دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

شروع زودهنگام بازار اجاره تابستانی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی موجران با در نظر گرفتن احتمال طولانی بودن مدت انتظار برای اجاره رفتن املاک خود، تصمیم به عرضه زودهنگام آنها در بازار مسکن گرفته‌اند.
رهن و اجاره فروردین 99

هر چند هنوز فصل طلایی نقل و انتقالات ملکی یعنی تابستان که بیشترین آمار انعقاد قرارداد اجاره را به خود اختصاص می‌دهد آغاز نشده و دو ماه تا آن زمان فاصله است، اما برخی مالکان با احتمال اینکه ممکن است ملک‎شان دیر اجاره رود، به عرضه پیش از موعد آنها در بازار مسکن اقدام کرده‌اند. در این میان، نگاهی به بازار رهن و اجاره فروردین ۹۹ از محدودیت عرضه رهن کامل آپارتمان خبر می‌دهد.

به گزارش مجله دلتا تحقیقات میدانی حاکی است که در بازار رهن و اجاره فروردین ۹۹ آپارتمان‌هایی عرضه شده‌اند که تاریخ تحویل آنها خرداد و تیرماه است. در این آگهی‌ها، تعداد آپارتمان‌های رهن‌کامل بسیار اندک است و اغلب موجران تمایل به دریافت اجاره حداقل یک میلیونی را در قیمت‌گذاری پیشنهادی اولیه منعکس کرده‌اند.

رکود کرونایی تمام بخش‌های بازار مسکن از یک‌سو و رکود مضاعف آغاز ماه رمضان در اوایل اردیبهشت که در انتظار بازار مسکن است از سوی دیگر، نگرانی موجران برای مدت انتظار اجاره را افزایش داده و آنها را وادار به عرضه زودهنگام آپارتمان‌های خود در بازار اجاره کرده است.

ویژگی اصلی بازار اجاره فعلی، تعداد بسیار اندک عرضه آگهی های «رهن کامل» است. اغلب موجران در این بازار علاقه‌مند به دریافت اجاره‌بهای یک تا پنج میلیون تومانی بر اساس متراژ و موقعیت ملک خود هستند و فقط برخی موجران آپارتمان‌های لوکس که اجاره‌بهای کمتر از این مقدار را پیشنهاد داده‌اند، ترجیح می‌دهند ودیعه چند صد میلیون تومانی را به اجاره ماهانه چند میلیون تومانی دریافت کنند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی رهن و اجاره آپارتمان های مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق اجاره آپارتمان در تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فروردین 99

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “قیمت آپارتمان‌ چند سال ساخت در تهران” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ق٫ظ

    موجران اجازه بازدید نمی دهند با توجه به اوضاع بازار

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds