خرید آپارتمان در سعادت آباد

۱۳
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سعادت آباد تهران محله‌ای با بافت جوان و مدرن است که بخشی از معاملات بازار مسکن لوکس را از آن خود کرده است.
خرید آپارتمان در سعادت آباد

سعادت‌آباد از محله‌های شمال‌ غرب تهران و در منطقه ۲ واقع شده است. همسایگی این محله با شهرک غرب، کوی فراز و شهرک مخابرات موقعیت مطلوبی را از لحاظ دسترسی به مراکز تجاری، تفریحی و درمانی برای ساکنان این منطقه فراهم کرده و متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را افزایش داده است. نزدیکی این محله به درکه و فرحزاد و برخورداری از آب و هوای سالم از دیگر امتیازات سکونت در سعادت آباد است. با مجله دلتا در معرفی محله سعادت‌آباد همراه باشید.

دسترسی به سعادت آباد

مجاورت سعادت آباد با بزرگراه‌های چمران و یادگار امام و همچنین بلوار فرحزادی و نبود محدودیت ترافیکی در این محله، تردد با خودروی شخصی را برای شهروندان آسان کرده است. به علاوه، بلوار شمالی_جنوبی سعادت‌ آباد، خیابان شرقی_غربی سرو، خیابان علامه، بلوار پاکنژاد و بلوار فرحزادی موجب تسهیل رفت و آمد به این منطقه شده‌است.

از لحاظ بهره مندی از وسایل حمل و نقل نیز، خطوط تاکسی‌ میدان‌های آزادی، ونک، انقلاب و صنعت در این محله مستقراست. خطوط اتوبوس‌رانی انقلاب_صنعت، سرو غرب_ سرو شرق و آزادی_ صنعت حمل و نقل عمومی به این محله را پوشش می‌دهند.

مراکز خرید

عمده مراکز تجاری سعادت‌آباد در خیابان علامه شمالی قرار دارد، اما در سایر خیابان‌های این محدوده نیز مجتمع‌های تجاری دیگری به صورت پراکنده دیده می‌شود. همچنین در بلوار فرحزادی، بلوار ۲۴ًمتری، چهارراه سرو (میدان سرو)، کوی فراز و علامه، نمایشگاه های خودروی متعددی مستقر است. از مراکز تجاری مهم در محله سعادت‌آباد و اطراف آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز تجاری سروستان
  • مرکز تجاری بوعلی
  • پاساژ مادر
  • مرکز تجاری علامه
  • مرکز تجاری سهیل
  • مرکز تجاری ابریشم
  • مرکز خرید توس
  • مرکز تجاری کسری
  • مرکز تجاری پرواز
  • پاساژ گلستان
  • مجتمع تجاری میلاد نور
  • مجتمع تجاری دیدار

بیمارستان‌ها

محدوده سعادت آباد از لحاظ دسترسی به امکانات درمانی، موقعیت منحصر به فردی دارد. بیمارستان‌های شهید مدرس، پارسیان و عرفان از مراکز درمانی شاخص تهران در این محله قرار دارند.

مراکز تجاری و تفریحی

امکانات سعادت‌آباد در مراکز تجاری آن خلاصه نمی‌شود. دسترسی نزدیک این محله به مجتمع فرهنگی_ورزشی اریکه ایرانیان و پارک‌های مختلفی مانند پارک پرواز، مدیریت، دلاوران و آبشار از مزایای خرید یا رهن و اجاره خانه در سعادت آباد است.

محله سعادت آباد

خرید آپارتمان در سعادت آباد

قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌آباد به چند دلیل بالا است. علاوه بر موقعیت منطقه و دسترسی راحت آن به سایر امکانات رفاهی، استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت مرغوب علت دیگر قیمت بالای خانه در سعادت آباد است. بیشتر ساختمان‌ها و برج‌های این منطقه قدمت کمتر از ۲۰ سال دارند. آگهی‌های خرید و فروش خانه در سعادت آباد، دامنه قیمتی ۳۵ تا ۶۰ میلیون تومان به ازای هر متر مربع را نشان می‌دهد که این میزان بسته به نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان‌ها متفاوت است.

خیابان‌های سعادت آباد، ۲۴ متری، علامه، سرو، کوی فراز، بلوار پاکنژاد، دریا و فرحزادی و همچنین میدان‌های کاج و فرهنگ از مناطق اصلی سعادت آباد به شمار می‌آیند و قیمت خرید خانه در آنها متفاوت است. به‌عنوان مثال قیمت اجاره واحد مسکونی در خیابان ۲۴ متری که در آن خبری از مراکز خرید نیست در مقایسه با دیگر خیابان‌ها و محلات سعادت‌آباد بالاتر است. همچنین خرید ملک با موقعیت اداری در بلوار فرهنگ و خیابان علامه شمالی که عمده مراکز اداری و شرکت‌های تجاری را در خود جای داده‌اند نیز بودجه بالایی می‌طلبد.

برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌ آباد و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در محله‌های دیگر تهران “خرید آپارتمان در کوی فراز چقدر آب می‌خورد؟” را مطالعه کنید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  3. بردیا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۲۱ ب٫ظ

  4. سرهنگی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

    بسیار عالی …

    پاسخ

  5. امجد

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۱۰ ب٫ظ

    بسیار سودمند

    پاسخ

  6. برزين

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۴۳ ب٫ظ

    اطلاعات مفید

    پاسخ

  7. پیمان

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۹:۴۵ ق٫ظ

    سعادت آباد از نظر دسترسی واقعا عالیه و برای زندگی کاملا مناسبه

    پاسخ

  8. زارع

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۹:۳۴ ق٫ظ

    منطقه ی خوب و درخور و شایسته ایه

    پاسخ

  9. روزبهاني

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۹:۲۴ ق٫ظ

    تشکر

    پاسخ

  10. بیگدلی

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

    مفید بود ممنونم

    پاسخ

  11. ناجی

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۷:۲۱ ب٫ظ

    کمال تشکر دارم از شما

    پاسخ

    • پیروی

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱:۱۹ ب٫ظ

      متشکرم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…