قیمت آپارتمان‌ چند سال ساخت در تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی‌ها نشان می‌دهد افزایش تدریجی عرضه آپارتمان‌های میان‌سال در بازار مسکن آغاز شده است.
آگهی فروش آپارتمان چند سال ساخت

نگاهی به تعداد آگهی فروش آپارتمان چند سال ساخت در دفتر مشاوران املاک تهران نشان می‌دهد که عرضه این آپارتمان‌ها در بازار مسکن آغاز شده است.

به گزارش مجله دلتا بازار مسکن تحت‌ تاثیر سایه سنگین ویروس کرونا بر معاملات، روزهای فوق‌العاده کم‌رونقی را پشت سر می‌گذارد و این وضعیت در هر دو سمت عرضه و تقاضا قابل مشاهده است. به همان نسبت که خریداران در حال جست‌وجو در بازار محدود هستند، فروشندگان واقعی در بازار مسکن نیز اندک بوده و تعداد آگهی‌ها نزد بنگاه‌ها و موتورهای جست‌وجوی ملکی کاملا تدریجی در حال افزایش است.

در اولین روز از هفته جاری تعداد آپارتمان‌های عرضه شده در بازار فروش مسکن در تهران افزایشی محسوس نسبت به هفته گذشته پیدا کرد که احتمالا نشات گرفته از بازگشت تعدادی از واسطه‌های ملکی از روز گذشته به فعالیت هر چند به شکل غیر حضوری است. به این ترتیب علاوه بر عرضه آپارتمان‌های نوساز، عرضه آپارتمان‌های میان‌سال نیز به شکل نسبی در بازار مسکن در حال افزایش است. البته حضور فیزیکی جست‌وجوگران مسکن در بازار نزدیک صفر است.

واسطه‌ها می‌گویند برخی از جست‌وجوگران مسکن، رکود فعلی را فرصتی مطلوب برای خرید با قیمت مناسب می‌دانند و در نتیجه تماس‌ها برای خرید آپارتمان رفته رفته در حال افزایش است. با این حال تمام آنچه از «افزایش» چه در عرضه و چه در تقاضای خرید ذکر می‌شود، نسبی بوده و بازار مسکن همچنان به شدت رکودی است.

در جدول زیر جدیدترین آگهی فروش آپارتمان های چند سال ساخت در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان در تهران

پیشنهاد مطالعه : همچنین می‌توانید “تازه‌ترین قیمت آپارتمان در تهران” را در مجله دلتا مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ در ۳:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…