از آرزو تا واقعیت: درآمد باور نکردنی یک مشاور املاک!

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه

محمد تقوی مدیر و بنیانگذار آژانس های املاک دلتا در سخنرانی جشن انتخاب آژانس برتر اردیبهشت ماه، نکاتی را مطرح کرد که برای کارکنان مجموعه و یا افرادی که قصد فعالیت به عنوان مشاوراملاک را دارند مفید خواهد بود:

  • همکاران عزیز! من اگر در این سن و سال هنوز کار می کنم، دیگر برای کسب درآمد و پول نیست. به خاطر این است که عشق به سازندگی، کمک کردن و پیشرفت دارم. در جوانی ، گاهی از ساعت ۶ صبح بیرون می رفتم و تا ۱۲ شب در دفتر کارم مشغول کار بودم. وقتی به خانه می رسیدم به معنای واقعی کلمه، خسته بودم. خداوند هم کمک کرد و اکنون از لحاظ مالی و اجتماعی و سلامتی از خودم راضی هستم. اگر امروز «املاک دلتا» برند شده و خیلی ها به خاطراین برند پیش شما می آیند و قرارداد می بندند، نتیجه این گونه زحمت هاست.
  • گاهی برخی همکاران می پرسند میزان پورسانت فلان آژانس به مشاور یا سرپرست از مبلغ پرداختی دلتا بالاتر است، چرا شما رقم کمتری می دهید؟ در پاسخ باید بگویم ما هم می توانیم به مشاوران رقم بالایی بدهیم اما با یک حساب منطقی و ریاضی، با تبلیغاتی که با وب سایت یا مجله برای برند دلتا می کنیم، به صورت غیرمستقیم بهره بیشتری نصیب مشاوران خواهیم کرد.

املاک دلتا

  • مشاوری در آژانس دیگر مثلاً با ۵۰درصد پورسانت، در ماه یک یا دو قرارداد می بندند اما همان مشاور در املاک دلتا  با۳۰یا سی و پنج درصد پورسانت برای هر قرارداد، شش یا هفت قرارداد در ماه خواهد داشت! به این قضیه باید این گونه نگاه کرد و تنها ظواهر امر را ندید. ما با تسهیلاتی مثل وب سایت یا مجله دلتا، پایه ها را قوی  و بستر فعالیت بیشتر برای آژانس ها را فراهم می کنیم.
  • آقای دانایی در مسکن۲×۲ واقعاً یکی از مدیران و سرپرستان مطرح دلتا بوده و هست. ایشان این بار هم مثل همیشه در بین سرپرستان »آژانس های املاک دلتا» رتبه اول را بدست آورد. گمان نکنید کسب موفقیت های پیاپی، از روی شانس یا به خاطر یک سری اتفاقات خاص برای چنین افرادی است، این موفقیت به دست نمی آید مگر با تلاش بسیار زیاد. آقای دانایی کسی است که دوبرابر نفر بعدی کار کرده و اول شده است.

danaee از آرزو تا واقعیت: درآمد باور نکردنی یک مشاور املاک!

«دانایی» سرپرست اول کل دلتا در اردیبهشت ۹۷، نفر اول از سمت چپ  

  • ما همواره چنین افراد موفقی را در «املاک دلتا» داشته ایم. اگر  در خاطر شما همکاران باشد، در سال های گذشته با حضور «آقای عزت پور» در مجموعه املاک دلتا، چنین موفقیت هایی را شاهد بودیم. ایشان هم  در دوره کاری خود مثل یک ماشین به شکلی منظم و باهدف کار می کرد و بدون توجه به کوچک ترین حاشیه ای، کارهایش را انجام می داد.
  • در بررسی فیلم های آژانس در یکی از روزهای جمعه، به من گزارش داده شد که آقای دانایی صبح زود به محض ورود به آژانس، خودش دست به کار شده و تمام اتاق های کارمندان را جارو زده است. این کار زیبا نشان می دهد که این مدیر شایسته به هیچ عنوان اسیر غرور و تکبر نیست. مدیری است که با فراهم کردن بستر فعالیت برای کارمندانش، آنها را برای انجام بهتر کارها هدایت می کند. چنین مدیری با سابقه مدیریت درخشانی که دارد باید هم بارها در رتبه اول قرار بگیرد.

Oghbaee از آرزو تا واقعیت: درآمد باور نکردنی یک مشاور املاک!

 «حسام عقبائی»نایب رییس اتحادیه املاک  و «محمد تقوی» مدیر آژانس های املاک دلتا

  • ما اصولاً در چنین مراسمی از میزان کسب درآمد توسط افراد صحبت نمی کنیم اما لازم است یادآوری کنم که در این ماه، سرپرستان و مشاورانی داشته ایم که مبالغی بالای ۴۰ میلیون تومان دریافتی داشتند. این پیشرفت ها و چنین مبالغی حاصل برنامه ریزی فکری و وقت گذاشتن است. امیدوارم که این دوستان بتوانند سرمایه گذاری خوبی را برای خودشان انجام داده و در تداوم مسیر پیش رو نیز موفق باشند.
  • در این ماه، آقای حبیبی از مسکن۵ رتبه نخست مشاوران کل دلتا را به خود اختصاص داده اند. ایشان فوق لیسانس مهندسی عمران دارند. با درآمد خوبی که با خلاقیت و تلاش نصیب آقای حبیبی می شود،دیگر ایشان نیازی به کارهای پروژه ای عمرانی و سرو کله زدن با کارگر و کارفرما نداشته باشد!

 در همین ارتباط بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…