مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قهوه‌ای رنگی رایج و پرکاربرد در دکوراسیون خانه‌های امروزی است و شناخت رنگ‌های مکمل آن به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های مناسب و هوشمندانه‌ای داشته باشید.
مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون

به نظر شما مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی چه رنگی است؟ رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه‌ای منزل شما باید با در نظر گرفتن چه عواملی انتخاب شود؟ چگونه می‌توان حال و هوای اتاقی با دکوراسیون قهوه‌ای را عوض کرد و روح و انرژی بیشتری به فضا بخشید؟ همه این‌ها سوالاتی است که خیلی از ما دوست داریم جواب قانع‌کننده‌ای برای آن‌ها پیدا کنیم. با این مطلب مجله دلتا همراه ما باشید تا با رنگ‌های مکمل قهوه‌ای آشنا شوید و یاد بگیرید با انتخاب‌های هوشمندانه‌ ظاهر خانه‌تان را دگرگون کنید.

رنگ در دکوراسیون داخلی

ترکیب قهوه‌ای و سفید

استفاده از رنگ قهوه‌ای به تنهایی، در خانه شما فضایی نسبتا خنثی و تاریک ایجاد می‌کند. رنگ سفید به عنوان مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون می‌تواند تا حد زیادی موجب انعکاس نور و روشن‌تر به نظر رسیدن محیط منزل‎تان شود. این ترکیب رنگی در واقع ترکیبی از دو رنگ فوق‌العاده در کنار هم است که برای هر بخش از دکوراسیون خانه شما مناسب خواهد بود.

ترکیب رنگ مبلمان منزل

آبی، مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون

انگار که از روز اول رنگ قهوه‌ای و آبی را در کنار هم ساخته‌اند. این ترکیب رنگی در واقع یک ترکیب فوق‌العاده و استفاده از آن برای همه بخش‌های خانه شما بی‌نظیر است. همان‌طور که می‌دانید آبی تنوع رنگی زیادی دارد و جالب است که همه تن‌های این رنگ شگفت‌انگیز می‌تواند مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل شما باشد.

مبلمان قهوه ای فیروزه ای

ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های گرم

لحظه‌ای چشمان خود را ببندید و رنگ برگ‌های پاییزی را به خاطر آورید؛ رنگ‌های نارنجی و زرد و قهوه‌ای و قرمز در کنار هم که به طرز شگفت‌انگیزی با هم همخوانی دارد و زیباست. حال تصور کنید یک مبل قهوه‌ای با کوسن رنگی چقدر می‌تواند جذاب باشد؛ کوسنی به رنگ قرمز، زرد و نارنجی درست شبیه به برگ‌های پاییزی! در واقع این رنگ‌ها همه مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون است و اگر دوست دارید کمی انرژی به فضا ببخشید، نباید از آن‌ها غافل شوید.

قهوه ای و زرد در دکوراسیون

ترکیب زرد و قهوه‌ای در کنار هم شما را شگفت‌زده خواهد کرد. زرد به عنوان یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون شناخته می‌شود. این ترکیب رنگی، ترکیبی جذاب و چشم‌نواز در دکوراسیون مدرن و کلاسیک است. می‌توانید پرده‌های اتاق را به رنگ زرد انتخاب کنید و یا با قرار دادن یک آباژور یا کوسن‌هایی زرد در کنار مبلمان قهوه‌ای، حسی آرامش‌بخش به نشیمن‌تان ببخشید.

مبل قهوه ای با کوسن رنگی

قهوه‌ای با تن‌ رنگ‌های مختلف

استفاده از انواع رنگ قهوه‌ای با تن‌های مختلف می‌تواند یک ست و مجموعه بی‌نظیر را ایجاد کند. گاهی اوقات نیاز نیست درپی مکمل رنگ قهوه‌ای باشید؛ در عوض می‌توانید از انواع رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون منزل کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با اصول چیدمان مبل، “اصول چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی” را مطالعه کنید.

قهوه ای در دکوراسیون

قهوه‌ای در کنار رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های پاستلی مثل سبز و صورتی مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون منزل شما خواهد بود. از طرفی این رنگ‌ها مکمل رنگ نسکافه‌ای در مبل و اتاق نشیمن مدرن است و می‌تواند حس و حالی جذاب به فضا ببخشد. یک مبل قهوه‌ای با کوسن‌های رنگی که در آن‌ها رنگ‌های پاستلی مانند صورتی و سبز به کار رفته است، واقعا ترکیب زیبایی ایجاد می‎کند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با روش‌های تمیز کردن مبل، “پاک کردن لکه‌های روی مبل” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. مسعود

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۴۸ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…