۵ اشتباه رایج آرایش ابرو

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ابروها را اگر به درستی آرایش کنید، زیبایی چهره شما دوچندان می‌شود. اشتباهات رایج در آرایش ابرو را در ادامه بخوانید تا آن‌ها را تکرار نکنید و آرایشی بی‌نقص داشته باشید.
آرایش ابرو

خیلی از ما به آرایش چشم و لب‌های خود اهمیت زیادی می‌دهیم، اما برای ابروهایمان وقت نمی‎گذاریم. بد نیست بدانید که ابروها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند؛ اما در این میان بعضی از خانم‌ها هنگام آرایش ابرو اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند که بر کل زیبایی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد. اگر دوست دارید با این اشتباهات رایج آشنا شوید، در ادامه این مطلب مجله دلتا، با ما همراه باشید.

بهترین وسیله برای آرایش ابرو

کشیدن خط پهن سایه ابرو

جوی هیلی، متخصص طراحی ابرو، پیشنهاد می‌کند هنگام آرایش ابرو و پرکردن ابروها با مداد، ضربه‌های سریع و سطحی بزنید تا خط‌هایی مانند موهای کوچک خود ابرو ایجاد شود. هیچ‌گاه سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط‌های پهن و پیوسته ایجاد کنید.

محو نکردن خطوط سایه ابرو

مداد ابرو هم مانند مداد چشم و مداد لب است؛ اما ما این بار برای آرایش ابرو خطوط محوتری می‌خواهیم. برای جلوگیری از واضح به نظر رسیدن خطوط، از یک قلم مو یا شانه کوچک مخصوص ابرو، برای محو و پخش کردن اثر مداد استفاده کنید (بعضی از مدادهای ابرو در طرف دیگر خود شانه کوچکی هم دارند). ابروها را به سمت پایین شانه کنید تا خطوط مداد در تمام سطح ابرو یکسان پخش شود. همچنین می‌توانید برای این کار از پدهای مخصوص سایه‌های آرایشی و یا گوش پاک‌کن هم استفاده کنید.

فوت و فن آرایش صورت

استفاده از مداد نوک تیز برای سایه ابرو

ساده ترین راه برای حذف مرحله محو کردن، استفاده از یک مداد با نوک مناسب است. این روش به کمرنگ‌تر شدن و کاهش وضوح خطوط ایجاد شده، خیلی کمک می‌کند.

بیش از حد تیره کردن سایه ابرو

شاید هنگام آرایش ابرو خیال کنید تضاد بین موهای روشن و ابروهای تیره زیبا به نظر می‌رسد؛ اما تیره کردن بیش از حد ابروها ممکن است سن شما را بالاتر نشان دهد. به منظور ایجاد تناسب و برجسته‌تر کردن رنگ چشمان‎تان (به ویژه چشم‌های قهوه‌ای) مداد ابرویی انتخاب کنید که دو درجه از رنگ موهای شما روشن‌تر باشد.

آرایش شیک

صرف نظر کردن از لوازم مورد نیاز

برای طراحی و آرایش ابرو هرچه لوازم بیش‌تری در اختیار داشته باشید بهتر است. یک مداد ابرو بهترین وسیله برای کشیدن شکل دقیق ابروهاست. پودر ابرو یا همان سایه مات برای پر کردن نقاط خالی ابروها بسیار مناسب است (با نشستن روی پوست زیر ابروها، ابروها را پرتر نشان می‌دهد) و ژل رنگی یا بی‌رنگ ابرو، حالت ابروها را حفظ می‌کند. برای داشتن ابروهایی زیبا و خوش حالت به تمام این لوازم نیاز خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با آرایش بهاری، “نکات مهم آرایش بهاری” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…