چگونه یک دکوراسیون زیبای راهرو داشته باشم؟

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حالا شما هم می توانید در خانه خود از داشتن یک دکوراسیون زیبای راهرو لذت ببرید!
دکوراسیون زیبای راهرو

دکوراسیون زیبای راهرو را در مجله دلتا بخوانید. «دکتر ابراهیم یوسفی»  فارغ التحصیل معماری داخلی از دانشگاه متروپولیتن منچستر و «مشاور هنری هلدینگ دلتا» در پاسخ به این سئوال ۳ تکنیک را برای طراحی دکوراسیون زیبای راهرو پیشنهاد می دهد:

ما در خانه خود فضاهایی داریم که اغلب از ظرفیت و قابلیت های آن غافلیم. یکی از این فضاها راهروها هستند. فضاهایی که می توان با هزینه ی بسیار کم تبدیل به نقطه قوت فضای منزل یا محل کار شوند. اما چگونه می توان با کمترین هزینه یک دکوراسیون زیبای راهرو  داشت.

راهروها اغلب طولی و باریک هستند. امروز بنا داریم تا با بهره گیری از نور، رنگ و چیدمان، تکنیک هایی ارائه کنیم که این محیط کم عرض و محروم را به فضای مورد علاقه خود، خانواده و مهمانان بدل کنید.

۳ نکته مهم برای داشتن دکوراسیون ناهارخوری زیبا

تکنیک نخست برای رفتار با فضاهای باریک و کوچک، بهره گیری از رنگ های روشن است. شاید بپرسید یعنی همه جا را سفید کنیم؟ جواب منفی است.

 پیشنهاد می کنیم یک رنگ گرم را با خاکستری روشن ترکیب  کرده و برای دیوارهای فضای خود استفاده کنید این کار باعث می شود هم محیط گرم و دلپذیر باشد و از سوی دیگر وسیع تر به نظر برسد.

دکوراسیون زیبای راهرو

 استفاده از بافت های طبیعی مثل بوته های زنده در تزیینات می تواند محیط شما را عمیق تر کند. این یک تکنیک روانی است.  این سوال پیش می آید که استفاده از بافت طبیعی یعنی چه؟  برای نمونه، کافی است اگر قصد استفاده از نیمکت را در دکوراسیون زیبای راهرو دارید، در طرح پارچه مبل از پارچه ای استفاده کنیم که بافت طبیعی و گیاهی دارد مثل برگ وگل. یا اگر قصد دارید از کاغذ دیواری استفاده کنید، کاغذ دیواری بافت کمرنگ گیاهی داشته باشد.

دکوراسیون داخلی

تزییناتی که در این فضا استفاده می کنید مثل بدنه نیمکت، گلدان و… را مات و تیره انتخاب نکنید. سعی کنید اشیا مورد استفاده در چیدمان را با سطوح براق انتخاب کنید. این امر می تواند حس اشغال شدن فضای راهرو توسط لوازمتان را کمتر و ملایمتر کند.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

یک نظر

  1. محمد آراسته فر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۰۶ ب٫ظ

    استفاده از فضای پرت به عنوان زیبایی… به این میگن خلاقیت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…