مسکن۵ گل کاشت! ۸۵۰ خوش درخشید،۲×۲ تلاش کرد

۰
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در غروب بارانی دوم خرداد۹۷ همزمان با هشتمین روز ماه مبارک رمضان، املاک دلتا از برترین های خود در اردیبهشت ماه قدردانی کرد.

 به گزارش مجله دلتا، در ضیافت افطاری که به همین مناسبت با حضور مدیر آژانس املاک دلتا، پرسنل آژانس ها و دفتر مرکزی در خانه معلم برگزار شد، «محمد تقوی» مدیر آژانس املاک دلتا با اعلام انتخاب مسکن۵ به عنوان برترین  آژانس املاک دلتا در اردیبهشت ماه ۹۷ گفت:« در ابتدا به همکارانی که توفیق روزه داری در این ماه را پیدا کردند، تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت و قبولی طاعات و عبادات را دارم. این نکته را هم بگویم که درست است که نماز، روزه و سایر آداب اسلامی در ارتقای روحیه و آرامش فکر  موثر است اما در کنار آن، نباید فراموش کنیم که پشتکار، کار صادقانه و مردمداری  هم در این روند نقش قابل توجهی داشته و نتیجه حداقلی آن این است که راحتی وجدان را به همراه دارد».

مسکن5

 مسکن۵ گل کاشت! ۸۵۰ خوش درخشید، ۲×۲ شاهکار کرد

تقوی در ادامه با اشاره به این که آژانس اول  دلتا در این ماه واقعاً گل کاشت و افتخار بزرگی آفرید، گفت:«به همه همکاران عزیزم در مسکن ۵ از جمله سرپرستان، مشاوران و تیم اداری این مجموعه به خاطر رکورد جدیدی که در اردیبهشت ماه داشتند تبریک می گویم. آژانس مسکن۵ در سال گذشته،  ۹بار اول شد و امسال هم تاکنون دو بار توانسته این مقام را کسب کند. این اول شدن ها تصادفی نیست و نشانه برنامه ریزی خوب مدیران در کنار صداقت و پشتکاری است که کارکنان مسکن۵ از خودنشان داده اند. نکته جالب اینجاست که در اردیبهشت ماه، آژانس آخر ما یعنی مسکن ۲×۲  هم تلاش زیادی داشت و موفق بود. امّا به هرحال به خاطر رقابت، ناگزیر هستیم که یک رده بندی داشته باشیم.در نتیجه، یک آژانس در رتبه سوم قرار می گیرد. من به مدیریت خوب آقای قربانی و دانایی که چهره های شاخص آژانس ۲×۲ هستند و برایشان احترام خاصی قائلم نیز آفرین می گویم».

تقوی همچنین در ادامه گفت:« از پرسنل آژانس ۸۵۰ هم سپاسگزارم. این آژانس با امکانات نسبتاً کمتر نسبت به آژانس های دیگر، خوش درخشید و دوم شد. من برای هر سه آژانس املاک دلتا در این ماه احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم همیشه این رقابت زیبا باقی بماند چون این فضا سازنده است و اگر بخواهیم موفق شویم باید همیشه سعی کنیم در محیط رقابتی قرار بگیریم. ان شاالله این ماه رقابت شدیدتر خواهد بود و مطمئن هستم که مدیران ۸۵۰ و ۲×۲ هم به تکاپو خواهند افتاد. پس کارکنان مسکن۵ مراقب باشند که در ماه های بعد در این رقابت بازنده نباشند!».

 بخش دیگری از صحبت های مدیر آژانس های املاک دلتا را از اینجا بخوانید:

از آرزو تا واقعیت: درآمد باورنکردنی یک مشاور املاک!

املاک دلتا

اعلام نفرات برتر آژانس های املاک دلتا

تقوی در ادامه با تقدیر از کارمندان واحد مالی دفتر مرکزی دلتا به علت دقت در کارشان، نفرات برتر اردیبهشت ماه آژانس املاک دلتا را به شرح زیر اعلام کرد:

 رده بندی مدیران معاملات کل دلتا:

  1. کهنسال            مسکن ۵
  2. قربانی             مسکن ۲×۲
  3. سیاوش           آژانس ۸۵۰
  4. سیار                مسکن ۵
  5. وثوقی             آژانس ۸۵۰
  6. ارجمندی          مسکن ۲×۲

 سرپرستان اول تا سوم کل دلتا:

  1. دانایی               مسکن ۲×۲
  2. صدقی             مسکن۵
  3. خانم تابش       مسکن۵

مشاوران اول تا سوم کل دلتا:

  1. حبیبی            مسکن۵
  2. رحمتی           مسکن۲×۲
  3. روزبهانی        مسکن۵

سرپرستان اول تا سوم مسکن۵ :

  1. صدقی
  2. تابش
  3. جوزف

 مشاوران اول تا سوم مسکن۵ :

  1. حبیبی
  2. روزبهانی
  3. کوین

تشکر کهنسال از تلاش کارکنان دفتر مرکزی املاک دلتا

پس از اعلام نتایج، «کهنسال» مدیر معاملات مسکن۵ روی سن آمد و با تشکر ویژه از آقای تقوی به عنوان یک کارآفرین موفق ومدیری دلسوز برای املاک دلتا گفت:«از آقای «سیار» مدیر پارت B و آقای «نجفی» مدیر محترم اداری مسکن۵ و مشاوران پرتلاش خودمان تشکر کرده و تکرار این موفقیت را به آنها تبریک می گویم».

کهنسال همچنین افزود:«باید از کارکنان محترم دفتر مرکزی تشکر کنم. به ویژه از سه واحد موثر در دفتر مرکزی سپاس ویژه ای دارم، چرا که عملکرد این۳ واحد روی کار ما و کسب این موفقیت تاثیر زیادی داشت. واحد CRM با پیگیری هایی که در حوزه مدیریت مشتریان داشت، جلوه خوبی از عملکرد ما در افکار عمومی و نگاه مشتریان املاک دلتا ایجاد کرد. از بخش حقوقی بسیار ممنونم که قراردادهای ما را با تیزبینی بررسی کرده و سطح سواد حقوقی سرپرستان را ارتقا می دهند. سرانجام باید به واحد مالی اشاره کنم که رسیدگی به حساب ها را با این حجم بالا با کمترین خطا انجام می دهند».

کهنسال مسکن5

 کهنسال در انتهای صحبت های کوتاه خود گفت:«در پارت A واقعاً رکورد خوبی به جا گذاشتیم امّا هنوز با هدفی که در اول سال برای خودمان تعریف کردیم فاصله داریم. با همه احترامی که برای رفقا و رقبای خودم در سایر آژانس های املاک دلتا قائلم باید بگویم که ما پرسنل  مسکن ۵ در  ماه آینده باز هم همین جا دور هم جمع شده و کسب مجدد این رتبه را در کنار هم جشن خواهیم گرفت!».

  سیار: همچنان باید مسکن ۵ را تشویق کنید!

«سیار» مدیر پارت B مسکن۵ سخنران آخر این مراسم بود. او ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت:« به مجموعه آژانس۵ به ویژه مشاوران و سرپرستان پرتلاش که شالوده اصلی این موفقیت هستند،تبریک جانانه ای عرض می کنم. رکوردی که ما در این ماه به جا گذاشتیم بسیار قابل توجه است، اما «استثنایی» نیست چون پرسنل مسکن۵ ثابت کرده اند که می توانند هر غیرممکنی را ممکن کنند. با هدفگذاری که تعریف کرده ایم  مطمئن هستم که به رکوردهایی بیشتر و بهتر از این دست خواهیم یافت».

سیار مسکن5 گل کاشت! 850 خوش درخشید،2×2 تلاش کرد

 سیار در ادامه افزود:« در جشن قبلی اشاره کردم که یکی از دوستان از آژانس های دیگر، سال گذشته  مدعی شده بود که در  ۳ماه اول سال ۹۷ این پرسنل مسکن۵ هستند که باید آنها را تشویق کنند! من در آن مراسم به پشتوانه غرور و جراتی که حاصل تلاش شما همکاران عزیز است،پشت همین تریبون خطاب به ایشان و سایر دوستان در آژانس های دیگر دلتا گفتم که شما باید حالا حالاها بنشینید و در جشن های ماهانه، مسکن ۵ را تشویق کنید! امروز هم که البته آن دوستان تشریف نیاورده اند این را می گویم و امیدوارم که به گوششان برسد که نه تنها باید فعلاً بی وقفه ما را تشویق کنید، بلکه باید تا مدتها به حجم درآمدزایی پرسنل مسکن ۵ فکر کنید!».

 در ادامه، از نفرات موفق مسکن ۵ توسط مدیران این آژانس تقدیر به عمل آمد.در نهایت، مراسم با اذان مغرب و صرف افطار در شبی بارانی و خاطره انگیز به پایان رسید.

مسکن دلتا

 در همین ارتباط بخوانید:

آژانس برتر املاک دلتا در فروردین ماه انتخاب شد

۲×۲ اولین آژانس املاک دلتا در آخرین ماه سال۹۶

مشاور موفق ازنگاه مدیر املاک دلتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…