آموزش رژ لب زدن حرفه ای

۵
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رژ لب جزء محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی خانم‌هاست. اما آیا می‌دانید چطور باید حرفه‌ای و زیبا رژ لب بزنید؟
رژ لب زدن حرفه ای

رژ لب محبوب‌ترین لوازم آرایش در میان خانم‌هاست که اگر به درستی زده شود، می‌تواند بر جذابیت ظاهری‌شان بیفزاید. اما زدن رژ لب به همین راحتی هم نیست و قوانینی دارد که باید رعایت کنیم. در این مطلب مجله دلتا نکاتی را برایتان آورده‌ایم که بهتر است هنگام رژ لب زدن به آن‌ها پایبند باشید. با توجه به این نکات رژ لب زدن حرفه ای را یاد می‌گیرید.

ماندگاری رژ لب

وسایل مورد نیاز

  • بالم لب
  • خط لب
  • کانسیلر
  • کرم پودر
  • رژ لب

راهنمای خرید رژلب

از بالم لب استفاده کنید

اولین قدم که شما باید برای رژ لب زدن حرفه ای بردارید، آماده کردن لب‌هایتان است. اگر نمی‌خواهید که لب‌هایتان خشک و ترک‌خورده به نظر آید، باید قبل از زدن رژ لب، از بالم لب استفاده کنید. با زدن بالم لب، لب‌های شما هیدراته شده، چین و چروک‌های آن از بین می‌رود و آماده زدن رژ لب می‌شود.

آرایش لب

کانسیلر بزنید

برای این که رژ لب به خوبی روی لب‌هایتان بنشیند، باید از یک پایه برای لب‌هایتان استفاده کنید. کانسیلر گزینه خوبی برای این کار است. یک کانسیلر به رنگ لب‌هایتان را بردارید و کمی از آن را با یک شت تخت به لب‌های خود بزنید. برای این که کانسیلر روی لب‌هایتان ثابت بماند، کمی کرم پودر روی آن بمالید تا تثبیت شود. این کار باعث می‌شود که رژ لب مدت بیش‌تری روی لب‌هایتان دوام داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با کانسیلر، “کانسیلر چیست؟” را مطالعه کنید.

رازهای زیبایی زنان آموزش رژ لب زدن حرفه ای

خط لب را فراموش نکنید

برای این که رژ لب از لب بیرون نزند و رژ لب زدن حرفه ای انجام شود، بهتر است از خط لب استفاده کنید. در واقع خط لب به لب‌های شما وضوح بیش‌تری می‌دهد.

هنگام کشیدن خط لب، سعی کنید که خط را دقیقا از روی خط طبیعی لب خود بکشید، نه بالاتر یا پایین‌تر از آن. از یک گوشه لب خود آغاز کنید و به سمت دیگر بروید. رنگ خط لب نباید خیلی با رنگ رژ فرق داشته باشد. پیشنهاد ما این است که همرنگ رژتان باشد؛ اما می‌توانید تا یک یا دو درجه از آن تیره‌تر هم انتخاب کنید.

آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک

نکته دیگری که در مورد خط لب باید دقت کنید، جنس خط لب است. هر چه جنس آن نرم‌تر باشد، بهتر و کشیدنش راحت‌تر است. پس هنگام خرید دقت بیشتری به خرج دهید.

رژ لب بزنید

زمانی که تمام مراحل یاد شده را اجرا کردید، حال نوبت به رژ لب می‌رسد. کافیست رژ لب مورد علاقه خود را بردارید و آن را داخل خط لبی که کشیده‌اید، بمالید. اگر لب‌های خشکی دارید، از رژ لب‌های مات دوری کنید؛ زیرا بر خشکی لب‌تان می‌افزاید. رژ لب‌هایی که حاوی مرطوب‌ کننده ، بهترین انتخاب خواهند بود. همچنین اگر لب‌های باریکی دارید، از زدن رژ لب‌های تیره خودداری کنید؛ زیرا باریکی لب‌های شما را بیش‌تر نشان می‌دهند.

آموزش رژ لب زدن حرفه ای

از برق لب استفاده کنید

آخرین قدم برای رژ لب زدن حرفه ای این است که یک رژ لب مایع یا برق لب بردارید و به لب‌هایتان بزنید تا با درخششی که به لب‌هایتان می‌دهد، بر جذابیت شما بیفزاید.

چگونه حرفه ای رژ لب بزنیم؟

برای پاک کردن رژ لب چه کنیم؟

مواد بسیاری وجود دارند که شما به کمک آن‌ها می‌توانید رژ لب خود را پاک کنید. ما در این‌جا بهترین روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

وازلین

کمی وازلین بردارید و آن را به لب‌هایتان بزنید. ۲ دقیقه صبر کنید و سپس با یک دستمال مرطوب لب‌های خود را پاک کنید.

روغن نارگیل/زیتون

شما نه فقط از روغن‌هایی مانند نارگیل و زیتون می‌توانید برای پاک کردن رژ لب خود استفاده کنید؛ بلکه می‌توانید به عنوان مرطوب‌کننده لب نیز آن‌ها را به کار ببرید.

بهترین پاک کننده آرایش صورت

لوسیون صورت/ بدن

اگر هیچ کدام از مواد بالا در دسترس شما نبود، می‌توانید از لوسیون صورت یا بدن استفاده کنید. مقداری از لوسیون را بردارید و آن را روی لب‌های خود بمالید. پس از گذشت ۲ دقیقه، با دستمال لب‌هایتان را پاک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای انتخاب رژ لب مناسب، “نکاتی درباره انتخاب رنگ رژ لب” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. نگار

    ۲۹ مهر ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۷ ب٫ظ

    سلام. از سایت زیبای شما دیدن کردم . سایت بسیار خوبی دارین.
    سپاسگذارم اگر از بخش های مختلف سایت من بازدید کنید و نظرتون رو برای بهتر شدن سایتم بدهید
    لیدی مد
    https://www.ladymodkala.ir

    پاسخ

  2. مسعود

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۴۷ ب٫ظ

    جالبه

    پاسخ

  3. مسعود

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۴۵ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۴:۳۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…