با ۲۴ میلیون ؛ وام مسکن ۲۴۰ میلیونی بگیرید

۱
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در اسفندماه سال 98 نسبت به ماه‌های دیگر این سال کاهش یافت و به ۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت اوراق تسهیلات مسکن اسفند 98

قیمت اوراق تسهیلات مسکن در اسفند ۹۸ نسبت به ماه‌های دیگر این سال کاهش یافت و روی ۵۰ هزار تومان ایستاد. این در حالی است که  در بهمن ماه این سال، قیمت اوراق در مقایسه با دی ماه افزایش داشته و به ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده بود.

به گزارش مجله دلتا با احتساب ۵۰ هزار تومان قیمت اوراق تسهیلات مسکن در اسفند ۹۸ ، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود. بنابراین مجردهای تهرانی باید برای ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات، ۲۰۰ برگه و برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، ۸۰ برگه جمعا به قیمت ۱۴ میلیون تومان خریداری کنند.

زوج‌های تهرانی نیز می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند. بنابراین زوج‌های تهرانی باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن به قیمت ۲۰ میلیون تومان و ۸۰ برگه برای وام جعاله به قیمت ۴ میلیون تومان خریداری کنند.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده است که برای آن باید ۱۶۰ برگه به قیمت ۸ میلیون تومان خریداری شود. همچنین این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که برای خرید ۱۲۰ برگه، ۶ میلیون تومان هزینه لازم است.

شایان ذکر است که قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات بانک مسکن از فروردین تا اسفند سال گذشته بین ۵۳ تا بیشتر از ۵۸ هزار تومان قیمت داشته است.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…