آرایش چشم بهاری

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با تغییر فصل شما هم سبک آرایش خود را تغییر دهید و جذاب‌تر از همیشه شوید. تکنیک‌های آرایش چشم بهاری را در این مطلب یاد بگیرید.
آرایش چشم بهاری

آرایش چشم در هر فصل رنگ‌ها و ترفندهای خاص خود را دارد. فصل بهار زمان آن است که با رنگ‌های زمستانی خداحافظی کنید و به رنگ‌هایی مانند صورتی، گلبهی و بنفش ملایم روی آورید و این رنگ‌ها را در آرایش خود به کار برید. مثلا وقتی می‌خواهید سایه بزنید، از رنگ گل‌های بهاری استفاده کنید؛ ترکیب صورتی و سفید یا ترکیب یاسی و سفید روی چشمان شما فوق‌العاده جذاب خواهند شد. همچنین رنگ‌های شاد بهاری مانند سبز که به نوعی از طبیعت الهام گرفته‌اند، جذابیت خاصی به چهره شما می‌دهند. در این مطلب مجله دلتا با آرایش چشم بهاری و تکنیک‌های آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

آرایش مناسب فصل بهار

آرایش چشم به رنگ سبز

استفاده از تناژهای مختلف رنگ سبز در آرایش چشم بهاری انتخابی دوست‌داشتنی است و چهره شما را باطراوت نشان می‌دهد. سبز تیره انتخابی ایده‌آل برای سایه چشم است که میکاپ آرتیست‌های مشهور برای آرایش چشم فصل بهار آن را پیشنهاد می‌کنند.

آرایش چشم شیک

سایه چشم براق و اکلیلی

بهترین زمان برای استفاده از سایه چشم‌های براق و اکلیلی فصل بهار است. استفاده از سایه چشم‌های براق برای آرایش چشم‌های مجلسی مناسب‌تر است. حتی می‌توانید از خط چشم‌های اکلیلی هم استفاده کنید تا جذابیت چشمان شما دوچندان شود.

استفاده از سایه‌های بلااستفاده

لابد شما هم در خانه ‌سایه‌هایی دارید که هیچ‌گاه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید؛ چرا که رنگ آن‌ها را دوست ندارید. حال بیایید به جای دور ریختن این سایه‌ها، چند عدد از آن‌ها را که رنگ روشن و شادی دارند انتخاب و با یکدیگر مخلوط کنید. به این طریق به رنگ سایه‌ای می‌رسید که در هیچ فروشگاهی پیدا نخواهید کرد. ضمن آن که شما با این کار، رنگ منحصربه‌فردی دارید که با فصل بهار نیز هماهنگی دارد.

آموزش آرایش چشم

خط چشم رنگی

اگر تا به حال از خط چشم‌های رنگی استفاده نکرده‌اید، بهار امسال زمان آن است که با خط چشم‌های رنگی زیباتر از همیشه شوید. خط چشم آبی یا سبز انتخاب مناسبی است که چشم‌ها را بی‌نهایت جذاب می‌کند؛ به‌خصوص اگر چشم‌هایتان رنگی باشد.

خط چشم آبی

ریمل رنگی

بهار بهترین فرصت است برای این که از انتخاب‌های همیشگی خود دست بکشید و سراغ چیزهایی که خیلی معمول نیست بروید. برای مثال ریمل مشکی خود را کنار بگذارید و از ریمل‌های رنگی مانند صورتی، آبی و سبز استفاده کنید. پشیمان که نمی‌شوید، هیچ؛ مطمئن باشید مشتری هم می‌شوید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیش‌تر با آرایش بهاری، “نکات مهم آرایش بهاری” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…