دکوراسیون ناهارخوری زیبا در ۳ گام

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر دوست دارید محیطی که با اعضای خانواده تان مشغول به صرف غذا هستید زیبا و جذاب باشد با این گزارش همراه باشید.
دکوراسیون ناهارخوری

دکوراسیون ناهارخوری بسیار مهم است، زیرا این بخش از خانه محیطی است که اعضای خانواده در آن اوقات قابل توجهی را با هم سپری  می کنند. محیطی که بسته به نوع طراحی و چینش، می تواند دوستانه و دلپذیر باشد و یا فضایی کسل کننده و تکراری را به یادها بیاورد. در این نوشتارکوتاه، به سه نکته مهم درباره دکوراسیون ناهارخوری اشاره می کنیم. توجه به این نکات می تواند به شما در داشتن یک دکوراسیون ناهارخوری زیبا کمک زیادی کند:

۱- ممکن است شما به یک رنگ تیره به خصوص، علاقه داشته باشید امّا با این وجود نگران این نکته هستید که استفاده از این رنگ، حس خفگی و بسته بودن فضا را به وجود بیاورد.اما نگران نباشید! ناهارخوری تنها فضایی است که در آن تمرکز روی دیوارهای پیرامونی کم است و بیشترین تمرکز، متوجه روی میز می شود.

 دکوراسیون ناهارخوری

۲- اگر بوفه ای برای اشیا تزیینی و یا گذاشتن ظروف مهمانی در منزل خود دارید، جای آن در فضای ناهارخوری است. از قرار دادن و اجرای بوفه در فضای نشیمن خودداری کنید چرا که به راحتی می تواند یک منزل آرام را به یک محیط شلوغ و پر از جزئیات تبدیل کند.

۳- در یک دکوراسیون ناهارخوری زیبا ، نورپردازی اهمیت زیادی دارد. تمرکز نورپردازی در فضای نهار خوری، حتماً باید به صورت نقطه ای در بالای مرکز میز باشد چرا که تمام تمرکز بر روی غذاهای روی میز است. در صورتی که نورپردازی به صورت مخفی و پیرامونی باشد سایه ما از نمای بشقاب کم می کند. نور سفید بر جذابیت و رنگ غذا تاثیر منفی دارد پس بهتر است از لامپ هایی با نور آفتابی برای نورپردازی استفاده  کنید.

در همین ارتباط بخوانید:

طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی با ۵ توصیه ساده

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…