وام مسکن متقاضیان طرح اقدام ملی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بر اساس اعلام بانک مسکن، در سال جدید 140 هزار واحد مسکن ملی مشمول دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی خواهند شد.
وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن ملی

مدیر امور اعتباری بانک‌ مسکن، ارایه وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن ملی را از برنامه‌های این بانک در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: به محض قطعی شدن نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و احراز صلاحیت آنها توسط مراجع ذیصلاح، ارایه تسهیلات به این عده از متقاضیان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش مجله دلتا محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن در خصوص اقدامات این بانک در ارایه وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن ملی به متقاضیان واجد شرایط، اعلام کرد: بانک‌ مسکن به منظور اجرایی و عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن، ارایه تسهیلات به بخشی از متقاضیان واجد شرایط را که توسط ادارات کل راه و شهرسازی به بانک معرفی می‌شوند، تقبل کرده است.

علمداری تصریح کرد: بانک مسکن بر اساس وعده‌ خود ارایه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به ۱۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را در دستور کار قرار داده و به محض روشن شدن جزییات آن از سوی وزارت راه و شهرسازی و معرفی به ادارات کل و تکمیل پرونده، اقدامات لازم برای ارایه تسهیلات به این عده از متقاضیان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که در ابتدا قرار بود تا بانک مسکن ارایه تسهیلات به ۱۲۰ هزار واحد را عهده دار شود که این میزان هم اکنون به ۱۴۰ هزار واحد رسیده و بانک مسکن تعهد کرده است تسهیلات حداکثر ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن را برای متقاضیان طرح اقدام ملی که از مراجع معتبر به آن بانک معرفی می‌شوند و جزو متقاضیان قطعی به شمار می‌روند را بر عهده بگیرد. سود تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان بدون سپرده ۱۸ درصد محاسبه می‌شود و سقف زمانی بازپرداخت این تسهیلات نیز حداکثر ۱۲ سال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…