محبوب‌ترین لباس‌های بهاره

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر فصل مشخصه‌های خاص خودش را دارد و این روی استایل و پوشش ما نیز تاثیر می‌گذارد. فوت و فن ساختن استایل بهاری را در این مطلب بخوانید.
استایل بهاری

با بهاری شدن هوا، طولانی شدن روزها و آمدن ظهرهای آفتابی باید گفت دیگر نوبت آن است که راجع به طرح‌های لباس بهاره صحبت کنیم. در این مطلب مجله دلتا، محبوب‌ترین لباس‌ها برای استایل بهاری را به شما معرفی می‌کنیم؛ سه طرح شاد و در عین حال ساده که مختص بهار هستند و به کمد لباس شما حس و حالی تازه می‌بخشند.

تیپ بهاره

طرح راه راه

یک استایل و سبک فرانسوی با طرح راه راه سفید و مشکی همیشگی که نمی‌توان به سادگی از کنار آن رد شد؛ آماده‌اید که با این طرح  و استایل بهاری خوش‌تیپ‌تر از همیشه شوید؟

ترکیب آبی و سفید هم یکی دیگر از ترکیب‌های محبوب در طرح راه راه است، آن‌ها هم در مدل‌های پیراهن تابستانی و بهاره زنانه و هم در مانتوهای بهار و تابستان به کار می‌روند. همچنین برای یک استایل ساده و بدون طرح، همیشه می‌توانید روی یک شال زنانه راه راه حساب کنید.

استایل بهاری زنانه

طبیعت در استایل بهاری

لباس‌های گل‌دار همیشه بخشی از استایل بهاری را تشکیل می‌دهند؛ گل‌های ریز، درشت، ساده یا رنگارنگ و شلوغ، تفاوت تنها در این جزییات است. گل‌ها را هم در استایل کژوال و روزمره می‌توانید به کار ببرید و هم روی انواع لباس مجلسی زنانه ببینید و برای مهمانی‌های کوچک در یک بعدازظهر بهاری بپوشید.

جدیدترین لباس های بهاره

این طرح را طوری بپوشید که در مرکز استایل شما قرار بگیرد و بیشترین توجه را به خود جلب کند، محتاطانه‌ترین کار این است که آن‌ها را با لباس‌های ساده دیگر ست کنید.

جدیدترین کفش های دخترانه

خال خالی کلاسیک؛ مناسب هر موقعیتی

فشن به شما می‌گوید هر وقت سراغ طرح خال خالی رفتید باید بدانید که پرکاربردترین رنگ در این طرح، همان رنگ همیشگی سفید و مشکی است؛ اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای لباس و استایل بهاری و تابستان خودتان، رنگ‌ها را از این طرح دریغ نکنید؛ زرد، قرمز و آبی روشن هم با این طرح هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

استایل زنانه شیک

طرح خال خالی یک طرح راحت است که می‌تواند به سادگی در کنار شلوار جین و دامن بنشیند، به عنوان طرح روی کفش‌های تخت به کار برود یا یک پیراهن خنک و راحت دخترانه را زیباتر کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه کیف مجلسی انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۵۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۶ ب٫ظ

  5. مسعود

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ در ۶:۵۹ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…