مهمانی رنگ ها در خانه شما

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با اضافه کردن رنگ به خانه خود می‌توانید دکوراسیونی شاد و انرژی‌بخش داشته باشید. ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون رنگی رنگی منزل که این روزها بسیار پرطرفدار است را در این مطلب بخوانید.
دکوراسیون رنگی رنگی

اگر از آن دسته افرای هستید که تمایل به تغییر دکوراسیون منزل بدون صرف هزینه  زیاد دارید و نمی‌خواهید که ملزم به استفاده از یک تم رنگی در کل دکوراسیون باشید، بهترین راهکار افزودن رنگ به دکوراسیون اتاق از طریق المان‌های موجود در طراحی داخلی است. در این مطلب مجله دلتا می‌خواهیم چند ایده به شما بدهیم که با به کار بستن آن‌ها به سادگی به دکوراسیون رنگی رنگی و شاد مورد نظر خود برسید.

چطور خانه رنگی داشته باشیم

گل‌ها و گیاهان

گل‌ها و گیاهان آپارتمانی احساس سرزندگی را به فضا القا کرده و با هزینه کم، رنگ و بو و طراوت و شادابی را به منزل شما هدیه می‌کنند؛ به همین سبب ایده بسیار خوبی برای رسیدن به دکوراسیون رنگی رنگی و تغییر در حال و هوای منزل محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید بطری‌های شیشه‌ای را رنگ و تزیین و از آن‌ها به عنوان گلدان استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی، “گیاهان آویز آپارتمانی” را مطالعه کنید.

گل و گیاه در دکوراسیون داخلی

مبلمان رنگی رنگی

استفاده از پارچه‌های رنگی و شاد در مبلمان ایده بسیار خوبی برای تغییر دکوراسیون منزل است. کوسن‌هایی که با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و متنوع در بازار موجودند، پارچه‌های رومبلی، شال مبل و… فضا را متحول کرده و خانه شما را خوش‌رنگ و روح‌نواز می‌کنند.

دکوراسیون شاد

فرش و موکت

اگر به دکوراسیون رنگی رنگی علاقه دارید، باید به شما بگوییم که فرش‌ها به دلیل داشتن رنگ و طرح و تنوع بالا، انتخاب مناسبی برای تغییر دکوراسیون منزل هستند. می‌توانید فرش یا موکتی نه‌چندان گران‌قیمت با طرح و رنگ دلخواه خود بخرید و رنگ را به خانه خود بیاورید. فرش سطح وسیعی از خانه را می‌پوشاند و رنگ زمینه آن بیش از هر چیز مورد توجه قرار می‌گیرد. با انتخاب رنگ مناسب برای فرش یا موکت می‌توانید دکوراسیونی شاد را در منزل خود اجرا کنید.

پرده

پرده‌ها نیز یکی از اجزای موجود در دکوراسیون هستند که راهکاری عالی برای اضافه کردن رنگ به اتاق محسوب می‌شوند. لزومی هم ندارد پرده‌های گران‌قیمت را انتخاب کنید؛ هدف شما رسیدن به دکوراسیون رنگی رنگی منزل با کمترین هزینه است. می‌توانید با انتخاب طرح‌های ساده‌تر و رنگارنگ فضایی شاد و روحیه‌بخش ایجاد کنید.

دکوراسیون رنگی منزل

اکسسوری‌ها و لوازم دکوری

با اکسسوری‌هایی مانند ظروف دکوری، گلدان‌های رنگی، مجسمه‌ها، سینی‌های دکوراتیو، عکس‌ها، تابلوهای نقاشی و سایر آثار هنری می‌توانید به نحوی زیبا هویتی نو به منزل هدیه کنید و رنگ‌های مورد علاقه خود را به فضا بیفزایید.

اتاق رنگی رنگی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با لوازم دکوری، “وسایل دکوری منزل؛ ۹ مدل از جذاب‌ترین تزیینات خانه” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. رامین

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۴۲ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…