قیمت مسکن ملی پرند؛ فعلاً ۴.۵ میلیون!

۱
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعداد و ارقامی که از هزینه ساخت مسکن ملی در پرند استخراج شده، رقم‌های بالاتری از هزینه اعلام‌شده را نشان می‌دهد.
مسکن ملی پرند

آخرین برآوردها از هزینه ساخت هر متر مربع مسکن ملی پرند ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان است که البته هزینه‌های فعلی لحاظ‌شده و قیمت زمین و محوطه‌سازی، به این مبالغ اضافه خواهد کرد.

به گزارش مجله دلتا این در حالی است که پیش از این برآورد اولیه از هزینه ساخت هر متر مربع مسکن ملی با توجه به هزینه‌های متفاوت در مناطق مختلف کشور ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان اعلام شده بود.

بنا به گفته پدرام صمیمی‌فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، به‌طور میانگین هزینه ساخت هر متر مربع ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان محاسبه شده و برای برخی واحدها این قیمت به ۴.۵ میلیون تومان نیز خواهد رسید که فارغ از قیمت زمین و محوطه‌سازی است و قیمت زمین بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری به‌صورت جداگانه تعیین خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین اظهار کرد: طراحی واحدهای مسکن ملی شهر جدید پرند در متراژهای ۷۵ تا ۱۱۰ متری است. این واحدها در مدل‌های مختلف و با استفاده از مواد و طراحی‌های مختلف، ساخته خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به امکان تغییر قیمت‌ها گفت: با توجه به تورم موجود و افزایش قیمت آهن‌آلات و مصالح ساختمانی، امکان تغییر قیمت‌ها وجود دارد. همچنین قیمت زمین در طول مرحله ساخت واحد از متقاضیان اخذ خواهد شد تا عرصه و اعیان به‌صورت یکجا به آنان واگذار شود و مشکلات مالکیتی در این خصوص به وجود نیاید.

صمیمی‌فر عنوان کرد: خوشبختانه مکان‌یابی واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به‌صورت کامل در درون شهر پرند انجام و تمام امکانات پیش‌بینی شده است و پروژه‌ها از زیرساخت‌های لازم برخوردار بوده و در فاز ۶ شهر پرند ساخته خواهند شد.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۲۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…