رهن کامل آپارتمان در خیابان پیروزی و نیروی هوایی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با تعطیل شدن مدارس، بسیاری از خانواده های ایرانی که هنوز صاحبخانه نشده اند، برای یافتن آپارتمان و خانه جدید برای خود دست به کار می شوند. ماه های خرداد و تیر برای خانواده هایی که فرزند دانش آموز داشته و قصد جابه جایی خانه خود را دارند، اهمیت زیادی دارد.آنها باید تا پیش از ثبت نام فرزندانشان و بازگشایی مجدد مدارس، محل مناسبی را برای اجاره یا رهن آپارتمان پیدا کنند.

در گزارش امروز مجله دلتا قصد داریم تا شما را با قیمت و شرایط رهن کامل آپارتمان در خیابان پیروزی و نیروی هوایی تهران آشنا کنیم.

خیابان پیروزی از جمله مهم ترین خیابان های منطقه ۱۳ تهران است که از سمت غرب به میدان شهدا و از شرق به میدان کلاهدوز، منتهی می شود.این خیابان طولانی، محلات بسیاری را در درون خود جای داده است.

نزدیکی خیابان پیروزی به خیابان نیروی هوایی باعث شده تا شاهد تراکم جمعیتی نسبتاً بالایی باشیم. بااین حال خیابان های عریض و  واحدهای مسکونی نوساز و دارای پارکینگ باعث شده تا این منطقه، ترافیک های کلافه کننده و شلوغی بیش از حد را کمتر به خود ببیند.

خیابان پیروزی و نیروی هوایی از لحاظ وجود وسایل نقلیه عمومی شرایط بسیار خوبی دارد. ایستگاه های متعدد مترو( از جمله ایستگاه های ابن سینا، پیروزی،نبرد، نیروی هوایی و کلاهدوز)  و پایانه های تاکسی در کنار نزدیکی به پایانه خاوران قابلیت خوبی را برای اهالی و ساکنان این خیابان به وجود آورده اند. این دو منطقه تهران با داشتن ۶ ایستگاه مترو جز مناطق خوبی  است که رهن کامل آپارتمان در آن می تواند دغدغه افرادی که مشکل تردد در شهر دارند را مرتفع کند.

نیروی هوایی، خیابان دوم نیروی هوایی  ۱۷۰ متر/ ۳ اتاق/ ۷ سال ساخت/ طبقه سوم   ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل

رهن کامل آپارتمان در خیابان پیروزی و نیروی هوایی

 

پیروزی، ۲۱ متری دهقان  ۴۵ متر/ ۱ اتاق/ ۳ سال ساخت/ همکف  ۶۰میلیون تومان رهن کامل

رهن آپارتمان

 

پیروزی  ۷۰متر/ ۱ اتاق/ نوساز/ طبقه دوم  ۵۰  میلیون تومان رهن کامل

رهن کامل آپارتمان در پیروزی

 

پیروزی  ۴۰ متر/ ۱ اتاق/ ۴ سال ساخت/ طبقه چهارم  ۵۵  میلیون تومان رهن کامل

رهن کامل آپارتمان در پیروزی

 

پیروزی  ۸۰ متر/ ۲ اتاق/ نوساز/ طبقه سوم   ۷۰ میلیون تومان رهن کامل

رهن آپارتمان

در همین ارتباط بخوانید:

پیشنهاد املاک دلتا برای رهن کامل آپارتمان در منطقه ۱ تهران

رهن کامل آپارتمان در منطقه ۴ تهران از ۸۰ تا ۳۵۰ میلیون

وب سایت ملکی دلتا از اولین وب سایت های معتبر جهانی است که در زمینه املاک اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد . وب سایت دلتا با ارائه بهترین خدمات، به شما در پیدا کردن موارد ملکی همراهی می کند. بنابر این اگر در هفته های آتی قصد اجاره یا رهن آپارتمان را دارید با کلیک در ایــــنجـــــا از آپارتمان های تمامی مناطق تهران دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…