رهن و اجاره خانه و خرید آپارتمان در هفته ای که گذشت

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای مرور اخبار رهن و اجاره خانه و خرید آپارتمان ، درهفته ای که گذشتف با ما همراه باشید .

رهن و اجاره خانه

«مسعود ایزدی» مدیر امورارتباطات بانک مسکن با اشاره به جزییات امتیاز تازه بانک برای خانه اولی ها گفت:« ابلاغیه بانک دارای دو بخش است که یک بخش آن مربوط به نحوه کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز یکم و بخش دیگر به طراحی نوع تازه پرداخت اقساط ماهانه این تسهیلات اختصاص دارد.»

—————————————-

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان این مطلب، به مشاوران املاک در مورد دریافت وجه بیع از دو طرف معامله هشدار داد و مشاوران املاک را از گرفتن وجه بیع منع کرد و آن را کاری اشتباه دانست .

—————————————

بازار رهن آپارتمان در ماه رمضان به ویژه در بخش رهن واجاره در تهران با تثبیت قیمت رو به رو است .به گفته برخی کارشناسان حتی احتمال دارد در برخی مناطق تهران قیمت  رهن واجاره کاهش یابد.

————————————–

مشاوران املاک در مناطق شهر تهران می گویند :خریدارانی که برای خرید آپارتمان برنامه ریزی کرده اند هم اکنون فرصتی مناسب است تا این افراد با حضور در بازار خرید خود را انجام دهند.

————————————

در حالی که به فصل تابستان و زمان جابه جایی مستاجران نزدیک می شویم ، خبر ها از بازار اجاره خانه و آپارتمان حاکی است که اجاره بها در تابستان امسال تحت تاثیر بازار های موازی و به خصوص افزایش قیمت مسکن تا ۱۵ در صد افزایش می یابد .این در حالی است که برخی کارشناسان بازار مسکن افزایش اجاره بها را اند ک و در اندازه نرخ تورم عمومی ارزیابی می کنند. در عین حال بررسی های میدانی حاکی است که بازار رهن و اجاره آن شور حال سال های گذشته را ندارد و با توجه به شرایط کنونی ، بازار اجاره تاکنون از حضور بی شمار متقاضیان خالی بوده و چندان حال و هوای این بازار مطلوب نیست .

 


مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…