پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۱ تهران

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منطقه 1 تهران با محله های متعددی که دارد شرایط خوبی را برای رهن و اجاره آپارتمان به وجود آورده است.
رهن و اجاره آپارتمان در تهران

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۱ تهران می‎تواند گزینه بسیاری از متقاضیان، در فصل جابه‎جایی‎ها باشد. شرایط رهن و اجاره در  مناطق شهر تهران متفاوت است و این شرایط با توجه به ویژگی‎های هر منطقه نسبت به زمان جست وجوی ملک تغییر می‎کند. منطقه ۱ تهران جزو آن دسته از مناطقی است که در آن خانه‎های زیبا و خوش ساخت برای خرید، اجاره و یا رهن کامل به راحتی پیدا می‎شود.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت منطقه ۱ شهرداری تهران، این منطقه در شمال تهران و با وسعتی حدود ۴۹.۶ کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری بیش از ۴۸۷ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده تحویل در آینده‎ی نزدیک جمعیت منطقه را به مرز ۵۰۰ هزار نفر خواهد رساند.

این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت است که  از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

منطقه ۱ تهران دارای خیابان‎های زیبا و طویلی است که با رسیدن به انتهای برخی از آنها گویا دریچه‎ای بسوی طبیعت به روی دیدگان همه گشوده می‎شود. اغلب این خیابان‎ها را وقتی طی کنید به زیباترین مناطق دیدنی و تفرجگاه‎های تهران خواهید رسید که هرکدام از آنها به نوبه‎ی خود در زیبایی پایتخت نقش مهمی دارند.

از مهمترین خیابان‎های این منطقه از تهران می‎توان به نام‎هایی مانند ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، تجریش، دزاشیب، فرشته، نیاوران و بسیاری دیگر اشاره کرد که نقطه وصلی به تفرجگاه‎های شمال تهران هستند.

معرفی برخی از موقعیت‎های موجود در منطقه ۱

در گزارش‎های قبلی مجله دلتا، به معرفی مناطق پایتخت و شرایط هر کدام برای خرید، فروش و رهن و اجاره آپارتمان پرداخته‎ایم، امروز نیز قصد داریم تا بهترین موقعیت‎های رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۱ تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را با جست وجو در وب سایت دلتا بگیرید.

1 44 پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهرانقیطریه
۶۵ متر۱ اتاق۱۲ سال ساختطبقه ۲مشاهده جزئیات ملک
2 43 پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهراناندرزگو
۱۴۰ متر ۳ اتاق ۱۰ سال ساختطبقه ۳مشاهده جزئیات ملک
3 39 پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهرانقیطریه
۶۵ متر ۱ اتاق۱۲ سال ساخت همکفمشاهده جزئیات ملک
4 24 پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهراننیاوران، مژده
۱۵۵ متر۳ اتاق ۵ سال ساختطبقه ۲مشاهده جزئیات ملک

بانزدیک شدن به انتهای فصل مدارس جابه‎جایی‎ها و جست و جوی متقاضیان برای یافتن آپارتمان‎ برای رهن و اجاره بیشتر می‎شود، اما اگر تا کنون موفق به پیدا کردن خانه دلخواه‎تان نشده‎اید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‎ی آپارتمان‎ها و قیمت‎های موجود در منطقه‎ی نامبرده حتما ایــنجــــا  را کلیک کنید.

برای دیدن املاک بیشتر در منطقه ۱ تهران به  سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…