ثبت نام مسکن ملی در تهران

۳
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۹ استان باقی مانده از جمله تهران و شهرهای جدید از صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه آغاز می شود.
مسکن ملی استان تهران

بنابر اعلام معاونت وزارت راه شهرسازی ثبت نام مسکن ملی استان تهران و تمام شهرهای جدید از جمله پردیس، پرند، ایوانکی و هشتگرد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هیچگونه شرط جدیدی برای ثبت نام اضافه نشده است، اما با توجه شیوع ویروس کرونا و در نظر گرفتن دسترسی یا عدم دسترسی ثبت‌نام‌کنندگان به اینترنت پرسرعت، مکانیزم نام نویسی  تغییر کرده است؛ به این صورت که مانند گذشته، پس از اتمام ظرفیت سایت بسته نمی‌شود. بر این اساس همه افراد با در اختیار داشتن فرصت برابر می ‌توانند طی دو روز اقدام به نام نویسی و ثبت اطلاعات خود در سامانه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: برای این مرحله ۲۰۰ هزار ظرفیت جدید در نظر گرفته شده است. از آنجا که پیش‌بینی می‌شود که تعداد افراد ثبت نام کننده بیش از ظرفیت مرحله دوم باشد، تصمیم بر این است که پس از پالایش متقاضیان بر اساس شروط پنج گانه و مشخص شدن افراد واجد شرایط بر اساس تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و…‌ اولویت بندی و انتخاب صورت گیرد.

محمودزاده با اشاره به آورده ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی متقاضیان در ابتدای کار بیان داشت: با ریزش برخی متقاضیان مسکن ملی استان تهران و شهرهای جدید در مرحله پرداخت آورده، از کسانی که در اولویت‌بندی حذف شده‌اند دعوت به عمل خواهد آمد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اشکال فنی سایت برای متقاضیانی که با تلفن همراه وارد می‌شوند گفت: هم اکنون ثبت نام با کامپیوتر و لپ‌تاپ امکان پذیر است، اما در تلاش هستیم در اسرع وقت مشکل ورود به سایت را با استفاده از تلفن همراه نیز برای متقاضیان برطرف کنیم.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ب٫ظ

    با سلام
    اشتباهی شهریار انتخاب کردیم چی میشه حالا؟

    پاسخ

  2. مسعود

    ۴ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۳۸ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…