محله گردی

موقعیت‎ های خرید آپارتمان تا ۶۰ متر در تهران

۴
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای کسب اطلاعات درباره آپارتمان های 60 متری در تهران این گزارش را تا انتها مطالعه کنید.
خرید آپارتمان تا 60 متر در تهران

یکی از عوامل مهمی که به هنگام خرید آپارتمان باید مورد توجه قرار گیرد، متراژ ملک مورد نظر است. تعیین میزان متراژ آپارتمان‎ها به جهت دستیابی برای ایجاد هماهنگی مابین افراد و نیازهای منحصربه‌فرد هر خانواده امری ضروری است. در این گزارش قصد داریم تا شما را با موقعیت و شرایط خرید آپارتمان  تا ۶۰ متر در تهران آشنا کنیم.

موقعیت جغرافیایی منطقه ۲ تهران

به گزارش مجله پیام دلتا، منطقه ۲ از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به دامنه رشته کوه البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به خیابان اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح منتهی می‎شود. این منطقه نیز همانند منطقه یک تهران در ابتدای شکل گیری خود، بافتی ییلافی داشته و به همین جهت هنوز هم دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر است.

اما همچون سایر مناطق این شهر طی گذشت سال‎ها تغییرات بسیار زیادی به خود دیده و بافت آن به صورت وسیعی تغییر یافته است و هم اکنون این منطقه دارای موقعیت‎های خوبی برای خرید آپارتمان تا ۶۰ متر در تهران می‎باشد.

محله ها و ویژگی های منطقه ۲

منطقه ۲ تهران به خاطر داشتن مراکز تجاری، مراکز خرید، مناطق سر سبز و پارک‎های متنوع و همین طور مراکز علمی، فرهنگی و اداری متعدد، از نقاط پررونق و پرطرفدار پایتخت محسوب می‎شود.

این منطقه از محلات بسیار خوب و با فرهنگی همچون ستارخان، صادقیه، مرزداران، شهرآرا و … تشکیل شده است و با داشتن موقعیتی برای خرید آپارتمان تا ۶۰ متر در تهران فضای بسیار مناسبی را برای خریداران و متقاضیان مسکن فراهم کرده است.

در روزهای گذشته در محله سعادت آباد، کوی فراز یک واحد آپارتمان ۵۲ متری با ۱ اتاق خواب حدود ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

این خانه کوچک دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، آسانسور و انباری است و حدود ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد.

در موقعیت مشابه دیگری این بار یک خانه ۵۸ متری در محله مرزداران با امکاناتی از قبیل پارکینگ، آسانسور و انباری نیز حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان نُقلی و خوش نقشه حدود یک سال پیش ساخته شده است.

برای جستجوی ملک و مشاهده آپارتمان‌های بیشتر در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

۴ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸ در ۱:۰۲ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. مسرور

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در ۷:۲۶ ب٫ظ

    قیمت ها سر به فلک کشیدن….

    پاسخ

  3. هوشمند

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۴۲ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  4. زارع

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…